شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در 12 عنوان شغلی، نیرو استخدام می‌کند

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات تجارت الکترونیک پارسیان، با هدف توسعه سرمایه انسانی شرکت در 12 عنوان شغلی شامل کارشناس شبکه‌های WAN، کارشناس پشتیبانی سیستم‌های کاربردی، کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، B2B Sales Specialist، کارشناس توسعه زیرساخت سوئیچ پرداخت، کارشناس نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و شعب، برنامه‌نویس جاوا (Java)، کارشناس اوراکل (Oracle)، کارشناس توسعه پذیرندگان سازمانی و فروشگاهی، کارشناس پشتیبانی عملیات در حوزه بانک‌ها، کارشناس تحقیقات بازار و کارشناس روابط‌ عمومی نیرو استخدام می‌کند. در ادامه شرح شغلی و شرایط هر یک از عناوین شغلی به تفکیک آمده است.

علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند رزومه خود را به آدرس  hr@pec.ir  ارسال کنند.

 کارشناس شبکه‌های WAN

شرح شغل

  •  نگهداری از فایروال‌ها، به‌روزرسانی ویروس‌کش‌ها، پیاده‌سازی سیستم‌های امنیت داده، و پشتیبان‌گیری از اطلاعات و محافظت از داده‌های مهم
  •  نصب و پیکربندی تجهیزات شبکه، مانند روترها، سوئیچ‌ها، وی‌پی‌ان‌ها
  •  نظارت پیوسته و عیب‌یابی، جهت یافتن راهکارهایی خلاقانه برای بهبود عملکرد شبکه

 

شرایط احراز شغل

  • آشنایی با Virtualization ،Linux, Microsoft ،SEC ،Wireless Network ،MSP
  • مسلط به زبان انگلیسی در سطح مطالعه متون تخصصی
  • مسلط به ISO/IEC 27001،ITIL ،PCIDSS.
  • توانایی حضور شیفت به صورت 24/7
  • مسلط به CCNP DC ،CCIE R&S ،FORTINET ،BGP ،NAT.
  • مسلط به MIKROTIK ،Documentation ،R&D NETWORK DC ،TROUBLESHOOT
  • مسلط به PRIME ،SolarWinds ،PRTG MRTG ،ZABBIX ،ISE ،Visio.
  • آشنایی با صنعت PSP (اولویت با افرادی است که با PSP آشنایی دارند)
  • توانایی انجام کار گروهی
  • قابلیت انجام تسک‌های محوله در محیط‌های کاری پر فشار
  •  علاقه‌مند به یادگیری و تمرکز بر روی کارهای محوله از طرف شرکت
  •  آشنایی با زبان انگلیسی (توانایی خواندن و درک متون فنی)

 

گروه شغلی

  • مهندسی - شبکه/ فناوری اطلاعات

 

کارشناس پشتیبانی سیستم‌های کاربردی

شرح شغل

  • نصب و پشتیبانی نرم‌افزارهای سیستمی و کاربردی
  • لاگ‌خوانی و رفع عیب در سطح سیستم عامل
  • شرکت در جلسه‌های مرتبط

 

شرایط احراز شغل

  • توانایی بررسی سیستم‌عامل
  • مسلط به بانک اطلاعاتی پیشرفته SQL Server و مسلط به TSQL
  • آشنایی با مباحث SQL Performance
  • مسلط به IIS Windows و توانایی بررسی و رفع خطا
  • حداقل سه سال تجربه کاری در حوزه فناوری اطلاعات ترجیحاً شرکت‌‌های معتبر مرتبط با صنعت بانک و پرداخت الکترونیک
  • آشنایی با حوزه پرداخت الکترونیک و استانداردها، نرم‌‌افزارهای کاربردی، مهندسی نرم‌افزار، تکنولوژی‌های جدید فناوری اطلاعات، متدولوژی‌های تحلیل و طراحی، فرآیند تولید نرم‌‌افزار، مفاهیم و پروتکل‌‌های شبکه

 

گروه شغلی

  • مهندسی - شبکه/ فناوری اطلاعات
  • فناوری اطلاعات / توسعه نرم‌افزار و برنامه‌نویسی

 

کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه

شرح شغل

  • شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها و مشکلات پروژه
  • تعریف ساختار شکست پروژه WBS
  • تهیه و به‌روزرسانی انواع گزارش‌های پروژه
  • شناسایی ذی‌نفعان پروژه و تجزیه‌وتحلیل نیازمندی آن‌ها
  • پیگیری اهداف تعیین شده در پروژه تا حصول نتیجه
  • تنظیم جلسات مرتبط با پروژه و پیگیری مصوبات آن
  • ثبت مستندات پروژه و بررسی صورت وضعیت‌ها
  • مشارکت در فرآیند ارزیابی عملکرد و تعاریف KPIهای واحدی

