نکات مهم خرید کارتخوان

کارتخوان دستگاهی کوچک اما پرکاربرد و ضروری برای مشاغل گوناگون است. اگر قصد خرید یا تعویض کارتخوان خود را دارید، نکاتی که در این مطلب ذکر شده را مطالعه بفرمایید.

خرید کارتخوان در بیشتر کسب‌وکارهای یکی از ملزومات است. چراکه کارتخوان‌ها می‌توانند به فرآیند خرید سرعت و دقت ببخشند، از خطاهای انسانی جلوگیری کنند و امنیت مبادلات را بالا می‌برند. اگر قصد خرید کارتخوان را دارید یا می‌خواهید کارتخوان جدیدی را اضافه کنید؛ باید نکاتی را درباره خرید کارتخوان بدانید. در ادامه از نکات مهم در خرید کارتخوان بیشتر بخوانید.

←  کیفیت دستگاه کارتخوان 

برای خرید پوز باید اطلاعاتی را درباره کیفیت  دستگاه داشته باشید. چراکه برخی از دستگاه‌های متفرقه وجود دارند که با سرعت پایین و امنیت ناکافی، فرآیندها و فعالیت‌های کسب‌وکار شما را به‌خطر می‌اندازند.

پس مهم است که از شرکت‌ معتبر اقدام به خرید دستگاه پوز کنید تا در آینده با مشکلات دیگر مواجه نشوید. درهمین راستا تاپ با ارائه برندهای ارزنده، بهترین دستگاه کارتخوان را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید با خیالی آسوده از تراکنش‌ها، درآمد و اطلاعات مشتریان خود مراقبت کنید.

←  پشتیبانی کارتخوان 

نکته مهم دیگر در خرید کارتخوان، توجه به پشتیبانی شرکت ارائه‌کننده کارتخوان است. پشتیبانی می‌تواند شامل خدمات آنلاین (مثل به‌روز رسانی)، خدمات تلفنی (مانند پشتیبانی 24 ساعت) و خدمات حضوری (حضور نماینده مورد تایید شرکت) در محل استقرار کارتخوان است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با ارائه هر سه سطح پشتیبانی، کاری کرده که در هر شهر، ساعت و روز هفته، بتوانید پشتیبانی کارت خود را دریافت کرده و دچار ضرر و زیان نشوید.

←  اعتبار شرکت ارائه‌کننده کارتخوان 

برای خرید انواع کارتخوان باید به اعتبار شرکت ارائه‌کننده کارتخوان و تجهیزات نیز توجه بفرمایید. اعتبار، قدمت، جوایز و افتخارات شرکت ارائه کننده در انتخاب کارتخوان اهمیت دارد و می‌تواند به‌شما در خرید کارتخوان کمک کند. شرکت تاپ به‌عنوان ارائه‌دهنده قدرتمند دستگاه کارتخوان با بیش از 50 نمایندگی و کسب افتخارات گوناگون ملی و فراملی، برای خرید انواع کارتخوان همراه شماست تا بدون دغدغه، دستگاه مناسب، باکیفیت و معتبر را دریافت بفرمایید.

←  وضعیت فیزیکی و مشخصات ظاهری 

در خرید برخی از دستگاه‌های کارتخوان ازجمله کارتخوان اندروید و کارتخوان سیار، وزن دستگاه می‌تواند مهم باشد. چراکه حمل مداوم آن می‌تواند برای کاربر مشکلاتی را فراهم آورد.

تمیز بودن کارتخوان، عدم وجود شکستگی، آثار آسیب و ضربه نیز در انتخاب کارتخوان بسیار اهمیت دارد. 

←  انواع دستگاه کارتخوان 

حال که از نکات مهم خرید دستگاه کارتخوان گفتیم، باید به انواع کارتخوان نیز اشاره کنیم. چراکه هر کارتخوان ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن‌را برای کسب‌وکارهای گوناگون مناسب‌تر می‌کند. برای آشنایی با انواع پوز، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

کارتخوان ثابت

خرید با دستگاه کارتخوان ثابت، تجربه‌ای است که اکثریت جامعه در سال‌های اخیر، کسب کرده‌اند. کارتخوان یا پوز در قسمتی از فروشگاه‌ها، نانوایی، میادین میوه و تره‌بار، مراکز تهیه بلیط و... قرار دارد تا مشتری بتواند با کارت‌های اعتباری عضو شتاب، خرید خود را انجام دهد.

