-
سؤال
-
نحوه درخواست دستگاه کارتخوان چگونه است؟
-
• تماس با 2318 • مراجعه حضوری بازاریاب نمایندگی • درخواست از طریق بانکهای طرف قرارداد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان • درخواست از طریق پرتال شرکت تجارت الکترونیک پارسیان
-
تسویه تراکنشهای کارتخوان چه زمانی انجام میشود؟
-
• تسویه در روزهای کاری: تراکنشهای انجام شده روی کارتخوان در هر ساعت شبانه روز(تا ساعت 23:45) ساعت 5 صبح روز بعد انجام میگیرد. • تسویه در روزهای تعطیل: تراکنشهای انجام شده روی کارتخوان در هر ساعت شبانه روز(تا ساعت 23:45) ساعت 17روز بعد انجام میگیرد.
-
برای تغییر حساب کارتخوان چه کاری باید انجام داد؟
-
• تغییر حساب از طریق نمایندگی تاپ: پذیرنده به همراه تاییدیه بانک (مدارک حساب جدید) به نمایندگی مراجعه کرده ,پس از احراز هویت فرم تغییر حساب توسط نماینده تکمیل و انجام میشود. • تغییر حساب از شعب بانک مبدأ: مراجعه به شعب بانک مبدأ و ارسال درخواست تغییر حساب به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان. (در بازه زمانی تغییر حساب پایانه غیر فعال میشود).
-
گزارش دستگاه کارتخوان از طریق سایت به چه نحو است؟
-
در ابتدا پذیرنده به سایت https:// portal.pec.ir مراجعه نموده و پس از تکمیل فرایند ثبت نام، میتواند کلیه تراکنشهای خود را در قسمت واریزی تراکنشهای شاپرک چک کند. https:// portal.pec.ir > ورود > ورود کاربران > ورود پذیرنده > ثبت پایانه و سریال کارت خوان > ثبت آدرس ایمیل > ثبت رمزدلخواه > واریزی تراکنشهای شاپرک * همچنین در مواردی که مشتری درخواست تراکنش تاریخهای آرشیو شده را دارند میتوانند درخواست خود را مکتوب و با اطلاعات کامل (شماره موبایل حتما داخل نامه قید شود) به واحد دبیرخانه به شماره 88787535 فکس نمایند و با شماره 22661979 تماس و درخواست خود را پیگیری نمایند.
-
اتصال دستگاه کارتخوان به وای فای (wifi) چگونه است؟
-
• پایانه newlandو ic 3600: > مرحله اول انتخاب گزینه F2، مرحله دوم انتخاب گزینه 6 (بستر ارتباطی)، مرحله سوم بسترارتباطی (وای فای) انتخاب میشود، مرحله چهارم اسکن خودکار و در نهایت وارد کردن رمز • پایانه pax: > در مرحله اول ابتدا وارد منوی تنظیمات(دکمه سمت راست صفر) میشوید، سپس در مرحله دوم گزینه 6 (بستر ارتباطی) را انتخاب و در مرحله سوم گزینه 1 تراکنش را تأیید مینمایید و در ادامه میتوانیم بستر ارتباطی را به وای فای تغییر دهیم.
-
چگونه از خدمات بیمه درمان و آتش سوزی رایگان میتوان بهره مند شد؟
-
شرط ورود به طرح بیمه ایجاد حداقل 450 تراکنش خرید بالای 50000 ریالی در 3 ماه متوالی میباشد که بر اساس تعداد تراکنش در 5 سطح برنزی، نقره ای، طلایی، پلاتینیومی و تاپ پلاس طبقه بندی میشود.
-
چگونه کارت خرید تجارت الکترونیک پارسیان را میتوان فعال کرد؟
-
بعد از ارسال کارت به سازمان، فرم فعالسازی توسط مشتری امضا میشود و از طریق سازمان جهت فعالسازی به شرکت تجارت الکترونیک ارسال میشود چنانچه مشتری کارت را گم کرده باشد یا تمدید آن را از طریق شعبه در خواست داده باشد نامه فعال سازی از شعبه به شرکت ارسال میشود.
