دستگاه کارتخوان تاپ (POS)

همیشه تاپ باشید

دارندگان دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی شرکت تاپ از خدمات پشتیبانی گسترده شرکت در اقصی نقاط کشور برخوردار هستند. وجود 50 نمایندگی تاپ در سراسر کشور و شرکت‌های کارگزارهای در شهرهای مهم، امکان مراجعه سریع به پذیرندگان دارای مشکل را حداکثر تا 2 ساعت در هر نقطه‌ای از ایران امکان‌پذیر نموده است.

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان تاپ

1

ارائه درخواست و ارسال مستندات توسط متقاضی از طریق:

1- شعبه بانک پارسیان

2- نمایندگی تاپ

2

1- بررسی درخواست، مستندات پذیرنده

2- احراز هویت پذیرنده

3- ثبت درخواست در پرتال پذیرندگی شاپرک توسط تاپ

3

تماس با پذیرندگان و تحویل کارت خوان

برای دریافت دستگاه کارتخوان تجارت الکترونیک پارسیان و مشاوره با شماره 2318 تماس بگیرید یا اینجا کلیک کنید.

مزایای کارتخوان‌ های فروشگاهی ثابت و قابل حمل

  • امکان اتصال کارتخوان به رایانه ، صندوق‏های فروشگاهی، ترازو، ماشین حساب و ...
  • امکان پیاده‌سازی طرح‌های انگیزشی و وفاداری مبتنی بر تراکنش‏های کارتخوان
  • تخصیص چند حساب به دستگاه کارتخوان و واریز وجه تراکنش به انتخاب پذیرنده به هریک از حساب‌ها
  • ‌ تخصیص چند حساب به دستگاه کارتخوان و واریز وجه تراکنش به صورت درصدی به هریک از حساب‌ها
  • قابلیت خرید شارژ اتوماتیک و عادی برای سیم کارت‌های اعتباری، امکان پرداخت قبوض خدمات عمومی و جرایم راهنمایی و رانندگی
  • قابلیت ارایه خدمات پرداختB2B وB2C به شرکت‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد
  • امکان ارائه تخفیف برخط در لحظه تراکنش بر اساس توافقات انجام گرفته با پذیرنده
  • امکان پرداخت وجوه خیریه برای نهادها و سازمان¬های غیرانتفاعی و دولتی
  • امکان شناسه¬دار نمودن عملیات¬های خرید برای سازمان¬های طرف قرارداد
  • امکان متصل نمودن دستگاه کارتخوان به بارکدخوان فروشگاهی برای تسریع در پرداخت ها