مناقصه

استعلام قیمت خرید سیستم کامپیوتر

تاریخ : 02/06/28

این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید یکدستگاه سیستم کامپیوتر مطابق با مشخصات ذیل اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را  تا (ساعت 12:00) شنبه مورخ 1402/07/08 به واحد دبیرخانه این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

ردیف

شرح کالا و خدمات

تعداد

1

CPU INTELCORE17-10700

1

2

مانیتور GPLUS 27

2

3

کیبرد و موس لاجیتک MK345

1

4

SAMSUNG 980pcle nvme1TB INTERNAL SSD

1

5

MB ASUS PROART Z490-CREATOR

1

6

FAN FROZEN 200

1

7

RAM DDR4-32GB

1

8

GRAPHIC NVIDA GEFORCE RTX3050

1

9

POWER GREEN GP850B-OCPT

1

  

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است:

پاکت الف: شامل ضمانت نامه  بانکی به مبلغ 100.000.000  ریال بابت شرکت در مناقصه

پاکت ب: شامل خلاصه از رزومه کاری و میزان فروش (قرارداد یا فاکتور فروش)و رضایت نامه در یک سال گذشته 

  •  پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فایل پیوست
  • به پیشنهاد فاقد امضا، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • مبلغ صورتحساب 20 روز پس از تائید ناظر قابل پرداخت می باشد.
  • برگ استعلام قیمت می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل شود.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهاد ها مختار می باشد.
  • پرداخت کلیه مالیات‌ها (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده تامین کننده می باشد
    به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • مسئولیت هرگونه ناسازگاری قطعات فوق در هنگام نصب بر عهده فروشنده می باشد.
  • دستگاه های کامپیوتر می بایست بصورت اسمبل شده تحویل گردد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، نفر سوم، بعنوان برنده  استعلام  می باشد
  • پاکت بصورت در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت (استعلام قیمت خرید سیستم کامپیوتر درج شده باشد، قرار داده شوند.
  • محل تحویل کالا بلوار نلسون ماندلا کوچه گلگونه پلاک 42 می باشد