خدمات پذیرندگان بر روی اپلیکیشن تاپ
سهولت کاربران در کنار امنیت و سایر الزامات خدمات بانکی، دغدغهی همیشگی تجارت الکترونیک پارسیان است؛ همین نگرش سبب شده تا به دهها خدمت کاربردی در سوپر اپلیکیشن تاپ، خدمتی کاربردی دیگر با نام خدمات پذیرندگان افزوده شود. به این ترتیب دارندگان دستگاه پذیرندگی تجارت الکترونیک پارسیان برای انجام اموری همچون پیگیری، مدیریت، نظارت و سایر اقدامات مرتبط میتوانند با دانلود و نصب سوپر اپلیکیشن تاپ از این خدمات بهرهمند شوند.
مزایای استفاده از خدمات پذیرندگی در اپلیکیشن تاپ
- ارائه و دریافت گزارش تراکنشها در لحظه
- مشاهده لیست تراکنشها (در بازه های دلخواه) بدون حضور فیزیک دستگاه
- امکان مشاهده سرجمع تراکنشهای چند ترمینال
- امکان مشاهده براساس وضعیت و نوع تراکنشها
- ثبت و پیگیری درخواست های مختلف مربوط به کارتخوان
- ثبت نظر از چگونگی ارائه خدمات بازرس و نمایندگی
- ایجاد نام دلخواه به ازای هر پایانه
- مشاهده وضعیت اقلام ارزش افزونه تحت اختیار
- دریافت پیام درخصوص اطلاعیه ها و جشنواره های مربوط به پذیرندگان
راهنمای استفاده از خدمات پذیرندگی در اپلیکیشن تاپ
پیش از این برای پیگیری امور پذیرندگی میتوانستید از طریق شماره تماس 2318، تلفن گویا پارسیان، پورتال و یا خود دستگاه کارتخوان اقدام کنید، اما در حال حاضر با قرارگیری این سرویس در میان دهها سرویس سوپر اپلیکیشن تاپ، میتوانید درخواستها را از طریق اپلیکیشن ثبت کنید و بهصورت لحظهای از فرایندهای صورت گرفته برروی آن مطلع شوید.
خدمات پذیرندگی یکی از خدمات کاربردی سوپر اپلیکیشن تاپ، اپلیکیشن قدرت گرفته از بانک پارسیان است که برای استفاده از آن لازم است به مراحل و نکات زیر توجه کنید.
راهنمای ورود
برای ورود به بخش خدمات پذیرندگان به دو طریق منو سایر در بالا سمت راست و یا بخش خدمات مالی و اعتباری میتوانید اقدام کنید؛
پس از ورود به این بخش لازم است کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید؛ اگر برای مرتبه اول قصد ورود به این قسمت را دارید، کافیست از بخش فراموشی رمز عبور و طی کردن مراحل، رمز عبور خود را تعیین کنید؛
پس از ورود به بخش خدمات پذیرندگی در اپلیکیشن 5 بخش مدیریت تراکنش ترمینالها، درخواستها ، ترمینالهای من ، صندوق پیام ها و اقلام من پیش روی شماست که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.
ترمینال های من
مشاهده تعداد ترمینالهای فعال با قابلیت ویرایش نام و قابلیت ویرایش شماره تلفن همراه (این تغییرات صرفا در اپلیکیشن تاپ و برای دسترسی بهتر اعمال میشود)؛
قابلیت فعال کردن رسید دیجیتال در اپلیکیشن و عدم دریافت رسید کاغذی برای ارج نهادن به محیط زیست، از دیگر اقدامات بخش ترمینالهای من است.
