مناقصه
مناقصه شماره 07-1402 خرید 190 دستگاه صندوق فروشگاهی به همراه فیش پرینتر، بارکدخوان و کشو پول
تاریخ : 02/06/18این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری 190 دستگاه صندوق فروشگاهی به همراه فیش پرینتر، بارکدخوان و کشو پول مطابق با مشخصات و شرایط زیر اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را بصورت پاکت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 12:00) یکشنبه مورخ 1402/06/26 به آدرس شرکت : بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم ، واحد دبیر خانه تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایید.
صندوق فروشگاهی با مشخصات:
J1900-RAM 4GB DDR3-HDD128 GB SSD
فیش پرینتربا مشخصات:
سرعت چاپ حداقل 220میلیمتر در ثانیه،
رزولوشن حداقل 180dpi
، قابلیت اتصال حداقل usb v 2.0،
سازگار با سیستم عامل های:windows,android, linux, ios
بارکدخوان با مشخصات:
مجهز به تکنولوژی تک بعدی و نوری
در جه حفاظتیIP52
دارای درگاه usb,Ethernet,RS232
قابلیت اتصال به چاپگر، رایانه(دارای پورت سریال و usb)
حداقل 325 اسکن در ثانیه،
مقاوم در برابر سقوط از فاصله 1.5 متری
و کشوی پول چهارخانه
لازم به ذکر می باشد:
پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر بانکی، چک صیادی ثبت شده و یا واریز به حساب مبلغ 5.200.000.000 ریال بابت شرکت در مناقصه
- ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی صیادی ثبت شده در سامانه(در صورت عدم ثبت در سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد) چک تضمینی در وجـه شرکت و یا واریزوجـه به شماره حساب 0200069609006 شماره شباIR340540100181020069609006 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان میباشد. شماره ملی شرکت 10101850423
- به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپردههای مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد
* پاکت ب: شامل خلاصهای از رزومه کاری شامل رضایت نامه از سایر شرکت ها، تعداد فروش در یک سال گذشته(قراردادها) لیست نمایندگی ها و مشخصات و کاتالوگ کامل دستگاه های پیشنهادی
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فایل پیوست
کلیه تجهیزات ارائه شده میبایست اصلی (Original)، نو، آکبند و دارای گارانتی معتبر باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات دست دوم (Refurbished) اکیداً خودداری نماید در غیر اینصورت مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده.
* تحویل تجهیزات بصورت تدریجی یا ناقص مورد پذیرش و تایید کارفرما نمیباشد. در صورت تحویل تدریجی و یا ناقص صورت حسابهای پیمانکار پرداخت نخواهد شد.
* مدت زمان گارانتی حداقل 24 ماه می باشد.
* حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده 5 روز کاری میباشد.
*براساس نیاز و زمان تحویل امکان خرید یک یا چند ردیف از هر پیمانکار می باشد.
*فروشنده موظف است برگ سبز تمامی کالا ها را در احتیار شرکت قرار دهد.
* محل تحویل اقلام، محل این شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند میباشد. همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
- پرداخت کلیه مالیاتهای ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده تامین کننده می باشد.
- پرداخت صورتحساب 30 روز کاری پس تحویل کالا و تائید ناظر صورت میگیرد.
شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار میباشد
نمایندگی های شرکت، مدیران و یا وابستگان آنها حق شرکت در مناقصه را ندارند. بدیهی است در صورت مشخص شدن موضوع ، ضمانت نامه ضبط و با شرکت برخورد قانونی خواهد شد..
برگ استعلام قیمت (پاکت ج) میبایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمیگردد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، نفر سوم، مجاز به تهیه اقلام می باشد.
* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت « پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 07-1402 ، خرید 190 دستگاه صندوق فروشگاهی» درج شده باشد، قرار داده شوند..