پرداخت آنلاین قبض برق

استعلام و پرداخت قبض برق با سایت تجارت الکترونیک پارسیان و اپلیکیشن تاپ میسر شده تا در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین روش، پرداخت قبض برق را انجام دهید.

استعلام و پرداخت قبض برق، راهکاری امن و پرسرعت است که جایگزین روش‌های سنتی شده. امروزه می‌توانید با کمک وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و حتی کارتخوان‌ها، قبض برق خود را بپردازید. دراین‌ مطلب به بررسی روش‌های نوینی پرداخته‌ایم که به‌موجب آنها می‌توانید پرداخت قبوض برق را در کوتاه‌ترین و به آسان‌ترین روش انجام دهید.

←  پرداخت قبض برق از طریق سایت تجارت الکترونیک پارسیان 

پرداخت قبض برق آنلاین و استعلام قبض با سایت تجارت الکترونیک پارسیان به‌راحتی در دسترس است. سایت تجارت الکترونیک پارسیان، مرجع معتبری برای پرداخت قبض برق شماست. برای پرداخت آنلاین قبض کافی است وارد بخش پرداخت قبوض شوید و با انتخاب گزینه شرکت برق به صفحه مخصوص استعلام و مشاهده قبض برق بروید. با وارد کردن شناسه قبض برق خود که روی برگه قبض برق است یا برای‌تان پیامک می‌شود، می‌توانید از جزئیات آن آگاهی یابید. برای پرداخت هر قبض اطلاعات کارت بانکی و رمز پویا را لازم دارید تا بتوانید مانند هر پرداخت آنلاین دیگری، عملیات مورد نظر را انجام دهید.

←  پرداخت قبض برق با پیامک 

یکی از روش‌های استعلام و پرداخت قبض برق الکترونیکی که با حذف قبض کاغذی مورد استقبال قرار گرفت، روش پیامکی است. برای استفاده از این روش باید بدانید، شماره پیامک برای رویت قبض برق در تهران و شهرستان‌ها یکسان است. در این روش برای استعلام قبض برق لازم است شناسه قبض خود را به سامانه 10001521 پیامک کنید. به این ترتیب شماره همراه و شناسه قبض شما ثبت می‌شود و از این پس پیامکی که دربردارنده جزئیات قبض هر دوره است، به همراه لینک پرداخت برای شما ارسال خواهد شد. شما می‌توانید از لینک مربوطه برای پرداخت استفاده کنید یا با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت که در پیامک قبض موجود است، دیگر روش‌های پرداخت قبض مثل سایت تجارت‌ الکترونیک‌ پارسیان و... را به‌کار ببرید.

←  استعلام و پرداخت با برق من 

برای مشاهده قبض برق و پرداخت آنلاین آنها، سامانه برق من یک راه امن و دسترس است. علاوه‌بر وب‌سایت، برق من اپلیکیشن نیز دارد تا بتوانید پرداخت قبض برق، درخواست انشعاب، نمایش ریزمصرف و... را از طریق آن دریافت کنید. ازآنجا که به‌روز رسانی اپ برق من برای سال 1401 است، اگر در زمان اجرای برنامه به مشکل برخوردید، از سایت آن استفاده کنید یا راه‌های جایگزین را بررسی نمایید.

با ورود به سامانه برق من می‌توانید قبض خود را به دو روش مشاهده و پرداخت کنید.

روش اول استعلام قبض برق، وارد کردن شماره موبایل یا شناسه قبض است تا بتوانید قبوضی که به‌نام خودتان است را مشاهده کنید. در روش دوم مشاهده قبض برق بدون شناسه یا پرداخت قبض برق با شماره کنتور برای مشترکین امکان‌پذیر می‌شود. در این روش، ورود شماره تلفن همراه و نام شرکت توزیع برق ضرورت دارد. پس از مشاهده قبض برق، می‌توانید پرداخت را از طریق همین سایت انجام دهید. در این روش نیز باید کارت بانکی دارای رمز پویا داشته باشید. علاوه بر رمز پویا، ورود شماره 16 رقمی کارت، تاریخ انقضا و cvv2 نیاز است.

←  پرداخت قبض برق با خودپرداز و کارتخوان 

در صورتی که استعلام قبض برق را انجام داده‌اید، قبض برق فیزیکی دارید یا مبلغ قبض برق با شناسه، در دسترس شماست، می‌توانید برای پرداخت آن از طریق دستگاه‌های پوز و ای‌تی‌ام (خودپرداز)، اقدام کنید. برای استفاده از این دستگاه‌ها، وجود فیزیکی کارت بانکی و رمز اول آن (چهاررقمی) ضرورت دارد. ضمناً لازم است حتما شناسه قبض و شناسه پرداخت را در دسترس داشته باشید.

با ورود کارت به دستگاه خودپرداز یا کشیدن کارت روی پوز و زدن رمز چهاررقمی آن، دسترسی به خدمات دستگاه‌ها برای شما فراهم خواهد شد. انتخاب گزینه پرداخت قبض، شما را وارد صفحه‌ای می‌کند که باید در آن شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کنید. سپس مبلغ برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید با گزینه تأیید، پرداخت قبض برق خود را انجام دهید. 

←  پرداخت قبض برق با اپلیکیشن 

اپلیکیشن‌ها راه‌کارهایی امن، در دسترس و ارزشمندی هستند که می‌توانید با کمک آنها پرداخت آنلاین قبض برق خود را انجام دهید. امروزه اپ‌های گوناگونی به‌این‌منظور طراحی شده‌اند تا در کنار قابلیت‌های دیگرشان، بتوانید پرداخت قبض را نیز به‌سادگی انجام دهید.

اپلیکیشن تاپ یکی از همین برنامه‌هاست که بخش‌های گوناگون ازجمله پرداخت قبض برق دارد. در تاپ می‌توانید شناسه قبض را ثبت کنید تا در ماه‌های بعد قادر به پرداخت قبوض در سریع‌ترین زمان و به‌راحت‌ترین شیوه باشید.

 

 کلام آخر 

در این مطلب از وبلاگ تاپ به بررسی روش‌های گوناگون پرداخت قبض موبایل پرداختیم. استفاده از این روش‌ها آسان است، در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌‌شود و نیازی به مراجعه حضوری در بانک نخواهید داشت. با پرداخت آنلاین، محدود به زمان و مکان خاصی نیستید و می‌توانید با دسترسی به اینترنت، قبض برق را در هر زمان از شبانه‌روز بپردازید. برای این‌منظور، روش‌ استعلام و پرداخت از سایت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان مرجعی معتبر، برنامه برق من و پرداخت قبض برق از طریق اپلیکیشن تاپ نیز؛ امن، راحت و در دسترس است. با این روش‌ها می‌توانید قبوض خود را سریع و آسان پرداخت کرده و از احتمال قطعی برق یا جریمه‌ها در امان باشید.

کلمات کلیدی