مناقصه

مناقصه 04-1400 خرید 5 عدد باتری VNX8000

تاریخ : 00/02/19

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری 5 عدد باتری VNX8000 مطابق با RFP پیوست و شرایط زیر اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) یکشنبه مورخ 1400/02/26 به آدرس شرکت : بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه دوم، واحد 3 تحویل آقای فراهانی داده و رسید آن را دریافت نمایید.

   * پاکت الف: شامل چک صیادی معتبر به مبلغ   200.000.000 ریال بابت شرکت در مناقصه
* پاکت ب: شامل خلاصه‌ای از رزومه کاری، مشخصات کامل پیشنهاد دهنده (نشانی شرکت، اسامی مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت و اسامی صاحبان امضاء، ذکر حوزه فعالیت شرکت) ، تصویر اساسنامه شرکت ، تصویر آگهی تأسیس شرکت ، تصویر آخرین تغییرات روزنامه رسمی ، تصویر گواهی کد اقتصادی ، تصویر گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک ، زمان قطعی تحویل، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه ، تصویر مدارک و سوابق کاری مرتبط با موضوع مناقصه و ارائه رضایت‌نامه از مشتریان قبلی (صرفا بانکها، موسسات مالی و اعتباری، شرکتهای پرداخت الکترونیک، بورس، اپراتورها و بیمه) ، ارائه تصویر شناسنامه، تصویرپشت و روی کارت ملی مربوط به اعضای هیئت‌مدیره وصاحبان امضاء  شرکت.

تذکر: کلیه صفحات مدارک فوق به همراه اسناد مناقصه بایستی با مهر و امضاهای مجاز و تعهدآور شرکت‌کننده که در اساسنامه و روزنامه رسمی قید گردیده است، تأیید گردد در غیر این صورت ناقص تلقی شده و به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مهم: کلیه مدارک پاکت (ب) ‌بایستی به‌ صورت مستند ارائه گردد در غیر این صورت به پیشنهادات رسیده ترتیب اثر داده نخواهد شد.  

* پاکت ج: 

  اعلام مبلغ باتری ها  و خدمات پیشنهادی (به ریال) بر اساس جدول پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست ، اعلام بهای واحد باتریهای پیشنهادی (به ریال) ، فرم تکمیل‌شده پیشنهاد قیمت و زمان تحویل و تعهدنامه شرکت در مناقصه،  (ریز قیمت بایستی توسط شرکت کنندگان تهیه و به همراه پیوست  ارائه گردد)   

لازم به ذکر می باشد:

  مشخصات باتری 

QTY

Description

EMC Part No

5

VNX 8000 Enclosure SPE SPS Battery

078-000-110

 
* کلیه باتری ها می‌بایست اصلی (Orginal, Genuine)، نو (Brand New)، دست اول و مورد تایید و دارای گارانتی از کمپانی سازنده بوده، تاریخ تولید باتری ها نباید بیش از 6 ماه گذشته باشد. همچنین تجهیزات می بایست با کد سازنده (Part Number) و در بسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات غیر اصل (OEM, Third Party, Fake) دست دوم و یا مستعمل (Second Hand, Used) و بازسازی شده (Refurbished, Renew, Remanufactured) و تولید شده توسط سازندگان طرف دوم و سوم اکیداً خودداری نماید. در هر زمان از دوره اجرای موضوع قرارداد، نظیر تحویل، گارانتی و یا پشتیبانی مشخص شود که خلاف این روش توسط فروشنده انجام شده است فروشنده موظف است بر رفع نواقص و کمبودها ، کلیه خساراتی که به کارفرما وارد آماده است را جبران نماید،لازم به ذکر می باشد در صورت وجود مشکل مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده و می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید.
تبصره: منظور از کشور محل خرید، صرف حمل تجهیزات از یک کشور و یا خرید تجهیزات از یک Broker در آن کشور و یا ساخته شدن قطعات در آن کشور نمی‌باشد. منظور از کشور محل خرید، کشوری است که نمایندگی فروش رسمی سازنده (Partner/Reseller) و نمایندگی توزیع و پخش شرکت سازنده (Distributor) و همچنین کاربر نهایی اعلام شده (End User) همگی در آن کشور واقع شده و تجهیزات مخصوص استفاده در آن کشور و مطابق با استانداردهای ملی و منطقه ای آن کشور توزیع گردیده باشد.

* ارائه هر گونه مستندات درخواستی کارفرما (شامل Order Number، Order Date، Sales Order، Purchase Order،  Quote Number، Packing List، مستندات گمرکی)  به منظور اطمینان از اصل بودن کلیه تجهیزات و اقلام تحویلی جهت تطابق با تجهیزات مورد درخواست در مناقصه الزامی می‌باشد. لازم بذکر است تاریخ سفارش کلیه تجهیزات در اسناد مذکور بایستی پس از انعقاد قرارداد باشد.

* کلیه باتریها باید از مبادی قانونی و گمرکات کشور وارد و ترخیص شده باشند و اسناد مثبته مربوطه از سوی پیمانکار به کارفرما تحویل گردد.

* باتری های تحویل داده شده از طرف پیمانکار بایستی عینا مطابق با تجهیزات درخواستی خریدار باشد. 

* تحویل تجهیزات بصورت تدریجی یا ناقص مورد پذیرش و تایید کارفرما نمی‌باشد. در صورت تحویل تدریجی و یا ناقص صورت حسابهای پیمانکار پرداخت نخواهد شد.

* در صورتیکه شماره فنی (Part Number)  باتری ها تحویل داده شده مطابق با لیست تجهیزات درخواستی نباشد و یا اینکه اثبات گردد باتری های تحویلی اصل و دست اول نباشد، کلیه تجهیزات به پیمانکار عودت داده شده و به منزله عدم تحویل تجهیزات در موعد مقرر می‌باشد و طبق مفاد قرارداد مشمول جریمه خواهد بود.

* در صورت عدم تحقق هر یک از بندهای فوق الذکر، کارفرما مختار خواهد بود بصورت یک طرفه قرارداد را فسخ نموده و پیمانکار متعهد به پرداخت ضرر و زیان های ناشی از آن می‌باشد.

* حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه 30 روز تقویمی می‌باشد. در ازای تاخیر در تحویل به موقع موضوع مناقصه میزان جریمه تاخیر مورد معاملات بصورت روزانه به میزان یک صد هزار مبلغ معامله از شرکت اخذ می‌گردد. پیشنهادات با زمان تحویل کمتر از اولویت بالاتری برخوردار می‌باشند.

* محل تحویل اقلام، محل این شرکت واقع در تهران می­‌باشد. همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.

* پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده پیمانکار می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.
* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره شبای IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06) به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
* در صورت درخواست پیمانکار، حداکثر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه  بانکی معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.

* شرایط مناقصه علاوه بر شرایط ذکر شده می بایست مطابق با RFP  پیوست باشد .
* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 04-1400، خرید 5 عدد باتری VNX800 » درج شده باشد، قرار داده شوند.