شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در 12 عنوان شغلی، نیرو استخدام میکند
            به گزارش روابط عمومی و تبلیغات تجارت الکترونیک پارسیان، با هدف توسعه سرمایه انسانی شرکت در 12 عنوان شغلی شامل کارشناس شبکههای WAN، کارشناس پشتیبانی سیستمهای کاربردی، کارشناس برنامهریزی و کنترل پروژه، B2B Sales Specialist، کارشناس توسعه زیرساخت سوئیچ پرداخت، کارشناس نظارت بر عملکرد نمایندگیها و شعب، برنامهنویس جاوا (Java)، کارشناس اوراکل (Oracle)، کارشناس توسعه پذیرندگان سازمانی و فروشگاهی، کارشناس پشتیبانی عملیات در حوزه بانکها، کارشناس تحقیقات بازار و کارشناس روابط عمومی نیرو استخدام میکند. در ادامه شرح شغلی و شرایط هر یک از عناوین شغلی به تفکیک آمده است.
علاقهمندان در صورت تمایل میتوانند رزومه خود را به آدرس hr@pec.ir ارسال کنند.
کارشناس شبکههای WAN
شرح شغل
- نگهداری از فایروالها، بهروزرسانی ویروسکشها، پیادهسازی سیستمهای امنیت داده، و پشتیبانگیری از اطلاعات و محافظت از دادههای مهم
 - نصب و پیکربندی تجهیزات شبکه، مانند روترها، سوئیچها، ویپیانها
 - نظارت پیوسته و عیبیابی، جهت یافتن راهکارهایی خلاقانه برای بهبود عملکرد شبکه
 
شرایط احراز شغل
- آشنایی با Virtualization ،Linux, Microsoft ،SEC ،Wireless Network ،MSP
 - مسلط به زبان انگلیسی در سطح مطالعه متون تخصصی
 - مسلط به ISO/IEC 27001،ITIL ،PCIDSS.
 - توانایی حضور شیفت به صورت 24/7
 - مسلط به CCNP DC ،CCIE R&S ،FORTINET ،BGP ،NAT.
 - مسلط به MIKROTIK ،Documentation ،R&D NETWORK DC ،TROUBLESHOOT
 - مسلط به PRIME ،SolarWinds ،PRTG MRTG ،ZABBIX ،ISE ،Visio.
 - آشنایی با صنعت PSP (اولویت با افرادی است که با PSP آشنایی دارند)
 - توانایی انجام کار گروهی
 - قابلیت انجام تسکهای محوله در محیطهای کاری پر فشار
 - علاقهمند به یادگیری و تمرکز بر روی کارهای محوله از طرف شرکت
 - آشنایی با زبان انگلیسی (توانایی خواندن و درک متون فنی)
 
گروه شغلی
- مهندسی - شبکه/ فناوری اطلاعات
 
کارشناس پشتیبانی سیستمهای کاربردی
شرح شغل
- نصب و پشتیبانی نرمافزارهای سیستمی و کاربردی
 - لاگخوانی و رفع عیب در سطح سیستم عامل
 - شرکت در جلسههای مرتبط
 
شرایط احراز شغل
- توانایی بررسی سیستمعامل
 - مسلط به بانک اطلاعاتی پیشرفته SQL Server و مسلط به TSQL
 - آشنایی با مباحث SQL Performance
 - مسلط به IIS Windows و توانایی بررسی و رفع خطا
 - حداقل سه سال تجربه کاری در حوزه فناوری اطلاعات ترجیحاً شرکتهای معتبر مرتبط با صنعت بانک و پرداخت الکترونیک
 - آشنایی با حوزه پرداخت الکترونیک و استانداردها، نرمافزارهای کاربردی، مهندسی نرمافزار، تکنولوژیهای جدید فناوری اطلاعات، متدولوژیهای تحلیل و طراحی، فرآیند تولید نرمافزار، مفاهیم و پروتکلهای شبکه
 
گروه شغلی
- مهندسی - شبکه/ فناوری اطلاعات
 - فناوری اطلاعات / توسعه نرمافزار و برنامهنویسی
 
کارشناس برنامهریزی و کنترل پروژه
شرح شغل
- شناسایی و ارزیابی ریسکها و مشکلات پروژه
 - تعریف ساختار شکست پروژه WBS
 - تهیه و بهروزرسانی انواع گزارشهای پروژه
 - شناسایی ذینفعان پروژه و تجزیهوتحلیل نیازمندی آنها
 - پیگیری اهداف تعیین شده در پروژه تا حصول نتیجه
 - تنظیم جلسات مرتبط با پروژه و پیگیری مصوبات آن
 - ثبت مستندات پروژه و بررسی صورت وضعیتها
 - مشارکت در فرآیند ارزیابی عملکرد و تعاریف KPIهای واحدی
 
