مناقصه

موضوع: مناقصه شماره 07-1400 ، خرید تجهیزات شبکه

تاریخ : 00/03/03

موضوع: مناقصه شماره  07-1400 ، خرید تجهیزات شبکه

این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری تجهیزات شبکه  مطابق با پیوست و شرایط زیر اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه

پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 12:00) چهارشنبه مورخ 1400/03/12 به آدرس این شرکت : بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، واحد 3 ، آقای پور محبی

تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایید 

  • پاکت الف: شامل چک صیادی معتبر به مبلغ    3.100.000.000 ریال بابت شرکت در مناقصه
    * پاکت ب: شامل خلاصه‌ای از رزومه کاری،
     روزنامه رسمی به همراه آخرین تغییرات، گواهینامه معتبر ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، زمان قطعی تحویل، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسنادمناقصه
    * پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

* کلیه تجهیزات می‌بایست مطابق با LOM پیوست باشند.

* کلیه تجهیزات می بایست دارای گارانتی 24 ماه معتبر از زمان تحویل باشند .

 در هر زمان از دوره اجرای موضوع قرارداد، نظیر تحویل و گارانتی مشخص شود که تجهیزات مطابق با LOM پیوست نمی باشد. مناقصه‌گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده و می‌تواند نسبت به فسخ

قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید.

 * موضوع آموزش

.   CDCS  مدت 24 ساعت

.   FortiGate  مدت 40 ساعت

 VOIP .    مدت 30 ساعت

  • حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه 90 روز تقویمی می‌باشد. پیشنهادات بازمان تحویل کمتر از اولویت بالاتری برخوردار می‌باشند.
    * پرداخت صورتحساب منوط به تنظیم صورتجلسه تحویل و تایید واحد پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار می‌باشد.
    *
     محل تحویل اقلام، محل این شرکت واقع در تهران ، بلوار نلسون ماندلا ، خیابان سایه ، پلاک 8 می‌باشد. همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
    * پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء
     مالیات بر ارزش افزوده) به عهده فروشنده می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.
    * ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره شبای
     IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06)    به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    * پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
    * در صورت درخواست فروشنده، حداکثر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه
     معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.
    * شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
    * به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
    * برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
    * در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط
     خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
    * چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
    * هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 07-1400 ، خرید تجهیزات
     شبکه » درج شده باشد، قرار داده شوند.