تراکنشهای ترمینال
در این بخش میتوانید جزئیات بیشتری از تراکنشهای ترمینال یا ترمینالهای خود را مشاهده کنید
قابلیت مشاهده تراکنشهای ترمینال به صورت تکی و یا همه ترمینالها در اختیار شماست و میتوانید با انتخاب بازههای زمانی موجود یا بازه زمانی دلخواه به لیست تراکنشها دسترسی داشته باشید؛
در این قسمت دو فیلتر برای شما وجود دارد، ابتدا فیلتر وضعیت تراکنش (تراکنشهای موفق، ناموفق و تسویه شده) و فیلتر نوع تراکنش (خرید، شارژ و قبض یا کلی).
درخواست ها
ثبت درخواست:در قسمت ثبت درخواست جدید، شما میتوانید درخواست خود را با تمام جزئیات ثبت کنید، علاوه بر آن در صورت نیاز به مراجعه حضوری میتوانید زمان آن را مشخص کنید. برای ثبت درخواست جدید لازم است تا اطلاعات زیر را کامل کنید:
نوع درخواست اعم از درخواست رول، تعمیر کارت خوان، درخواست تغییر نام، آدرس، تلفن، کدپستی و درخواست حساب کارت خوان را باید انتخاب کنید؛
ترمینال مربوطه که در آن باید نام ترمینال مورد نظر را وارد کنید؛
اولویت درخواست اعم از کم، زیاد و متوسط؛
شرح درخواست که در آن باید جزئیات درخواست خود را بیان کنید؛
امکان تغییر یا انتخاب زمان پیشنهادی.
درخواستهای باز: درخواستهایی که در حال پیگیری هستند و شما میتوانید با انتخاب قسمت جزئیات به اطلاعات بیشتری نظیر (نوع درخواست، وضعیت درخواست، کدپیگیری، نام تکنسین و تاریخ) دسترسی داشته باشید.
درخواستهای گذشته:این بخش مربوط به درخواستهایی است که پیگیری آنها انجام شده است و می توانید با انتخاب گزینه ثبت نظر شرکت تاپ را از چگونگی ارائه خدمات بازرس و نمایندگی مطلع سازید.
صندوق پیام ها
در این قسمت پیام های مربوط به جشنواره ها و یا اعلامیه های مرتبط با کارتخوان را مشاهده نمائید.
اقلام من
با انتخاب گزینه اقلام من می توانید ارزش افزونه هایی که تحت اختیارتان می باشد را مشاهده نمائید. همچنین فعال و یا غیرفعال بودن اقلام بوسیله رنگ سبز و قرمز مشخص گردیده است
برای دریافت فایل راهنما بر روی لینک دانلود کلیک نمایید.
فیلم آموزشی مشاهده ریز تراکنشها پایانهها
سوالات متداول
1- آیا امکان مشاهده پایانه های خود از طریق اپلیکیشن تاپ فرد دیگری امکانپذیر می باشد؟
بله، با در اختیار داشتن اطلاعات هویتی و همچنین رمز عبور فرد مذکور، امکان ورود مقدور می باشد.
2- آیا مراحل پیگیری درخواست های ثبت شده با جرئیات قابل مشاهده است؟
بله، با مراجعه به قسمت ثبت درخواست می توانید درخواست های باز و همینطور درخواست های گذشته خود را با جزئیات مشاهده نمائید.
3- رمز عبور در اولین مراجعه جهت ثبت نام در کدام قسمت می باشد؟
رمز عبور می بایست اولین بار توسط پذیرنده انتخاب گردد که می توانید با مراجعه به قسمت فراموشی رمز عبور و طی کردن مراحل امنیتی ، رمز عبور مورد نظر خود را انتخاب نمائید.
4- پس از دریافت پایانه جدید از کدام قسمت نرم افزار می توان پایانه مذکور را اضافه نمود؟
پس از تخصیص پایانه جدید به شما و تغییر وضعیت به راه اندازی در سیستم مرکزی ، پایانه مذکور بصورت خودکار در سامانه ثبت می گردد.
5- کد تایید برای چه شماره ای ارسال می شود؟
کد تایید صرفاً برای شماره تماس دارنده دستگاه که در سیستم مرکزی ثبت گردیده است (شماره همراه متصل به پایانه) ارسال می گردد.