.

حوزه فعالیت

كارتخوان‌های فروشگاهی

(POS)

دارندگان دستگاه‌های كارتخوان فروشگاهی شركت تاپ از خدمات پشتيبانی گسترده شركت در اقصي نقاط كشور برخوردار هستند. وجود 50 نمايندگی تاپ در سراسر كشور و شركت‌های كارگزارهای در شهرهای مهم، امكان مراجعه سريع به پذيرندگان داراي مشكل را حداكثر تا 2 ساعت در هر نقطه‌ای از ايران امكان‌پذير نموده است.
بيشتر

درگاه پرداخت اینترنتی

(IPG)

فراهم آوردن امكان پرداخت الكترونيكي براي فروشگاه‌های اينترنتی (e-shops) با رعايت تمامی استانداردهای امنيتی مربوط به آن، از جمله اقدامات شركت تاپ در راستای توسعه شبکه‏ های پرداخت الكترونيكی بوده است.
بيشتر

صدور و پشتيبانی كارت‌های پرداخت

(Card)

يكي از اساسی ترين نيازهای تجارت الكترونيك، دسترسی به نقدينگی در زمان و مكان دلخواه مي‌باشد. كارت های الكترونيكی صادره توسط شركت تاپ كه به نيابت از بانك پارسيان صادر مي‌گردد، امكان خريد كالا و خدمات را از گسترده ترين شبكه فروشگاهی و خدماتی و همچنين سامانه‌های پرداخت اينترنتی و پرداخت همراه را برای دارندگان اين كارت‌ها فراهم مي نمايد.
بيشتر

سامانه پرداخت تلفنی

(IVR)

يكي از فعاليت‌های اثربخش شركت تاپ در حوزه ارتقاء رضايت مشتريان و بهبود كيفيت ارائه خدمات به مشتريان را مي‌توان راه‌اندازی مركز پاسخگويی متمركز مشتريان در شركت عنوان نمود. اين واحد به منظور تامين خدمات قابل ارايه به ذينفعان شركت اعم از دارندگان، پذيرندگان، سازمان‌های دريافت‌كننده خدمات پرداخت، شعب و نمايندگی ها با رويكرد تمركز دريافت درخواست‌ها و ارايه خدمات در يك واحد راه‌اندازی شده است.
بيشتر

.

جوایز و برندگان

.
.

فرصت همکاری

.
فرصت همکاری
.