 

شرایط احراز شغل

  • آشنایی با اصول و مبانی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه و استاندارد PMBOK
  • مسلط به تحلیل آماری و برآورد اقتصادی پروژه‌ها.
  • مسلط به زبان انگلیسی و ICDL
  • مسلط به نرم‌افزارهای کنترل و مدیریت پروژه و سایر نرم‌افزارهای Primavera و MS Project
  • توانایی کار تیمی و برقراری ارتباطات مؤثر
  • توانایی تهیه گزارش‌های تحلیلی و دوره‌ای با هدف کنترل و پایش اهداف استراتژیک سازمان

 

گروه شغلی

  • تحلیل داده / تحلیل بازار / تحلیل اقتصادی
  • مهندسی - کنترل پروژه/ مدیر پروژه

 

 

B2B Sales Specialist

 

Job Description

 

  • Negotiate with brand business owners.
  • Establish relationships with specific organizational customers and manage customer meetings in line with sales goals.
  • Manage relationships established with specific organizational customers and effective people to attract customers.
  • Conduct effective negotiations and principled agreements in the framework of professional interactions with organizational customers.
  • Follow the sales process until the contract is concluded.
  • Identify and connect with potential corporate clients.
  • Establish B2B interactions in business partnerships.
  • Introduce the company, product, and solutions in special organizational meetings, medium and large organizations.
  • Provide suggestions to increase market share and branding with strong communication, verbal, written, and organizational skills.

 

Requirements

 At least 4 years of work experience.

  • Bachelor's or Master's degree in Management, Industrial Engineering, or Computer Engineering.
  • Highly skilled in ICDL.
  • High organization and ability to manage multiple projects simultaneously with attention to detail.

 

Job Category

 

  • Sales & Customer Service
  • Marketing, Advertising, Market Research & Branding

 

 

 

کارشناس توسعه زیرساخت سوئیچ پرداخت

 

شرح شغل

  • نظارت و بررسی دوره‌ای گزارش‌های خدمات برای شناسایی نقاط قوت و ضعف، مشکلات و گلوگاه‌های سیستم
  • اندازه‌گیری و ارزیابی قابلیت‌های خدمات نرم‌افزاری طراحی‌شده با استفاده از تحلیل داده‌ها

 

شرایط احراز شغل

 

  • آشنایی با استانداردهای شتاب و شاپرک
  • آشنایی با سوئیچ‌های بانکی
  • مسلط به استانداردهای سوئیچ و کارت
  • آشنایی با TSQL یا  PL/SQL   
  • آشنایی با ویندوز سرور
  • آشنایی با پشتیبانی سوئیچ پذیرش
  • آشنایی با استاندارد ISO8583.
  • تجربه با دیتابیس اوراکل و برنامه نویسی (PLSQL سطح متوسط با بالا)
  • برنامه نویسی جاوا SE و اشنایی با مفاهیم (java core سطح متوسط با بالا)
  • اشنایی با سوئیچ پرداخت و پروتکل ISO8583

 

گروه شغلی

مهندسی - شبکه/ فناوری اطلاعات

کارشناس نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و شعب

شرح شغل و وظایف

  • دارای سابقه فعالیت در صنعت پرداخت (آشنایی با حوزه های کارتخوان، کارت و درگاه اینترنتی)
  • آشنایی با نرم‌افزارهای اکسل و اکسس و نرم‌افزارهای تحلیل و آماری
  • دارای روحیه کار تیمی، اخلاق محور، متعهد، مسئولیت‌پذیر و پاسخگو
  • مشتاق و علاقه‌مند به فراگیری امور مرتبط در حوزه نظارت و ماموریت‌های برون‌شهری
  • حداقل مدرک کارشناسی (رشته مرتبط)

 

برنامه‌نویس جاوا (Java)

شرح شغل و وظایف

  • تحلیل مسائل و ارائه راه حل مناسب و پیاده‌سازی آن در JAVA SE
  • توسعه و نگهداری نرم‌افزارهای کسب و کاری مطابق استانداردهای شرکت
  • ایجاد مستندات فنی جهت پشتیبانی، توسعه و استفاده از محصولات
  • تست و رفع خطاهای محصولات
  • کمک به بهبود معماری محصولات فعلی و آتی

 

شرایط احراز شغل

  • مسلط به Core Java
  • مسلط به Spring Boot
  • آشنایی با Design Patternهای توسعۀ نرم افزار
  • داشتن تجربه کار باUnit Test
  • داشتن تجربه کار با سیستم عامل Linux  (مزیت محسوب می‌شود)
  • داشتن روحیه کار تیمی، مهارت حل مسئله و تفکر سیستمی و خلاقانه

 

کارشناس اوراکل (Oracle)

شرح شغل و وظایف

  • آشنایی با مفاهیم پایگاه داده آشنایی با نصب، راه‌اندازی و پیکربندی اوراکل در محیط لینوکس آشنایی با مفاهیم Cluster,Guard,RAC آشنایی با Restore,Backup
  • کار گروهی
  • حل مسئله
  • مسئولیت‌پذیری
  • تفکر تحلیلی

کارشناس توسعه پذیرندگان سازمانی و فروشگاهی

 

شرح شغل و وظایف

  • آشنایی با موضوعات مرتبط با پایانه های اینترنتی
  • دارای تخصص در زمینه‌های IT و مفاهیم مرتبط با آن
  • تسلط به انجام مذاکرات بازاریابی، توانایی چانه زنی و برقراری ارتباط با سازمان‌های مرتبط با صنعت پرداخت
  • توانایی پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان حتی در روزهای تعطیل
  • آشنایی با نرم افزارهای اکسل، ورد و...

 

 

کارشناس پشتیبانی عملیات در حوزه بانک‌ها

شرح شغل و وظایف

 

  • مسئول پروژه بانکی
  • رابط ارتباطی بانک و شرکت
  • بررسی SLA عملیات در پروژه بانکی
  • برگزاری جلسه تعاملی با شعب و سرپرستی
  • ارتباط گیری مناسب با رابط بانک
  • انجام کلیه امور محوله از طریق مسئول مربطه و سازمان

 

شرایط احراز

  • داشتن حداقل دو سال سابقه کار مرتبط در بخش‌های عملیاتی (نمایندگی‌ها و بانک‌ها) شرکت‌هایPSP  پرداخت الکترونیک و بانکداری الکترونیک)
  • تسلط کافی به امور قراردادهای نمایندگی و بانکی
  • مهارت تهیه گزارشات مدیریتی با استفاده از نرم‌افزارهای روز
  • سابقه کاری مرتبط با شرکت‌هایPSP  (امور بانکی)
  • شناخت کامل با نرم‌افزارهای Office
  • ارتباطگیری، مذاکره، آراستگی اداری و تعهد کاری

 

کارشناس تحقیقات بازار

 

شرح شغل و وظایف

  • تحقیق و بررسی روندهای بازار جهت ارائه و اجرای بهترین شیوه‌ها
  • ارزیابی اثر بخشی برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی
  • تدوین و ارزیابی روش‌های جمع‌آوری داده
  • طراحی محصول و خدمات

 

شرایط احراز شغل

  • توانایی جمع‌آوری و دسته‌بندی اطلاعات محیط کلان، رقبا و الگوهای تبلیغات
  • توانایی تحلیل بازار محصول
  • توانایی تحلیل و تفسیر آمارها و برخورداری از مهارت نوشتاری و ارائه گزارش‌های به‌موقع و مؤثر
  • مسلط به روش‌های تحقیقات بازار کمی و کیفی
  • ترجیحاً آشنایی با زبان انگلیسی
  • داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی صنایع، مدیریت بازاریابی یا فارغ‌التحصیل MBA
  • آشنایی با صنعت بانکداری
  • آشنایی با اصول و فرآیندهای تحقیقات بازار
  • آشنایی کافی با مایکروسافت آفیس
  • مهارت حل مسئله

 

گروه شغلی

  • بازاریابی / تبلیغات / تحقیقات بازار و برندینگ

 

کارشناس روابط عمومی

 

شرح شغل و وظایف

  • مسلط به امور برنامه‌ریزی، پیگیری و اجرای رویداد، همایش و نمایشگاه
  • توانایی و هماهنگی امور اجرایی مرتبط با تولید محتوا، اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌ها
  • دارای تجربه در امور تبلیغاتی
  • توانمند در اجرا و پیاده سازی پروژه های روابط عمومی و تبلیغات
  • دارای فن بیان قوی و توانایی برقراری ارتباط مؤثر
  • تعامل با گرافیست‌ها، طراحان وب، فیلمبرداران و غیره برای ایجاد محتوای منحصربه فرد و جذاب

سابقه کار

  •  سه سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه

مدرک تحصیلی

 کارشناسی

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *