جشن 24 سالگی تاپ

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تاپ، در هشتم تیر سال ۱۳۷۹، به‌عنوان اولین شرکت پرداخت کشور و با هدف ارائه خدمات پرداخت الکترونیک تأسیس شد و در تمام این سال‌ها با تکیه بر نوآوری و خلاقیت، برای سهولت در پرداخت و ارائه محصولات و خدمات، تلاش کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت تجارت الکترونکی پارسیان، هدف تاپ همواره حرکت در مسیر رشد با ارائه خدمات مناسب به مشتریان و ذی‌نفعان است. تاپ در یک‌سال گذشته، توانسته به‌پشتکار تیم متخصص خود، دارای پایدارترین بستر پرداخت کشور و مقام سومین PSP برتر ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا باشد.

همچنین، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان مانند سال‌های پیش یکی از شرکت‌های برتر پرداخت در خاورمیانه بوده و در جمع شرکت‌های برتر کشور نیز جای دارد. تاپ در آغاز سال جدید سرمایه خود را به هزارمیلیارد تومان رسانده و درجهت پیشبرد اهداف بزرگ‌تری، تلاش می‌کند.

اکنون تجارت‌الکترونیک‌ پارسیان در آستانه 24 سالگی، خانواده‌ای بزرگ است که هزاران نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم درآن مشغول به‌کار هستند.

در 24 سالگی تاپ، اعتمادتان را ارج می‌نهیم و بابت همراهی و محبت بی‌پایان تمام پرسنل، ذی‌نفعان و مشتریان گرامی، سپاسگزاریم.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *