مناقصه

موضوع: مناقصه شماره05-1400 خرید 1000 دستگاه کارتخوان اندروید مدل szzt8223

تاریخ : 00/02/19

این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید 1000دستگاه کارتخوان اندروید مدل szzt8223 مطابق با  شرایط زیر اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) یکشنبه مورخ 1400/02/26 به آدرس شرکت : بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه دوم، واحد 3 تحویل آقای فراهانی داده و رسید آن را دریافت نمایید.

   * پاکت الف: شامل چک صیادی معتبر به مبلغ   2.800.000.000 ریال بابت شرکت در مناقصه
* پاکت ب: شامل خلاصه‌ای از رزومه کاری، مشخصات کامل پیشنهاد دهنده (نشانی شرکت، اسامی مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت و اسامی صاحبان امضاء، ذکر حوزه فعالیت شرکت) ، تصویر اساسنامه شرکت ، تصویر آگهی تأسیس شرکت ، تصویر آخرین تغییرات روزنامه رسمی ، تصویر گواهی کد اقتصادی ، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه ، تصویر مدارک و سوابق کاری مرتبط با موضوع مناقصه ، مستندات نمایندگی از شرکت szzt  در ایران ، شرایط گارانتی و  پشتیبانی خدمت پس از فروش از نمایندگی اصلی شرکت szzt در ایران .

تذکر: کلیه صفحات مدارک فوق به همراه اسناد مناقصه بایستی با مهر و امضاهای مجاز و تعهدآور شرکت‌کننده که در اساسنامه و روزنامه رسمی قید گردیده است، تأیید گردد در غیر این صورت ناقص تلقی شده و به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مهم: کلیه مدارک پاکت (ب) ‌بایستی به‌ صورت مستند ارائه گردد در غیر این صورت به پیشنهادات رسیده ترتیب اثر داده نخواهد شد.  

* پاکت ج: 

* اعلام بهای واحد کارتخوانهای پیشنهادی (به ریال) ، فرم تکمیل‌شده پیشنهاد قیمت و زمان تحویل و تعهدنامه شرکت در مناقصه،  (ریز قیمت بایستی توسط شرکت کنندگان تهیه و به همراه پیوست  ارائه گردد)   

لازم به ذکر می باشد:

* کلیه کارتخوانها می‌بایست اصلی (Orginal, Genuine)، نو (Brand New)، دست اول و مورد تایید و دارای حداقل یک سال گارانتی از نمایندگی دست اول شرکت szzt در ایران باشد، خدمات پس از فروش و پشتیبانی حداقل 5 سال شمسی ، در بسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات غیر اصل (OEM, Third Party, Fake) دست دوم و یا مستعمل (Second Hand, Used) و بازسازی شده (Refurbished, Renew, Remanufactured) و تولید شده توسط سازندگان طرف دوم و سوم اکیداً خودداری نماید. در هر زمان از دوره اجرای موضوع قرارداد، نظیر تحویل، گارانتی و یا پشتیبانی مشخص شود که خلاف این روش توسط فروشنده انجام شده است فروشنده موظف است بر رفع نواقص و کمبودها ، کلیه خساراتی که به کارفرما وارد آماده است را جبران نماید،لازم به ذکر می باشد در صورت وجود مشکل مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده و می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید.

* داشتن گارانتی بیش از یک سال امتیاز مثبت تلقی می گردد .

*کارتخوان میبایستی دارای نرم افزار پرداخت به همراه چهار عمل اصلی و همچنین قابلیت اتصال به سویچ تاپ را داشته باشد. 

*پیمانکار می بایستی SDK مربوط به کارتخوان ها را در اختیار کارفرما قرار دهد.
* اطمینان از اصل بودن کلیه تجهیزات و اقلام تحویلی جهت تطابق با تجهیزات مورد درخواست در مناقصه الزامی می‌باشد. 

* کلیه کارتخوانها  باید از مبادی قانونی و گمرکات کشور وارد و ترخیص شده باشند و اسناد مثبته مربوطه از طرف پیمانکار به کارفرما تحویل گردد.

* کارتخوانهای تحویل داده شده از طرف پیمانکار بایستی عینا مطابق با تجهیزات درخواستی خریدار باشد. 

* تحویل تجهیزات بصورت تدریجی یا ناقص مورد پذیرش و تایید کارفرما نمی‌باشد. در صورت تحویل تدریجی و یا ناقص صورت حسابهای پیمانکار پرداخت نخواهد شد.

* در صورتیکه تجهیزات تحویل داده شده مطابق با لیست تجهیزات درخواستی نباشد و یا اینکه اثبات گردد کارتخوانهای تحویلی اصل و دست اول نباشد، کلیه تجهیزات به پیمانکار عودت داده شده و به منزله عدم تحویل تجهیزات در موعد مقرر می‌باشد و طبق مفاد قرارداد مشمول جریمه خواهد بود.

* در صورت عدم تحقق هر یک از بندهای فوق الذکر، کارفرما مختار خواهد بود بصورت یک طرفه قرارداد را فسخ نموده و پیمانکار متعهد به پرداخت ضرر و زیان های ناشی از آن می‌باشد.

* زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه فوری می‌باشد. در ازای تاخیر در تحویل به موقع موضوع مناقصه میزان جریمه تاخیر مورد معاملات بصورت روزانه به میزان یک درصد  مبلغ معامله از شرکت اخذ می‌گردد. 

* محل تحویل اقلام، محل این شرکت واقع در تهران می­‌باشد. همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.

* پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده پیمانکار می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.
* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره شبای IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06) به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره چک صیادی معتبر به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
* در صورت درخواست پیمانکار، حداکثر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه  بانکی معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.

* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 05-1400 خرید 1000 دستگاه کارتخوان szzt8223 » درج شده باشد، قرار داده شوند.