حضور تاپ در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور داشته تا خدمات و محصولات نوین خود را به مشتریان و کسب و کارها ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به منظور معرفی و ارائه خدمات و محصولات نوین خود در صنعت پرداخت کشور در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک الکامپ که تیرماه در تهران با حضور 500 شرکت برگزار می‌شود حضور داشته و میزبان صاحبان کسب‌و‌کارها، فروشگاه‌ها و علاقه‌مندان به این حوزه است. در این نمایشگاه که از شنبه 9 تیر تا سه‌شنبه 12 تیر، از ساعت 8 صبح تا 15، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، تاپ با مجموعه‌ای نوآورانه از محصولات و خدمات دستگاه‌های کارتخوان، درگاه پرداخت، کارت‌های پیش‌پرداخت با ویژگی‌های خاص و... به ارائه آخرین دستاوردهای خود می‌پردازد.

الکامپ نمایشگاهی تخصصی است که در طول سال‌ها فعالیت خود تلاش کرده فضایی برای ارائه نوآوری‌ها، تبادل دانش و ارتقای آگاهی باشد. نمایشگاه امسال نیز دو بخش جدید «الکام کامرس» و «الکامپ اینشورنس» را ارائه خواهد کرد. در این دوره از نمایشگاه، حدود 500 شرکت دولتی و خصوصی و استارت‌آپی حضور دارند. همچنین از کشورهایی چون فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه و کره‌جنوبی نیز نمایندگانی با محصولات خود، به نمایشگاه خواهند آمد.

در نمایشگاه الکامپ بیست‌وهفتم، علاوه‌بر 15 سالن نمایشگاه، بخش‌های جانبی اما مهم از جمله، «الکام‌استارز»، «الکام‌پیچ»، «تینواستازر»، «الکام‌تاکز» و «توان‌تک» با انجام فعالیت‌های متنوع، به غنای جشنواره افزوده‌اند.

از بخش‌های جانبی ذکر شده، الکام استارز، فضایی انگیزشی و آموزشی است که پس از 4 سال وقفه، به‌نمایشگاه آمده است. بخش الکام‌پیچ شامل ارائه استیج به‌علاقه‌مندان به‌ویژه زنان و مهمانان شهرهای گوناگون است. قسمت توان‌تک به‌دنبال ایده‌هایی در دنیای تکنولوژی است که می‌تواند بر بهبود زندگی توان‌یاب‌ها اثر داشته باشد. در آخر تینواستارز بخش آنلاین از الکامپ است که با تکیه‌بر مسئولیت‌های اجتماعی شکل گرفته است.

لازم به‌ذکر است حضور در این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه تاپ می‌توانند به سالن 31B- غرفه 527 مراجعه فرمایند.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *