مناقصه
مناقصه شماره 03-1401 ، خرید تجهیزات شبکه
تاریخ : 01/03/29موضوع: مناقصه شماره 03-1401 ، خرید تجهیزات شبکه
این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید تجهیزات شبکه مطابق با LOM ، RFP ، و شرایط زیر اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 15:00) چهارشنبه مورخ 1401/04/08 به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، واحد دبیرخانه تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایید.
* پاکت الف:
شامل ضمانت نامه معتبر بانکی به مبلغ 6،000،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه.
ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 میباشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپردههای مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و صیادی و نظایر آن و پیشنهاد قیمت های واصله بعد از مهلت مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* پاکت ب:
شامل خلاصهای از رزومه کاری، مشخصات کامل پیشنهاد دهنده (نشانی شرکت، اسامی مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره شرکت و اسامی صاحبان امضاء، ذکر حوزه فعالیت شرکت) ، تصویر اساسنامه شرکت ، تصویر آگهی تأسیس شرکت ، تصویر آخرین تغییرات روزنامه رسمی ، تصویر گواهی کد اقتصادی ، تصویر گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک ، زمان قطعی تحویل، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه ، تصویر مدارک و سوابق کاری مرتبط با موضوع مناقصه و ارائه رضایتنامه از مشتریان قبلی (صرفا بانکها، موسسات مالی و اعتباری، شرکتهای پرداخت الکترونیک، بورس، اپراتورها و بیمه) ، ارائه تصویر شناسنامه، تصویرپشت و روی کارت ملی مربوط به اعضای هیئتمدیره وصاحبان امضاء ی شرکت و مدارک درخواستی در RFP.
تذکر: کلیه صفحات مدارک فوق به همراه اسناد مناقصه ، RFP ، پیش نویس قرارداد و ... می بایستی با مهر و امضاهای مجاز و تعهدآور شرکتکننده که در اساسنامه و روزنامه رسمی قید گردیده است، ممهور به مهر و امضا گردد در غیر این صورت ناقص تلقی شده و به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مهم: کلیه مدارک پاکت (ب) بایستی به صورت مستند ارائه گردد در غیر این صورت به پیشنهادات رسیده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* پاکت ج:
اعلام مبلغ تجهیزات و خدمات پیشنهادی (به ریال) بر اساس جدول پیشنهاد قیمت مطابق با فرم ارسالی، اعلام بهای واحد تجهیزات پیشنهادی (به ریال) ، فرم تکمیلشده پیشنهاد قیمت (ریز قیمت کلیه تجهیزات بایستی توسط شرکت کنندگان تهیه و به همراه پیوست ارائه گردد)
- قابل ذکر می باشد ارائه قیمت خارج از فرم پیشنهاد قیمت مورد قبول این شرکت نمی باشد .
- مناقصه به صورت دو مرحله ای می باشد .
لازم به ذکر می باشد:
- کلیه تجهیزات میبایست اصلی (Original, Genuine)، نو (Brand New)، دست اول و مورد تایید و دارای گارانتی از کمپانی سازنده بوده و سال تولید آنها 2021 و یا بعد از آن باشند.
- همچنین تجهیزات می بایست با کد سازنده (Part Number) و در بسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات غیر اصل (OEM, Third Party, Fake) دست دوم و یا مستعمل (Second Hand, Used) و بازسازی شده (Refurbished, Renew, Remanufactured) و تولید شده توسط سازندگان طرف دوم و سوم و یا غیر اصلی اکیداً خودداری نماید. در هر زمان از دوره اجرای موضوع قرارداد، نظیر تحویل، گارانتی و یا پشتیبانی مشخص شود که خلاف این روش توسط فروشنده انجام شده است فروشنده موظف است بر رفع نواقص و کمبودها می باشد و می بایستی کلیه خساراتی که به کارفرما وارد آماده است را جبران نماید،لازم به ذکر می باشد در صورت وجود مشکل مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده و میتواند نسبت به فسخ قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید.
- تجهیزات می بایست در بسته بندي هاي اصلی شرکت تولید کننده و بصورت تک چسب تحویل گردد. برچسبهاي اصالت سنجی نظیر هولوگرام دستگاه که شماره سریال و شماره فنی محصول و شماره سفارش و ... بر روي آن درج شده بر روي جعبه محصول موجود باشد.
- ارائه هر گونه مستندات درخواستی کارفرما (شامل Order Number، Order Date، Sales Order، Purchase Order، Quote Number، Packing List، مستندات گمرکی) به منظور اطمینان از اصل بودن کلیه تجهیزات و اقلام تحویلی جهت تطابق با تجهیزات مورد درخواست در مناقصه الزامی میباشد.
- پیمانکاران می بایست اطلاعات شعب و یا پارتنر خود را در صورت وجود اعلام نمایند.
- پیمانکار ملزم به ارائه اکانت در سایت شرکت سازنده به نام شرکت خریدار جهت رجیستر نمودن شماره سریال تجهیزات و لایسنس ها می باشد.
- راستی آزمایی صحت تجهیزات و تشخیص نو بودن تجهیزات و سایر موارد مرتبط با موضوع قرارداد، منوط به تایید کارشناسان فنی، ناظران و مشاورین کارفرما و سایر مراجع به صلاحدید کارفرما میباشد. بدیهی است در صورتیکه کارفرما جهت راستی آزمایی و تشخیص صحت و اصالت تجهیزات متحمل هرگونه هزینهای گردد، پرداخت هزینه اینگونه موارد به عهده پیمانکار خواهد بود.
- کلیه تجهیزات باید از مبادی قانونی و گمرکات کشور وارد و ترخیص شده باشند و اسناد مثبته مربوطه از سوی پیمانکار به کارفرما تحویل گردد.
- تجهیزات تحویل داده شده از طرف پیمانکار بایستی عینا مطابق با تجهیزات درخواستی (LOM) خریدار باشد. هرگونه تغییر در لیست تجهیزات و اقلام مذکور باید با هماهنگی قبلی و پس از اخذ تاییدیه کتبی کارفرما صورت پذیرد.
- تحویل تجهیزات بصورت تدریجی یا ناقص مورد پذیرش و تایید کارفرما نمیباشد. در صورت تحویل تدریجی و یا ناقص صورت حسابهای پیمانکار پرداخت نخواهد شد.
- در صورتیکه شماره فنی(Part Number) تجهیزات تحویل داده شده مطابق با لیست تجهیزات درخواستی نباشد و یا اینکه در هر زمان بعد از تحویل اثبات گردد تجهیزات تحویلی اصل و دست اول نباشد، کلیه تجهیزات به پیمانکار عودت داده شده و به منزله عدم تحویل تجهیزات در موعد مقرر میباشد و طبق مفاد قرارداد مشمول جریمه خواهد بود.
- در صورت عدم تحقق هر یک از بندهای فوق الذکر، کارفرما مختار خواهد بود بصورت یک طرفه قرارداد را فسخ نموده و پیمانکار متعهد به پرداخت ضرر و زیان های ناشی از آن میباشد.
- حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه 90 روز تقویمی میباشد. در ازای تاخیر در تحویل به موقع موضوع مناقصه میزان جریمه تاخیر مورد معاملات بصورت روزانه به میزان 3 درصد مبلغ معامله از شرکت اخذ میگردد. پیشنهادات با زمان تحویل کمتر از اولویت بالاتری برخوردار میباشند.
- دستگاه در حضور کارفرما باید باز شده و کلیه تجهیزات می بایست قابلیت چک کردن در سایت شرکت سازنده را دارا باشد. همچنین فروشنده می بایست اسناد اصالت تجهیزات را بر اساس گزارشات رسمی ارائه نماید.
- پیمانکار متعهد میباشد قبل از تحویل کلیه تجهیزات مورد معامله به انبار کارفرما Serial Number کلیه تجهیزات، قطعات و ملحقات آنها را به همراه Part Number در قالب یک فایل Excel به کارفرما ارائه نماید.
- پیمانکار حق استفاده از لایسنسها و مجوزهای تهیه شده برای سایر پروژه ها و کارفرمایان قبلی را در این پروژه ندارد و در صورتیکه در هر زمان از دوره اجرای موضوع قرارداد مشخص شود لایسنسها اصل و اختصاصی این پروژه نبوده، پیمانکار موظف است علاوه تامین لایسنسهای اصل و اختصاصی، کلیه ضرر و زیان های ناشی از آن را جبران نماید.
- زمان شروع گارانتی، پس از نصب و راهاندازی کلیه تجهیزات حداقل به مدت 3 سال در محل نصب تجهیزات (مرکز داده کارفرما) و مشروط به تایید فنی کارشناسان و ناظرین کارفرما میباشد.
- پرداخت صورتحساب منوط به تنظیم صورتجلسه تحویل و تایید واحد پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار میباشد.
- محل تحویل اقلام، مرکز داده شرکت خریدار میباشد. همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
- شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار میباشد.
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
- فروشنده موظف است قبل از حمل و تحویل تجهیزات نسبت به ارائه برگ سبز الکترونیکی گمرکی تجهیزات و کالاها به امور تدارکات اقدام نماید .کلیه تجهزات وکالاها باید از مجاري قانونی وارد کشور شده باشند و فروشنده موظف به ارائه برگ سبز گمرکی تجهیزات و کالاها می باشد.
- فروشنده اقرار می نماید که از مشخصات و تعهدات فنی و بازرگانی مندرج در این دو بخش(مشخصات فنی و الزامات) اطلاع کامل دارد و نمی تواند به عذر عدم اطلاع، تحریم هاي بین المللی و ... از اجراي تعهدات خودداري نماید.
- فروشنده اقرار می نماید که از مشخصات و تعهدات فنی و بازرگانی مندرج در این دو بخش(مشخصات فنی و الزامات) اطلاع کامل دارد و نمی تواند به عذر عدم اطلاع، تحریم هاي بین المللی و ... از اجراي تعهدات خودداري نماید.
- ارایه طرح فنی مبنی بر نحوه پیاده سازي و یا مهاجرت سرویسهاي موجود روي پلتفرم موضوع قرارداد و نیز تحویل، استقرار، راه اندازي مهاجرت سرویس هاي موجود و آموزش کارفرما بر عهده فروشنده می باشد و می بایست توسط کارشناسان خبره و داراي سابقه انجام کار قابل راستی آزمایی صورت پذیرد. مستندات و Plan پیاده سازي می بایست قبل از پیاده سازي به تایید خریدار برسد.
* تجهیزات تحویل داده شده از طرف پیمانکار بایستی عینا مطابق با تجهیزات درخواستی (LOM) خریدار باشد. هرگونه تغییر در لیست تجهیزات و اقلام مذکور باید با هماهنگی قبلی و پس از اخذ تاییدیه کتبی کارفرما صورت پذیرد.
* در صورتیکه شماره فنی (Part Number) تجهیزات تحویل داده شده مطابق با لیست تجهیزات درخواستی نباشد و یا اینکه اثبات گردد تجهیزات تحویلی اصل و دست اول نباشد، کلیه تجهیزات به پیمانکار عودت داده شده و به منزله عدم تحویل تجهیزات در موعد مقرر میباشد و طبق مفاد قرارداد مشمول جریمه خواهد بود.
* در صورت عدم تحقق هر یک از بندهای فوق الذکر، کارفرما مختار خواهد بود بصورت یک طرفه قرارداد را فسخ نموده و پیمانکار متعهد به پرداخت ضرر و زیان های ناشی از آن میباشد.
* در صورتیکه پیمانکار طی حداکثر 90 روز تقویمی پس از مهلت قرارداد، تجهیزات مورد معامله را به انبار کارفرما تحویل ننماید و به تایید کارفرما نرساند، کارفرما مختار خواهد بود نسبت به فسخ قرارداد بصورت یک طرفه اقدام نموده و پرداخت کلیه ضرر و زیان های ناشی از آن بر عهده پیمانکار میباشد.
