مناقصه
استعلام قیمت خرید سیستم کامپیوتر
تاریخ : 02/06/28این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید یکدستگاه سیستم کامپیوتر مطابق با مشخصات ذیل اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را تا (ساعت 12:00) شنبه مورخ 1402/07/08 به واحد دبیرخانه این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.
ردیف |
شرح کالا و خدمات |
تعداد |
1 |
CPU INTELCORE17-10700 |
1 |
2 |
مانیتور GPLUS 27 |
2 |
3 |
کیبرد و موس لاجیتک MK345 |
1 |
4 |
SAMSUNG 980pcle nvme1TB INTERNAL SSD |
1 |
5 |
MB ASUS PROART Z490-CREATOR |
1 |
6 |
FAN FROZEN 200 |
1 |
7 |
RAM DDR4-32GB |
1 |
8 |
GRAPHIC NVIDA GEFORCE RTX3050 |
1 |
9 |
POWER GREEN GP850B-OCPT |
1 |
لازم به ذکر است:
پاکت الف: شامل ضمانت نامه بانکی به مبلغ 100.000.000 ریال بابت شرکت در مناقصه
پاکت ب: شامل خلاصه از رزومه کاری و میزان فروش (قرارداد یا فاکتور فروش)و رضایت نامه در یک سال گذشته
- پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فایل پیوست
- به پیشنهاد فاقد امضا، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- مبلغ صورتحساب 20 روز پس از تائید ناظر قابل پرداخت می باشد.
- برگ استعلام قیمت می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل شود.
- شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهاد ها مختار می باشد.
- پرداخت کلیه مالیاتها (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده تامین کننده می باشد.
به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد. - مسئولیت هرگونه ناسازگاری قطعات فوق در هنگام نصب بر عهده فروشنده می باشد.
- دستگاه های کامپیوتر می بایست بصورت اسمبل شده تحویل گردد.
- چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، نفر سوم، بعنوان برنده استعلام می باشد.
- پاکت بصورت در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت (استعلام قیمت خرید سیستم کامپیوتر ) درج شده باشد، قرار داده شوند.
- محل تحویل کالا بلوار نلسون ماندلا کوچه گلگونه پلاک 42 می باشد.