شرایط احراز شغل
- آشنایی با اصول و مبانی برنامهریزی و کنترل پروژه و استاندارد PMBOK
 - مسلط به تحلیل آماری و برآورد اقتصادی پروژهها.
 - مسلط به زبان انگلیسی و ICDL
 - مسلط به نرمافزارهای کنترل و مدیریت پروژه و سایر نرمافزارهای Primavera و MS Project
 - توانایی کار تیمی و برقراری ارتباطات مؤثر
 - توانایی تهیه گزارشهای تحلیلی و دورهای با هدف کنترل و پایش اهداف استراتژیک سازمان
 
گروه شغلی
- تحلیل داده / تحلیل بازار / تحلیل اقتصادی
 - مهندسی - کنترل پروژه/ مدیر پروژه
 
B2B Sales Specialist
Job Description
- Negotiate with brand business owners.
 - Establish relationships with specific organizational customers and manage customer meetings in line with sales goals.
 - Manage relationships established with specific organizational customers and effective people to attract customers.
 - Conduct effective negotiations and principled agreements in the framework of professional interactions with organizational customers.
 - Follow the sales process until the contract is concluded.
 - Identify and connect with potential corporate clients.
 - Establish B2B interactions in business partnerships.
 - Introduce the company, product, and solutions in special organizational meetings, medium and large organizations.
 - Provide suggestions to increase market share and branding with strong communication, verbal, written, and organizational skills.
 
Requirements
At least 4 years of work experience.
- Bachelor's or Master's degree in Management, Industrial Engineering, or Computer Engineering.
 - Highly skilled in ICDL.
 - High organization and ability to manage multiple projects simultaneously with attention to detail.
 
Job Category
- Sales & Customer Service
 - Marketing, Advertising, Market Research & Branding
 
کارشناس توسعه زیرساخت سوئیچ پرداخت
شرح شغل
- نظارت و بررسی دورهای گزارشهای خدمات برای شناسایی نقاط قوت و ضعف، مشکلات و گلوگاههای سیستم
 - اندازهگیری و ارزیابی قابلیتهای خدمات نرمافزاری طراحیشده با استفاده از تحلیل دادهها
 
شرایط احراز شغل
- آشنایی با استانداردهای شتاب و شاپرک
 - آشنایی با سوئیچهای بانکی
 - مسلط به استانداردهای سوئیچ و کارت
 - آشنایی با TSQL یا PL/SQL
 - آشنایی با ویندوز سرور
 - آشنایی با پشتیبانی سوئیچ پذیرش
 - آشنایی با استاندارد ISO8583.
 - تجربه با دیتابیس اوراکل و برنامه نویسی (PLSQL سطح متوسط با بالا)
 - برنامه نویسی جاوا SE و اشنایی با مفاهیم (java core سطح متوسط با بالا)
 - اشنایی با سوئیچ پرداخت و پروتکل ISO8583
 
گروه شغلی
مهندسی - شبکه/ فناوری اطلاعات
کارشناس نظارت بر عملکرد نمایندگیها و شعب
شرح شغل و وظایف
- دارای سابقه فعالیت در صنعت پرداخت (آشنایی با حوزه های کارتخوان، کارت و درگاه اینترنتی)
 - آشنایی با نرمافزارهای اکسل و اکسس و نرمافزارهای تحلیل و آماری
 - دارای روحیه کار تیمی، اخلاق محور، متعهد، مسئولیتپذیر و پاسخگو
 - مشتاق و علاقهمند به فراگیری امور مرتبط در حوزه نظارت و ماموریتهای برونشهری
 - حداقل مدرک کارشناسی (رشته مرتبط)
 
برنامهنویس جاوا (Java)
شرح شغل و وظایف
- تحلیل مسائل و ارائه راه حل مناسب و پیادهسازی آن در JAVA SE
 - توسعه و نگهداری نرمافزارهای کسب و کاری مطابق استانداردهای شرکت
 - ایجاد مستندات فنی جهت پشتیبانی، توسعه و استفاده از محصولات
 - تست و رفع خطاهای محصولات
 - کمک به بهبود معماری محصولات فعلی و آتی
 
