شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در 12 عنوان شغلی، نیرو استخدام میکند
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات تجارت الکترونیک پارسیان، با هدف توسعه سرمایه انسانی شرکت در 12 عنوان شغلی شامل کارشناس شبکههای WAN، کارشناس پشتیبانی سیستمهای کاربردی، کارشناس برنامهریزی و کنترل پروژه، B2B Sales Specialist، کارشناس توسعه زیرساخت سوئیچ پرداخت، کارشناس نظارت بر عملکرد نمایندگیها و شعب، برنامهنویس جاوا (Java)، کارشناس اوراکل (Oracle)، کارشناس توسعه پذیرندگان سازمانی و فروشگاهی، کارشناس پشتیبانی عملیات در حوزه بانکها، کارشناس تحقیقات بازار و کارشناس روابط عمومی نیرو استخدام میکند. در ادامه شرح شغلی و شرایط هر یک از عناوین شغلی به تفکیک آمده است.
علاقهمندان در صورت تمایل میتوانند رزومه خود را به آدرس hr@pec.ir ارسال کنند.
کارشناس شبکههای WAN
شرح شغل
- نگهداری از فایروالها، بهروزرسانی ویروسکشها، پیادهسازی سیستمهای امنیت داده، و پشتیبانگیری از اطلاعات و محافظت از دادههای مهم
- نصب و پیکربندی تجهیزات شبکه، مانند روترها، سوئیچها، ویپیانها
- نظارت پیوسته و عیبیابی، جهت یافتن راهکارهایی خلاقانه برای بهبود عملکرد شبکه
شرایط احراز شغل
- آشنایی با Virtualization ،Linux, Microsoft ،SEC ،Wireless Network ،MSP
- مسلط به زبان انگلیسی در سطح مطالعه متون تخصصی
- مسلط به ISO/IEC 27001،ITIL ،PCIDSS.
- توانایی حضور شیفت به صورت 24/7
- مسلط به CCNP DC ،CCIE R&S ،FORTINET ،BGP ،NAT.
- مسلط به MIKROTIK ،Documentation ،R&D NETWORK DC ،TROUBLESHOOT
- مسلط به PRIME ،SolarWinds ،PRTG MRTG ،ZABBIX ،ISE ،Visio.
- آشنایی با صنعت PSP (اولویت با افرادی است که با PSP آشنایی دارند)
- توانایی انجام کار گروهی
- قابلیت انجام تسکهای محوله در محیطهای کاری پر فشار
- علاقهمند به یادگیری و تمرکز بر روی کارهای محوله از طرف شرکت
- آشنایی با زبان انگلیسی (توانایی خواندن و درک متون فنی)
گروه شغلی
- مهندسی - شبکه/ فناوری اطلاعات
کارشناس پشتیبانی سیستمهای کاربردی
شرح شغل
- نصب و پشتیبانی نرمافزارهای سیستمی و کاربردی
- لاگخوانی و رفع عیب در سطح سیستم عامل
- شرکت در جلسههای مرتبط
شرایط احراز شغل
- توانایی بررسی سیستمعامل
- مسلط به بانک اطلاعاتی پیشرفته SQL Server و مسلط به TSQL
- آشنایی با مباحث SQL Performance
- مسلط به IIS Windows و توانایی بررسی و رفع خطا
- حداقل سه سال تجربه کاری در حوزه فناوری اطلاعات ترجیحاً شرکتهای معتبر مرتبط با صنعت بانک و پرداخت الکترونیک
- آشنایی با حوزه پرداخت الکترونیک و استانداردها، نرمافزارهای کاربردی، مهندسی نرمافزار، تکنولوژیهای جدید فناوری اطلاعات، متدولوژیهای تحلیل و طراحی، فرآیند تولید نرمافزار، مفاهیم و پروتکلهای شبکه
گروه شغلی
- مهندسی - شبکه/ فناوری اطلاعات
- فناوری اطلاعات / توسعه نرمافزار و برنامهنویسی
کارشناس برنامهریزی و کنترل پروژه
شرح شغل
- شناسایی و ارزیابی ریسکها و مشکلات پروژه
- تعریف ساختار شکست پروژه WBS
- تهیه و بهروزرسانی انواع گزارشهای پروژه
- شناسایی ذینفعان پروژه و تجزیهوتحلیل نیازمندی آنها
- پیگیری اهداف تعیین شده در پروژه تا حصول نتیجه
- تنظیم جلسات مرتبط با پروژه و پیگیری مصوبات آن
- ثبت مستندات پروژه و بررسی صورت وضعیتها
- مشارکت در فرآیند ارزیابی عملکرد و تعاریف KPIهای واحدی
شرایط احراز شغل
- آشنایی با اصول و مبانی برنامهریزی و کنترل پروژه و استاندارد PMBOK
- مسلط به تحلیل آماری و برآورد اقتصادی پروژهها.
- مسلط به زبان انگلیسی و ICDL
- مسلط به نرمافزارهای کنترل و مدیریت پروژه و سایر نرمافزارهای Primavera و MS Project
- توانایی کار تیمی و برقراری ارتباطات مؤثر
- توانایی تهیه گزارشهای تحلیلی و دورهای با هدف کنترل و پایش اهداف استراتژیک سازمان
گروه شغلی
- تحلیل داده / تحلیل بازار / تحلیل اقتصادی
- مهندسی - کنترل پروژه/ مدیر پروژه
B2B Sales Specialist
Job Description
- Negotiate with brand business owners.
- Establish relationships with specific organizational customers and manage customer meetings in line with sales goals.
- Manage relationships established with specific organizational customers and effective people to attract customers.
- Conduct effective negotiations and principled agreements in the framework of professional interactions with organizational customers.
- Follow the sales process until the contract is concluded.
- Identify and connect with potential corporate clients.
- Establish B2B interactions in business partnerships.
- Introduce the company, product, and solutions in special organizational meetings, medium and large organizations.
- Provide suggestions to increase market share and branding with strong communication, verbal, written, and organizational skills.
Requirements
At least 4 years of work experience.
- Bachelor's or Master's degree in Management, Industrial Engineering, or Computer Engineering.
- Highly skilled in ICDL.
- High organization and ability to manage multiple projects simultaneously with attention to detail.
Job Category
- Sales & Customer Service
- Marketing, Advertising, Market Research & Branding
کارشناس توسعه زیرساخت سوئیچ پرداخت
شرح شغل
- نظارت و بررسی دورهای گزارشهای خدمات برای شناسایی نقاط قوت و ضعف، مشکلات و گلوگاههای سیستم
- اندازهگیری و ارزیابی قابلیتهای خدمات نرمافزاری طراحیشده با استفاده از تحلیل دادهها
شرایط احراز شغل
- آشنایی با استانداردهای شتاب و شاپرک
- آشنایی با سوئیچهای بانکی
- مسلط به استانداردهای سوئیچ و کارت
- آشنایی با TSQL یا PL/SQL
- آشنایی با ویندوز سرور
- آشنایی با پشتیبانی سوئیچ پذیرش
- آشنایی با استاندارد ISO8583.
- تجربه با دیتابیس اوراکل و برنامه نویسی (PLSQL سطح متوسط با بالا)
- برنامه نویسی جاوا SE و اشنایی با مفاهیم (java core سطح متوسط با بالا)
- اشنایی با سوئیچ پرداخت و پروتکل ISO8583
گروه شغلی
مهندسی - شبکه/ فناوری اطلاعات
کارشناس نظارت بر عملکرد نمایندگیها و شعب
شرح شغل و وظایف
- دارای سابقه فعالیت در صنعت پرداخت (آشنایی با حوزه های کارتخوان، کارت و درگاه اینترنتی)
- آشنایی با نرمافزارهای اکسل و اکسس و نرمافزارهای تحلیل و آماری
- دارای روحیه کار تیمی، اخلاق محور، متعهد، مسئولیتپذیر و پاسخگو
- مشتاق و علاقهمند به فراگیری امور مرتبط در حوزه نظارت و ماموریتهای برونشهری
- حداقل مدرک کارشناسی (رشته مرتبط)
برنامهنویس جاوا (Java)
شرح شغل و وظایف
- تحلیل مسائل و ارائه راه حل مناسب و پیادهسازی آن در JAVA SE
- توسعه و نگهداری نرمافزارهای کسب و کاری مطابق استانداردهای شرکت
- ایجاد مستندات فنی جهت پشتیبانی، توسعه و استفاده از محصولات
- تست و رفع خطاهای محصولات
- کمک به بهبود معماری محصولات فعلی و آتی
شرایط احراز شغل
- مسلط به Core Java
- مسلط به Spring Boot
- آشنایی با Design Patternهای توسعۀ نرم افزار
- داشتن تجربه کار باUnit Test
- داشتن تجربه کار با سیستم عامل Linux (مزیت محسوب میشود)
- داشتن روحیه کار تیمی، مهارت حل مسئله و تفکر سیستمی و خلاقانه
کارشناس اوراکل (Oracle)
شرح شغل و وظایف
- آشنایی با مفاهیم پایگاه داده آشنایی با نصب، راهاندازی و پیکربندی اوراکل در محیط لینوکس آشنایی با مفاهیم Cluster,Guard,RAC آشنایی با Restore,Backup
- کار گروهی
- حل مسئله
- مسئولیتپذیری
- تفکر تحلیلی
کارشناس توسعه پذیرندگان سازمانی و فروشگاهی
شرح شغل و وظایف
- آشنایی با موضوعات مرتبط با پایانه های اینترنتی
- دارای تخصص در زمینههای IT و مفاهیم مرتبط با آن
- تسلط به انجام مذاکرات بازاریابی، توانایی چانه زنی و برقراری ارتباط با سازمانهای مرتبط با صنعت پرداخت
- توانایی پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان حتی در روزهای تعطیل
- آشنایی با نرم افزارهای اکسل، ورد و...
کارشناس پشتیبانی عملیات در حوزه بانکها
شرح شغل و وظایف
- مسئول پروژه بانکی
- رابط ارتباطی بانک و شرکت
- بررسی SLA عملیات در پروژه بانکی
- برگزاری جلسه تعاملی با شعب و سرپرستی
- ارتباط گیری مناسب با رابط بانک
- انجام کلیه امور محوله از طریق مسئول مربطه و سازمان
شرایط احراز
- داشتن حداقل دو سال سابقه کار مرتبط در بخشهای عملیاتی (نمایندگیها و بانکها) شرکتهایPSP پرداخت الکترونیک و بانکداری الکترونیک)
- تسلط کافی به امور قراردادهای نمایندگی و بانکی
- مهارت تهیه گزارشات مدیریتی با استفاده از نرمافزارهای روز
- سابقه کاری مرتبط با شرکتهایPSP (امور بانکی)
- شناخت کامل با نرمافزارهای Office
- ارتباطگیری، مذاکره، آراستگی اداری و تعهد کاری
کارشناس تحقیقات بازار
شرح شغل و وظایف
- تحقیق و بررسی روندهای بازار جهت ارائه و اجرای بهترین شیوهها
- ارزیابی اثر بخشی برنامهها و استراتژیهای بازاریابی
- تدوین و ارزیابی روشهای جمعآوری داده
- طراحی محصول و خدمات
شرایط احراز شغل
- توانایی جمعآوری و دستهبندی اطلاعات محیط کلان، رقبا و الگوهای تبلیغات
- توانایی تحلیل بازار محصول
- توانایی تحلیل و تفسیر آمارها و برخورداری از مهارت نوشتاری و ارائه گزارشهای بهموقع و مؤثر
- مسلط به روشهای تحقیقات بازار کمی و کیفی
- ترجیحاً آشنایی با زبان انگلیسی
- داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشتههای مهندسی صنایع، مدیریت بازاریابی یا فارغالتحصیل MBA
- آشنایی با صنعت بانکداری
- آشنایی با اصول و فرآیندهای تحقیقات بازار
- آشنایی کافی با مایکروسافت آفیس
- مهارت حل مسئله
گروه شغلی
- بازاریابی / تبلیغات / تحقیقات بازار و برندینگ
کارشناس روابط عمومی
شرح شغل و وظایف
- مسلط به امور برنامهریزی، پیگیری و اجرای رویداد، همایش و نمایشگاه
- توانایی و هماهنگی امور اجرایی مرتبط با تولید محتوا، اجرای برنامهها و مناسبتها
- دارای تجربه در امور تبلیغاتی
- توانمند در اجرا و پیاده سازی پروژه های روابط عمومی و تبلیغات
- دارای فن بیان قوی و توانایی برقراری ارتباط مؤثر
- تعامل با گرافیستها، طراحان وب، فیلمبرداران و غیره برای ایجاد محتوای منحصربه فرد و جذاب
سابقه کار
- سه سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
مدرک تحصیلی
کارشناسی
نظر دهید