...
آگهی مناقصه و مزایده
آگهی مناقصه و مزایده

1397/12/8 چهارشنبه

آگهی مناقصه

مناقصه شماره 55-97: چاپ و تولید کتابچه راهنما

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 55-97

این شرکت در نظر دارد نسبت به چاپ و تولید تعداد 15،000 جلد کتابچه راهنما مطابق با مشخصات ذیل اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) یکشنبه مورخ 1397/12/12 به دبیرخانه این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 8000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل نمونه کارهای تولید شده مشابه و تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

مشخصات صفحات داخلی:

  • ابعاد اوراق: 15*15 سانتیمتر
  • جنس گلاسه مات 150 گرم
  • دو رو/ چاپ چهار رنگ
  • تعداد صفحات: 8 صفحه
  • سلفون مات

مشخصات جلد:

  • ابعاد اوراق: 15*15 سانتیمتر
  • جنس گلاسه مات 300 گرم
  • یک رو/ چاپ چهار رنگ
  • تعداد صفحات: 4 صفحه
  • رنگ داخل جلد: سفید
  • سلفون براق
  • صحافی منگنه لوپ
  • تیراژ: 15،000 جلد
  • هر 100 جلد مجزا بسته بندی شود.

لازم به ذکر می باشد:

  • قبل از چاپ انبوه جهت نظارت بر کیفیت چاپ پیمانکار می‌بایست نسبت به ارائه نمونه پیش تولید شده و اخذ تاییدیه از واحد روابط عمومی و تبلیغات اقدام نماید.
  • حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه یک هفته می‌باشد.
  • محل تحویل کالا، انبار شرکت به آدرس انتهای بزرگراه یادگار امام جنوب، خیابان هرمزان، بعد از تقاطع کمیل، پادگان جی، درب فرماندهی اقتصاد مقاومتی می‌باشد همچنین هزینه حمل بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
  • تسویه حساب مالی با برنده مناقصه در پایان کار منوط به ارائه مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی می باشد.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پس از ارجاع سفارش، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 55-97 مربوط به چاپ کتابچه راهنما» درج شده باشد، قرار داده شوند.

پیوست (فرم پیشنهاد قیمت)

مدیریت پشتیبانی اداری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان


آدرس:
مرکز پاسخگویی مشتریان :
021-2318

مجری سایت: شرکت سیگما