چگونه شکایت خود را اعلام کنیم

معرفی 2318 :

مرکز تماس شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در سال 83 با هدف برقراري ارتباط عميق تر و نزديك تر با مشتريان و ارائه سرويس هاي پشتيباني مناسب به ایشان ، راه اندازی گردید. ارزش گذاري به مشتری و رسيدگي به درخواست هاي آنها يكي از عوامل موفقيت شركت تجارت الكترونيك پارسيان در زمينه ارائه خدمات پرداخت در كشور مي باشد. اين شركت با تاسيس واحد مستقل مرکز callcenter با تعداد بالغ بر 50 کارشناس مجرب به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و رفع مشكلات مشتريان بوده که در طی این مسیر بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و مجرب و مشتری مدار یکی از مهم ترین عوامل موفقیت این مجموعه بوده است.

 

افتخارات :

واحد ارتباط با مشتریان در راستای تکریم مشتریان و ارائه بهترین خدمات پشتیبانی اقدام به اخذ گواهینامه ISO10002 و ISO10004 به ترتیب در حوزه شکایات و رضایت مشتریان نموده است.

اقدام به پیاده سازی ITIL در فرآیند های جاری واحد ارتباط با مشتریان در تعامل با سایر واحد ها که باعث ارتقا مرکز امداد مشتریان به پیشخوان خدمات ، بهبود مستمر کیفیت پاسخگویی در پیشخوان خدمات و اصلاح ساختار فرآیندی و تیکتینگ شده است.

پیاده سازی طرح های انگیزشی بین کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان در جهت پاسخگویی مناسب به مشتریان.

 

پاسخگویی به بالغ بر 6000 تماس ورودی و حداقل 350 تماس خروجی در روز

 

خدمات:

 

پاسخگویی :   در  مرکز تماس تاپ بالغ بر 50  نفر کارشناس مجرب پاسخگوی تلفنی با حداقل مدرک کارشناسی جهت ارائه خدمات به مشتریان می باشد که جزئیات آن به شرح زیر می باشد

 

 

 

همچنین جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی قابلیت بازگشت تماس (callback) در IVR شرکت تاپ ایجاد گردیده و با ثبت درخواست، کارشناس این مرکز در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل می گردد.

 

پیگیری درخواست :

 

با توجه به اینکه دستگاههای کارتخوان در کل کشور گستردگی دارد ، به منظور رفاه حال مشتریان ، نمایندگی ها و شعب اجرایی در تمامی استانها مستقر شده که وظیفه خدمات رسانی و و برطرف کردن مشکلات را در کمترین زمان ممکن بر عهده دارد که این بازه زمانی جهت مراجعه پشتیبان، در مراکز استان و شهرستان ها متفاوت می باشد.

 

شکایات :

حفظ رضایت مشتریان و بهبود وضعیت ارائه خدمات در همه سطوح، همواره از اصلی ترین اولویت های کاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بوده است. لذا با تاکید بر جلوگیری از بروز زمینه های نارضایتی؛ شرکت تاپ سازوکار های فعال و موثری در راستای رسیدگی به شکایات احتمالی دارد. سهولت در ثبت شکایات وارده و رسیدگی به آن ها در سریع ترین زمان ممکن محورهای کلیدی تیم رسیدگی به شکایات مشتریان است. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرآیند ثبت و رسیدگی به شکایات به صفحه ثبت شکایات مراجعه نمایید.

 

کانال های ارتباطی :

 

ایمیل : در صورتی که نیاز به ارسال مدارک دارید می توانید تمامی مدارک خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس 2318@pec.ir ارسال کنید.

IVR : سامانه IVR شرکت تاپ به صورت هوشمند دارای ماژول های مختلفی می باشد که تمامی آنها در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان ایجاد گردیده است.

صندوق صوتی: دراین خدمت می توانید نظرات خود را از طریق صندوق صوتی اعلام فرمایید تا کارشناسان پیشخوان خدمات نهایت ظرف 24 ساعت کاری با شما تماس حاصل نمایند.

 

نرم افزار تاپ :

این قسمت برای پذیرندگان شرکت تاپ در بستر اپلیکیشن تاپ ایجاد گردیده است که شامل امکانات ذیل می باشد :

 

رویت تراکنش های پایانه  : در این قسمت می توانید با انتخاب ترمینال خود ، بازه زمانی تراکنش مورد نظر خود را از روز جاری تا یک هفته  بر اساس نوع تراکنش و وضعیت تراکنش (موفق و یا تسویه شده)  انتخاب کنید

رسید الکترونیکی :  با فعال نمودن گزینه دریافت رسید دیجیتال می توانید نسخه دیجیتالی رسید تراکنش خود را در نرم افزار تاپ داشته باشید و دیگر نیاز به چاپ کاغذی رسید نخواهید داشت.

امکان ثبت و پیگیری درخواست :  در این قسمت می توانید علاوه بر رویت درخواست هایی که در حال پیگیری می باشند ،درخواست های ثبت شده در گذشته را هم مشاهده فرمایید و همچنین با انتخاب گزینه ثبت درخواست جدید می توانید نوع درخواست خود را که شامل ( درخواست رول – تعمیر کارتخوان – تغییر نام ، آدرس ، تلفن و کدپستی و تغییر حساب کارتخوان ) است و همینطور زمان مراجعه پیشنهادی را مشخص فرمایید.

 

 

چگونه شکایت خود را اعلام کنیم

ویدئوهای آموزشی

نحوه ورود به نرم افزار و استفاده از قابلیت های ذکر شده در فایل های ویدیویی زیر شرح داده شده است