تجارت الکترونیک پارسیان، شرکت منتخب پرداخت الکترونیک طرح ملی «بنزین برای همه» در جزیره کیش

مدل جدید سوخت‌رسانی که در جزیره کیش عملیاتی شده است، روش جدیدی در راستای توزیع عادلانه یارانه در بین مردم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، مجموعه تاپ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیک کشور، به‌ عنوان تنها شرکت PSP، توانسته با اخذ مجوزهای لازم از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و همچنین اتصال به سامانه تبادل (سامانه معاملات سوخت سهمیه خانوار) و با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های UPT از تمام ظرفیت و امکانات خود برای پیشبرد این طرح ملی و دریافت عادلانه‌تر خدمات و یارانه توسط مردم، گام قابل توجهی را بردارد.
این طرح که با عنوان «بنزین برای همه» از ابتدای اسفند در جایگاه‌های جزیره کیش آغاز شده است یکی از پیشنهادات عدالت‌گرایانه به منظور بهره‌مندی همه افراد جامعه از یارانه حامل‌های انرژی و تغییر مبنای یارانه بنزین از «هر خودرو» به «هر فرد» بود.
مجموعه تاپ از روزهای نخست شروع مطالعات این طرح، در کنار سازمان‌های متولی بوده و این افتخار را دارد که توانسته است با ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب در حوزه پرداخت الکترونیک، مسیری سهل و آسان را در اختیار مردم قرار دهد.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با بهره‌گیری از متخصصان خبره و با تجربه و همچنین با تکیه بر زیرساخت‌های بروز و کارآمد در سالیان گذشته همواره در پروژه‌های ملی سوخت نقشی مهم و همکاری فعال داشته و پیش از این نیز موفق طراحی و ساخت سامانه درخواست و تحویل سوخت سیار برای اولین بار در کشور گردید و ایران را به عنوان پنجمین کشور صاحب این تکنولوژی گردانید.
لازم به ذکر است این طرح به صورت پایلوت در کیش آغاز گردیده و شهروندان جزیره کیش می‌توانند با کارت‌های بانکی خود در پمپ بنزین‌ها و با همان قیمت پیشین، سوخت‌گیری کنند.

 

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *