مناقصه

انتخاب پیمانکار اجاره 2 دستگاه پژو پارس

تاریخ : 02/07/10

این شرکت در نظر دارد نسبت به اجاره 2 دستگاه پژو پارس از (مدل 1398 تا 1402) کاملا نو و با تاییده کارشناس فنی معتبر مطابق با مشخصات درخواستی ذیل اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را  تا (ساعت 12:00) یکشنبه مورخ 1402/07/16 به واحد دبیرخانه این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

 

 

اطلاعات درخواستی از پیمانکار بر اساس مشخصات خواسته شده در شرح این مناقصه به این شرکت اعلام گردد

* مبلغ ثابت ماهانه بر اساس شرایط زیر از طرف پیمانکار ذکر شود.*                                                                       

1-روزانه 10 ساعت در اختیار شرکت باشد و مبلغ بابت هر روز کاری اعلام شود(مبلغ پیشنهادی بابت هر ساعت اضافه کاری در روزهای کاری از طرف پیمانکار ذکر شود)                 

2-ماهانه بر اساس روزهای کاری می باشد(مبلغ پیشنهادی بابت هر ساعت در روزهای اضافه کاری از طرف پیمانکار ذکر شود)                          

3-مبلغ بابت هر کیلومتر خارج از مناطق 22 گانه شهر تهران از طرف پیمانکار ذکر شود.                                               

4-مدت زمان قرارداد تا پایان فروردین 1403 خواهد بود.                                                                                      

5-پیمانکار نیز می تواند شرایط درخواستی خود را به همراه پاکت پیشنهاد قیمت به این شرکت ارسال نماید.                            

* پاکت الفشامل ضمانت نامه معتبر بانکی به مبلغ  150.000.000  ریال بابت شرکت در مناقصه.

* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 6 ماهه تا پایان فروردین ماه 1403و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06)  به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. شماره ملی شرکت 10101850423  به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* پاکت بشامل خلاصه‌ای از رزومه کاری، مشخصات کامل پیشنهاد دهنده (نشانی شرکت، اسامی مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت و اسامی صاحبان امضاء، ذکر حوزه فعالیت شرکت) ، تصویر اساسنامه شرکت ، تصویر آگهی تأسیس شرکت ، تصویر آخرین تغییرات روزنامه رسمی ، تصویر گواهی کد اقتصادی ، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه ، تصویر مدارک و سوابق کاری مرتبط  شامل قرارداد با موضوع مناقصه و ارائه رضایت‌نامه از مشتریان قبلی ،.

مهم: کلیه مدارک پاکت (ب) ‌بایستی به‌ صورت مستند ارائه گردد در غیر این صورت به پیشنهادات رسیده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* پاکت جاعلام مبلغ  خدمات پیشنهادی  بر اساس جدول پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست. 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 22661777 داخلی 2113 آقای خلجی تماس حاصل نمائید.

قابل ذکر می باشد ارائه قیمت خارج از فرم پیشنهاد قیمت مورد قبول این شرکت نمی باشد .

مناقصه به صورت تک مرحله ای می باشد .

لازم به ذکر می باشد:

* پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده پیمانکار می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود

هم چنین شرکت برنده ملزم به اخذ ردیف پیمان می باشد و پرداخت ها بعد از اخذ ردیف پیمان خواهد بود.

* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.

* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.

* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.

* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.

* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.

* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.

*برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع مناقصه را بدون موافقت کتبی شرکت، به شرکت دیگری ندارد.

صورتحساب بعد از ارائه فاکتور رسمی و تایید ناظر قرارداد ظرف مدت 20 روز تقویمی پرداخت خواهد شد.

* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت « پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره  10-1402  ، انتخاب پیمانکار اجاره خودرو پژو پارس» درج شده باشد، قرار داده شوند.