کارتخوان ثابت تجارت الکترونیک پارسیان امکانات مهمی ازجمله، اتصال به تمام نرم‌افزارهای موجود، امکان ایجاد طرح‌های وفاداری و دعوت به خرید، قابلت اتصال چند حساب به کارتخوان، تکفیک درصد پرداخت سهم هر حساب، امکان ارائه تخفیف، خدمات مرتبط با کارت، قابلیت پیاده‌سازی سرویس‌های وی آی پی ازجمله ویژگی‌های مهمی است که کارتخوان ثابت تاپ می‌تواند ارائه کند. اگر قصد خرید فوری کارتخوان را دارید، همکاران ما می‌توانند در تمام مراحل فرآیند انتخاب تا خرید، توضیحات مورد نیاز را در اختیارتان بگذارند.

کارتخوان سیار

پایانه‌های فروشگاهی کارتخوان سیار در حوزه انتقال اطلاعات در شبکه‌های بی‌سیم استفاده می‌شوند. کارتخوان سیار با کمک سرویس‌های GPRS کار می‌کند و متکی به فناوری‌های نوین است. این کارتخوان ارتباط بی‌سیم برقرار می‌کند و سهولت و کاربرد زیادی در انواع کسب‌وکارها دارد. از مهم‌ترین مزایای کارتخوان سیار می‌توان به استاندارد بالای امنیتی، قابلیت ذخیره انرژی برای مدت طولانی، سرعت بالا در تراکنش‌ها، مجهز به حافظه داخلی با قابیلت ارتقا، سرعت و دقت بالا اشاره کرد.

باتوجه به ویژگی‌های متنوع دستگاه کارتخوان سیار، تقاضا برای دریافت این کارتخوان نیز بالاست. اما برای خرید آن باید چند نکته مهم را به‌یاد سپرد.

نخست آنکه دریافت کارتخوان سیار به‌سرعت انجام نشده و باید مراحل اداری آن طی شود. حتما کارتخوان سیار را از مراکز و شرکت‌های معتبر تهیه کنید تا امکان ردیابی و پیگیری مشکلات احتمالی وجود داشته باشد. اگر قصد خرید آنلاین کارتخوان سیار را نیز دارید، حتما نشان اینماد سایت مذکور را بررسی کرده و درصورت معتبر بودن، اقدام به خرید کنید.

برای خرید کارتخوان سیار و اطلاع از شیوه دریافت کارتخوان سیار قسطی می‌توانید با همکاران ما در تجارت الکترونیک پارسیان گفتگو کنید.

کارتخوان مبتنی بر اندروید

اندروید پوز یا کارتخوان اندرویدی نسلی جدید در دستگاه‌های پوز است. این دستگاه با توسعه روزافزون تکنولوژی به نیازهای بسیاری پاسخ می‌دهد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی پرداخت باشد. کارتخوان اندروید، امکان توسعه نرم‌افزارها براساس نیاز و نوع کسب‌وکارها را دارد. علاوه‌براین، شما می‌توانید نصب نرم‌افزارهای حسابداری، گزارش‌گیری و... را نیز در کارتخوان خود داشته باشید.

کارتخوان اندروید ارائه شده توسط شرکت تاپ از برندهای SmartPeack و SZZT هستند و برای مشاغل گوناگون، ازجمله شرکت‌های مویرگی بسیار مناسبند و فعالیت‌ها را تسهیل می‌کنند.

 سخن آخر 

خرید انواع دستگاه پوز و کارتخوان از ملزومات مهم  برای مشاغل گوناگون است. برای تهیه پوز نکات مهمی وجود دارد که می‌تواند در انتخاب پوز و سفارش آن کمک‌تان کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع دستگاه پوز، می‌توانید با شماره 0212318 تماس حاصل بفرمایید یا در وب‌سایت تاپ اطلاعات مورد نیاز درباره انواع کارتخوان را مطالعه بفرمایید.

کلمات کلیدی