مناقصه

مناقصه شماره 05-1401 رضایت سنجی مشتریان تاپ

تاریخ : 01/08/04

این شرکت در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار پروژه رضایت سنجی پذیرندگان تاپ مطابق با  قرارداد وRFP پیـوست اقـدام نمایـد. لـذا مقتضی است قیمت پیشــنهادی خود به همراه مـدارک درخواسـتی را در سه پـاکت جـداگانه به شـرح ذیل، بصورت دربســـــته تـا پـایـان وقت اداری (سـاعت 15:00) روز شنبه مورخ 1401/08/14 به دبیرخـانه این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان گلگونه، پلاک 42، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبربانکی به مبلغ 400،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه و سایر مدارک مورد نیاز مطابق با RFP پیوست
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • مدت زمان تقریبی اجرای پروژه پس از ابلاغ به  برنده 3 ماه خواهد بود.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 10.2648385.1  و شماره شبا IR490700001000222648385001  به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک قرض الحسنه رسالت می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شـرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضـمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت وجه التزام و انجام تعهدات میباشد.
  • تسویه حسـاب مالی (بیمه قرارداد) مطابق ماده 38 قـانون تامین اجتماعی با برنـده مناقصه در خاتمه قرارداد، منوط به ارائه مفاصاحساب بیمه می باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • پاکت پیشنهاد قیمت (ج) شرکتهایی بازگشائی خواهد شد که حداقل 60 امتیاز فنی متناسب با فرم ارزیابی پیمانکاران مستند RFP را کسب کرده باشند.
  • برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع مناقصه را بدون موافقت کتبی به دیگری را ندارد .
  • پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده پیمانکار می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 16.67 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.
  • در صورت درخواست پیمانکار،حداکثر 25 درصد مبلغ پیشنهادی پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه معتبر بانکی به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.
  • شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • شرایط مناقصه علاوه بر شرایط ذکر شده مطابق با RFP  و قرارداد ارسالی باشد .
  • شرکت اختیار دارد مقدار خدمت مورد معامله را تا بیست و پنچ درصد افزایش یا کاهش دهد.
  • بعد از پایان مدت زمان اعتبار قیمت و مشخص شدن و ابلاغ به برنده شرکت ها می توانند با ارسال درخواست مکتوب نسبت به اخذ ضمانت نامه شرکت در مناقصه اقدام نماید.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضـبط و بـا نفـر دوم برنـده، معامله انجام میشود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یـا انجـام معاملـه امتنـاع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صـورت عـدم اسـترداد سـپرده نفـر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 22661777 داخلی 2739 (خانم طهوری) تماس حاصل فرمائید.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 05-1401 مربوط به تعیین پیمانکار پروژه رضایت سنجی پذیرندگان تاپ» درج شده باشد، قرار داده شوند.