اخبار و رویدادها

1396/6/28 سه شنبه

همه چیز درباره اپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است که برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق اپ‌استور و گوگل‌پلی و کافه بازار اقدام کنید

 
ثبت‌نام در اپلیکیشن تاپ
بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن و باز کردن برنامه ابتدا شماره تلفن همراهتان را وارد کنید تا کد فعال‌سازی اپلیکیشن برایتان ارسال شود. (پس از دریافت پیامک فعال‌سازی، به‌صورت اتوماتیک پس از گذشت چند ثانیه برنامه به‌صورت خودکار فعال خواهد شد.)

 
منوی اپلیکیشن
در منوی اصلی اپلیکیشن تاپ ۷ خدمت وجود دارد که با کلیک روی هر کدام صفحه مربوطه برایتان باز خواهد شد. این ۷ خدمت به شرح زیر است:

پرداخت قبض
کارت به کارت
نیکوکاری
خرید بسته اینترنت
خرید شارژ
خرید طرح ترافیک
پرداخت جریمه خودرو


۱. پرداخت قبض:

در بخش پرداخت قبض، ۳ گزینه «قبض موبایل»، «قبض تلفن ثابت» و «سایر قبوض» وجود دارد.

برای پرداخت «قبض موبایل» و «قبض تلفن ثابت» بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت، به تنها چیزی که احتیاج دارید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است و برای پرداخت «سایر قبوض» یا باید بارکد قبض را اسکن کنید و یا «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» را وارد کنید و بعد با واردکردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان پرداخت را انجام دهید.

۲. کارت به کارت:

از طریق این بخش می‌توانید از مبدأ کارت بانک‌های پارسیان، ایران‌زمین، سینا، شهر، حکمت ایرانیان، سرمایه، دی، پست‌ بانک ایران، قوانین، توسعه تعاون، انصار و قرض‌الحسنه رسالت به کلیه کارت‌های عضو شتاب کارت به کارت کنید. برای این کار کافی است اطلاعات درخواستی از شما که شامل «کارت مبدأ»، «کارت مقصد» و «مبلغ» است را وارد کنید.

۳. نیکوکاری:

در این بخش می‌توانید به سازمان‌های حمایتی و انجمن‌ها، مبلغ موردنظرتان را برای انجام کار خیر واریز کنید. در این قسمت بعد از انتخاب موسسه و مبلغ موردنظر تنها چیزی که می‌خواهید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است. نام تعدادی از موسسه‌های خیریه‌ای که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:

کانون هموفیلی ایران
حمایت از کودکان مبتلا به سرطان-محک
آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک
انجمن ام‌اس ایران
بنیاد امور خیریه نیکوکاری شریف
موسسه توان‌بخشی بچه‌های آسمان
موسسه نیکوکاری مهر آفرین پناه عصر
خیریه ۱۴ معصوم تهران
خیریه ۱۴ معصوم اهواز
و…
۴. خرید بسته اینترنت:

برای خرید بسته اینترنتی بعد از وارد کردن شماره تلفن و انتخاب نوع بسته اینترنتی موردنظر، با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان می‌توانید بسته اینترنتی را خریداری کنید.

۵. خرید شارژ:

برای خرید شارژ تنها کاری که باید انجام دهید، وارد کردن شماره تلفن و مبلغ موردنظر و در آخر وارد کردن شماره کارت و رمز دوم کارت است.

۶. خرید طرح ترافیک:

برای خرید طرح ترافیک ابتدا نوع طرح موردنظر و زمان شروع آن را انتخاب کنید و شماره پلاک خودرو را وارد کنید سپس برای پرداخت آن «شماره کارت» و «رمز دوم» کارتتان را می‌خواهید.

۷. پرداخت جریمه خودرو:

برای پرداخت جریمه خودرو باید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» را وارد کنید و یا بارکد قبض را اسکن کنید و در آخر هم شماره کارت و رمز دوم کارت را برای پرداخت احتیاج دارید.



این اپلیکیشن همچنین یک منوی کشویی دارد که برای دسترسی به خدمات دیگر برنامه می‌توانید از این منو استفاده کنید. در این منو خدماتی همچون «صندوق پیام»، «مدیریت کارت‌ها»، «لیست تراکنش‌ها»، «دعوت از دوستان»، «خدمات کارت»، «مدیریت قبض‌ها»، «خدمات ویژه شهروندی»، «پذیرندگان»، «تنظیمات» و «مشخصات کاربری» وجود دارد که با کلیک روی هر کدام از آن‌ها صفحه موردنظر باز خواهد شد.

صندوق پیام: در این قسمت پیام‌های ارسالی از سوی تاپ نمایش داده می‌شود.

مدیریت کارت‌ها: در این قسمت کارت‌هایی که با آن در این اپلیکیشن تراکنش انجام می‌دهید نمایش داده می‌شود که کاربر می‌تواند اطلاعات آن را ویرایش یا از لیست حذف کند.

لیست تراکنش‌ها: در این بخش تراکنش‌های انجام شده نمایش داده می‌شود.

دعوت از دوستان: در این قسمت می‌توانید با انتخاب شماره همراه دوستانتان، لینک دانلود تاپ را برایشان بفرستید. مدت‌زمان مجاز برای دانلود و ثبت‌نام دوستان دعوت شده و کسب امتیاز ۷۲ ساعت است.

خدمات کارت: این قسمت شامل ۴ بخش «پرداخت بدون کارت»، «اقساط کارت اعتباری»، «نمایش وضعیت کارت» و «شارژ کارت پیش پرداخت» است.

مدیریت قبض‌ها: در این قسمت می‌توانید قبض‌های پرداخت نشده خود را ببینید و همچنین قبض صادر کنید. صدور قبض این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن شناسه قبض خود در مواقعی که قبض شما صادر می‌شود به‌صورت خودکار قبض جدید خود را در نرم‌افزار دریافت کنید و قبض را پرداخت کنید.

خدمات ویژه شهروندی: این خدمات شامل دو بخش است: «پرداخت با شماره فاکتور» و «فروشگاه‌های اطراف». در بخش «پرداخت با شماره فاکتور» می‌توانید با وارد کردن شماره فاکتور خرید خود، اقدام به پرداخت فاکتور کنید و در بخش «فروشگاه‌های اطراف» می‌توانید با استفاده از GPS تلفن همراه خود، فروشگاه‌های اطراف خود را که از قابلیت خرید بدون کارت پشتیبانی می‌کنند، مشاهده کنید.

پذیرندگان: این قسمت ویژه پذیرندگان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است. شما می‌توانید به‌عنوان پذیرنده در این قسمت با وارد کردن کد پذیرنده و رمز عبور که برای شما ارسال می‌شود از خدمات این بخش که شامل مشاهده ریز تراکنش‌های دستگاه‌های کارت‌خوان و… است استفاده کنید.

تنظیمات: در این قسمت می‌توانید پروفایل‌های خرید ذخیره شده را مشاهده و حذف کنید و همین‌طور صفحه‌های تاپ در اینستاگرام و تلگرام را هم مشاهده کنید.

مشخصات کاربری: در این بخش می‌توانید مشخصات کاربری خود را که شامل: نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره همراه، آدرس ایمیل، استان و شهر و جنسیت است را تکمیل کنید.

 پشتیبانی اپلیکیشن تاپ
درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن تاپ با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۲۳۱۸-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل info@topsho.ir با پشتیبانی اپلیکیشن تاپ در ارتباط باشید.

 

آدرس:
مرکز پاسخگویی مشتریان :
021-2318

مجری سایت: شرکت سیگما