* دستگاه در حضور کارفرما باید باز شده و کلیه تجهیزات می بایست قابلیت چک کردن در سایت شرکت سازنده را دارا باشد. همچنین فروشنده می بایست اسناد اصالت تجهیزات را بر اساس گزارشات رسمی ارائه نماید.
* پیمانکار متعهد میباشد قبل از تحویل کلیه تجهیزات مورد معامله به انبار کارفرما Serial Number کلیه تجهیزات، قطعات و ملحقات آنها را به همراه Part Number و فایل اصالت تجهیزات(Warranty Check) در قالب یک فایل Excel به کارفرما ارائه نماید.
* پیمانکار حق استفاده از لایسنسها و مجوزهای تهیه شده برای سایر پروژه ها و کارفرمایان قبلی را در این پروژه ندارد و در صورتیکه در هر زمان از دوره اجرای موضوع قرارداد مشخص شود لایسنسها اصل و اختصاصی این پروژه نبوده، پیمانکار موظف است علاوه بر تامین لایسنسهای اصل و اختصاصی، کلیه ضرر و زیان های ناشی از آن را جبران نماید.
*زمان شروع گارانتی، پس از نصب و راهاندازی کلیه تجهیزات حداقل به مدت 3 سال شمسی در محل نصب تجهیزات (مرکز داده کارفرما واقع در تهران) و مشروط به تایید فنی کارشناسان و ناظرین کارفرما مطابق با فایل RFP میباشد.
* پرداخت صورتحساب منوط به تنظیم صورتجلسه تحویل و تایید واحد پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار میباشد.
* محل تحویل اقلام، محل این شرکت واقع در تهران میباشد. همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
* نصب، راه اندازی و پیکربندی کلیه تجهیزات موضوع قرارداد مطابق نظر کارفرما بر عهده پیمانکار میباشد.
*محل نصب تجهیزات در مرکز داده کارفرما واقع در تهران (سایت کارفرما) میباشد.
* دارا بودن حداقل رتبه 4 شورای عالي انفورماتيك همزمان در زمینه شبکه داده های رایانه ای و مخابراتی، تولید و ارائه رایانه های غیر Main Frame، لازم به ذکر است رتبه های بالاتر از 4 بررسی نخواهد شد.
* پرداخت کلیه مالیاتهای ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده پیمانکار میباشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر میگردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.
* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 20% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات میباشد.
* در صورت درخواست پیمانکار،حداکثر 25 درصد مبلغ پیشنهادی پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه معتبر بانکی به همان مبلغ به فروشنده پرداخت میگردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار میباشد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
* شرایط مناقصه علاوه بر شرایط ذکر شده می بایست مطابق با RFP ارسالی باشد .
* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) میبایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمیگردد.
* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم میباشد.
*شرکت اختیار دارد مقدار کالا، خدمت یا حقوق مورد مناقصه (زمان/ مبلغ/ تعداد) را، تا بیست و پنج درصد (25%) افزایش یا کاهش دهد.
*هر گونه درج رایگان برخی اقلام در فرم پیشنهاد قیمت، ممنوع بوده و در پیشنهادات معاملات مناقصات، ارزش قیمت تخفیف و موارد رایگان باید در کل اجزاء مناقصه سرشکن شود.
*برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع مناقصه را بدون موافقت کتبی شرکت، به دیگری ندارد.
*در صورتی که قیمت یک یا چند قلم پیشنهادی نسبت به قیمت همان اقلام در پیشنهاد دیگر ارزانتر باشد، معامله با شخصی که قیمت کل پیشنهادی وی از همه مناسبتر باشد، انجام خواهد شد.
* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت « پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 03-1401 ، خرید تجهیزات شبکه » درج شده باشد، قرار داده شوند.