مناقصه
مناقصه شماره 06-1402 خرید 11 عدد سیستم کامپیوتری و 39 پک قطعه
تاریخ : 02/05/15این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری 11 عدد سیستم کامل و 39 پک قطعه مطابق با مشخصات و شرایط زیر اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را بصورت پاکت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 15:00) شنبه مورخ 1402/05/28 به آدرس شرکت : بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم ، واحد دبیر خانه تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایید.
سیستم با مشخصات:
MB H510 M/C
RAM 8G GEIL
CPU I3 10100
HDD 1T WD
CASE GREEN AVA
POWER 480 GREEN
KB LOGITECH K120
MOUSE LOGITECH M90
MONITOR GPLUS 22”
به همراه ویندوز ۱۱
پک قطعه شامل:
MB H510 M/C
RAM 8G GEIL
CPU I3 10100
HDD 1T WD
لازم به ذکر می باشد:
پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر بانکی، چک صیادی ثبت شده و یا واریز به حساب مبلغ 355.000.000 ریال بابت شرکت در مناقصه
- ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی صیادی ثبت شده در سامانه(در صورت عدم ثبت در سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد) تضمینی در وجـه شرکت و یا واریزوجـه به شماره حساب 0200069609006 شماره شباIR340540100181020069609006 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان میباشد. شماره ملی شرکت 10101850423
- به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپردههای مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد
* پاکت ب: شامل خلاصهای از رزومه کاری شامل فروش یکسال اخیر به بانک ها، PSP شرکت های بورسی، نفتی و ...
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فایل پیوست
کلیه تجهیزات ارائه شده میبایست اصلی (Original)، نو، آکبند و دارای گارانتی معتبر باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات دست دوم (Refurbished) اکیداً خودداری نماید در غیر اینصورت مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده.
- دستگاه های کامپیوتر می بایست بصورت اسمبل شده تحویل گردد.
- مسئولیت هرگونه ناسازگاری قطعات فوق در هنگام نصب بر عهده فروشنده می باشد.
* تحویل تجهیزات بصورت تدریجی یا ناقص مورد پذیرش و تایید کارفرما نمیباشد. در صورت تحویل تدریجی و یا ناقص صورت حسابهای پیمانکار پرداخت نخواهد شد.
* حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده 5 روز کاری میباشد.
* محل تحویل اقلام، محل این شرکت واقع در تهران میباشد. همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
* پرداخت کلیه مالیاتهای ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده تامین کننده می باشد.
شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار میباشد
نمایندگی های شرکت، مدیران و یا وابستگان آنها حق شرکت در مناقصه را ندارند. بدیهی است در صورت مشخص شدن موضوع ، ضمانت نامه ضبط و با شرکت برخورد قانونی خواهد شد..
برگ استعلام قیمت (پاکت ج) میبایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمیگردد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، نفر سوم، مجاز به تهیه اقلام پیوست می باشد.
* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت « پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 06-1402 ، خرید سیستم و قطعات کامپیوتر» درج شده باشد، قرار داده شوند..