شرایط احراز شغل
- مسلط به Core Java
 - مسلط به Spring Boot
 - آشنایی با Design Patternهای توسعۀ نرم افزار
 - داشتن تجربه کار باUnit Test
 - داشتن تجربه کار با سیستم عامل Linux (مزیت محسوب میشود)
 - داشتن روحیه کار تیمی، مهارت حل مسئله و تفکر سیستمی و خلاقانه
 
کارشناس اوراکل (Oracle)
شرح شغل و وظایف
- آشنایی با مفاهیم پایگاه داده آشنایی با نصب، راهاندازی و پیکربندی اوراکل در محیط لینوکس آشنایی با مفاهیم Cluster,Guard,RAC آشنایی با Restore,Backup
 - کار گروهی
 - حل مسئله
 - مسئولیتپذیری
 - تفکر تحلیلی
 
کارشناس توسعه پذیرندگان سازمانی و فروشگاهی
شرح شغل و وظایف
- آشنایی با موضوعات مرتبط با پایانه های اینترنتی
 - دارای تخصص در زمینههای IT و مفاهیم مرتبط با آن
 - تسلط به انجام مذاکرات بازاریابی، توانایی چانه زنی و برقراری ارتباط با سازمانهای مرتبط با صنعت پرداخت
 - توانایی پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان حتی در روزهای تعطیل
 - آشنایی با نرم افزارهای اکسل، ورد و...
 
کارشناس پشتیبانی عملیات در حوزه بانکها
شرح شغل و وظایف
- مسئول پروژه بانکی
 - رابط ارتباطی بانک و شرکت
 - بررسی SLA عملیات در پروژه بانکی
 - برگزاری جلسه تعاملی با شعب و سرپرستی
 - ارتباط گیری مناسب با رابط بانک
 - انجام کلیه امور محوله از طریق مسئول مربطه و سازمان
 
شرایط احراز
- داشتن حداقل دو سال سابقه کار مرتبط در بخشهای عملیاتی (نمایندگیها و بانکها) شرکتهایPSP پرداخت الکترونیک و بانکداری الکترونیک)
 - تسلط کافی به امور قراردادهای نمایندگی و بانکی
 - مهارت تهیه گزارشات مدیریتی با استفاده از نرمافزارهای روز
 - سابقه کاری مرتبط با شرکتهایPSP (امور بانکی)
 - شناخت کامل با نرمافزارهای Office
 - ارتباطگیری، مذاکره، آراستگی اداری و تعهد کاری
 
کارشناس تحقیقات بازار
شرح شغل و وظایف
- تحقیق و بررسی روندهای بازار جهت ارائه و اجرای بهترین شیوهها
 - ارزیابی اثر بخشی برنامهها و استراتژیهای بازاریابی
 - تدوین و ارزیابی روشهای جمعآوری داده
 - طراحی محصول و خدمات
 
شرایط احراز شغل
- توانایی جمعآوری و دستهبندی اطلاعات محیط کلان، رقبا و الگوهای تبلیغات
 - توانایی تحلیل بازار محصول
 - توانایی تحلیل و تفسیر آمارها و برخورداری از مهارت نوشتاری و ارائه گزارشهای بهموقع و مؤثر
 - مسلط به روشهای تحقیقات بازار کمی و کیفی
 - ترجیحاً آشنایی با زبان انگلیسی
 - داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشتههای مهندسی صنایع، مدیریت بازاریابی یا فارغالتحصیل MBA
 - آشنایی با صنعت بانکداری
 - آشنایی با اصول و فرآیندهای تحقیقات بازار
 - آشنایی کافی با مایکروسافت آفیس
 - مهارت حل مسئله
 
گروه شغلی
- بازاریابی / تبلیغات / تحقیقات بازار و برندینگ
 
کارشناس روابط عمومی
شرح شغل و وظایف
- مسلط به امور برنامهریزی، پیگیری و اجرای رویداد، همایش و نمایشگاه
 - توانایی و هماهنگی امور اجرایی مرتبط با تولید محتوا، اجرای برنامهها و مناسبتها
 - دارای تجربه در امور تبلیغاتی
 - توانمند در اجرا و پیاده سازی پروژه های روابط عمومی و تبلیغات
 - دارای فن بیان قوی و توانایی برقراری ارتباط مؤثر
 - تعامل با گرافیستها، طراحان وب، فیلمبرداران و غیره برای ایجاد محتوای منحصربه فرد و جذاب
 
سابقه کار
- سه سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
 
مدرک تحصیلی
کارشناسی
                    
                                                    
                                                    
                                                    
                                                    
                                                    
نظر دهید