-
چگونه پیامک کارت خرید تجارت الکترونیک پارسیان را میتوان فعال کرد؟
-
• تماس با 2318: چنانچه کارت با نام باشد، درخواست مکتوب دارنده به همراه کارت ملی ایشان به ایمیل 2318@pec.com ارسال و تاییدیه از 2318/ داخلی 3 ضروری میباشد • تمامی شعب بانک پارسیان: احراز هویت و ارسال درخواست از طریق شعبه پارسیان • نمایندگی: احراز هویت و فعال سازی پیامک
-
به چه شکل میتوان وجه کارت خرید تجارت الکترونیک پارسیان منقضی شده را دریافت کرد؟
-
وجه باقیمانده کارتهای خرید منقضی شده را نمی توان به مشتری پرداخت نمود و میبایست کارت تمدید و سپس از طریق پایانههای فروش خرید صورت گیرد و یا درصورت دارا بودن قابلیت برداشت وجه نقد، از خودپرداز استفاده نمود. (اعتبار کارتهای خرید 5 سال میباشد.)
-
نحوه انسداد کارت خرید چگونه است؟
-
• تماس با 2318: دارنده کارت، مفقودی یا سرقت شدن کارت را طی تماس با تلفن 2318 اعلام میدارد. • شعب بانک پارسیان: مراجعه به شعب بانک پارسیان و اعلام مفقودی یا سرقت شدن کارت را میبایست به دلیل جلوگیری از سوء استفاده احتمالی بلافاصله مسدود نمایید.
-
از چه طریق تراکنشهای کارت خرید را میتوان دید؟
-
• مراجعه به پرتال تجارت الکترونیک https:// portal.pec.ir > ورود > دارندگان کارت (از پنجره ورود کاربران > شماره 16رقمی کارت، رمز 6رقمی کارت و کد امنیتی وارد شود > پروفایل کاربر > مشاهده صورت حساب • ورود به اپلیکیشن تاپ > مالی اعتباری > خدمات پارسی کارت > گردش حساب > ثبت شماره کارت، رمز دوم و ثبت تاریخ مورد نظر > مشاهده گردش کارت
-
صدور مجدد رمز کارت خرید از چه طریقی انجام میگیرد؟
-
• مراجعه به شعب بانک پارسیان: رمز کارت به صورت آنی صادر میشود. • مراجعه به نمایندگی تجارت الکترونیک پارسیان: رمز کارت به صورت آنی صادر میشود. • مراجعه به سازمان مربوطه: چنانچه کارت بی نام باشد باید از طریق سازمان مربوطه اقدام شود.
-
نحوه دریافت کارت هدیه کادونا چگونه است؟
-
برای دریافت کارت هدیه کادونا ابتدا باید نرم افزار تاپ را از سایت top.ir دانلود کرده، پس از نصب برنامه در قسمت کارت هدیه میتوان اقدام به خرید کارت هدیه کادونا کرد که پس از خرید این کارت برای کاربر توسط پست ارسال میشود و از طریق همان برنامه امکان شارژ کارت فراهم شده است *در مرحله خرید و شارژ باید کد ملی متعلق به صاحب شماره همراه ثبت نامی وارد شود.
-
نحوه دریافت کارت هدیه دیجیتالی چگونه است؟
-
برای دریافت کارت هدیه دیجیتالی ابتدا باید نرم افزار تاپ را از سایت top.ir دانلود کرده، پس از نصب برنامه در قسمت کارت هدیه میتوان اقدام به خرید کارت هدیه دیجیتالی کرد که پیامکی حاوی اطلاعات کارت شامل (شماره کارت،cvv2 و تاریخ انقضا) برای کاربر ارسال میشود این کارت تنها قابلیت خرید از درگاههای اینترنتی و موبایلی را دارد زیرا جسم کارت به مشتری ارائه نمی شود و تنها اطلاعات کارت ارسال میشود.
-
به چه شکل میتوان وجه کارت هدیه منقضی شده را دریافت کرد؟
-
در صورت منقضی بودن کارت، مشتری میبایست با مراجعه به شعب بانک پارسیان و به همراه داشتن جسم کارت هدیه و ارائه شماره حساب (پارسیان – ملی – ملت – صادرات) جهت واریز وجه اقدام نماید.
-
نحوه صدور مجدد کارتهای خرید و هدیه به چه شکل است؟
-
کارت خرید: درصورت مفقود شدن و یا معیوب شدن کارتهای خرید ،دارنده میبایست از طریق سازمان، شعب پارسیان ،درخواست کارت جدید نماید. کارت هدیه: کارت هدیه صدور مجدد ندارد ولی در مواردی که جسم کارت معیوب شده باشد، دارنده کارت میتواند با در دست داشتن جسم کارت به شعبه پارسیان و یا نمایندگی تاپ مراجعه کند و در خواست صدور مجدد کارت هدیه خود را داشته باشد.
نتیجه ای یافت نشد...