مناقصه

تمدید مناقصه عمومی 28-1404 انتخاب تامین کننده 1،100 عدد کوله پشتی بهمراه لوگوی شرکت

تاریخ : 04/08/20

بدینوسـیله به اطلاع می رسانـد مهلت ارائه پیشـنهاد براي شـرکت در مناقصه شـماره 28-1404 انتخاب تامین کننده 1،100 عدد کوله پشتی بهمراه لوگوی شرکت تا ساعت 16:00 روز شنبه مورخ 1404/09/01تمدید می گردد. لذا متقاضـیان می توانند تا تاریخ مذکور پیشـنهادات خود را به آدرس : بلوار نلسون مانـدلا، خیابـان گلگونه، پلاک 42، واحد6 دبیرخانه شـرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تحویل و رسید آن را دریافت نمایند .

لازم به ذکر می باشد :

*سایر اطلاعات و جزئیات اسناد استعلام به قوت خود باقی است .

* بدیهی است شـرکتهایی که قبلاً پاکت قیمت ارائه نموده اند مجاز به تغییر در پیشـنهاد و ارائه پیشـنهاد جدید می باشند.

بدینوسـیله به اطلاع می رسانـد مهلت ارائه پیشـنهاد براي شـرکت در مناقصه شـماره 24-1404 در خصوص خرید 4 دستگاه سرور HPE ساعت 16:00 روز سه شنبه مورخ 1404/07/29تمدید می گردد. لذا متقاضـیان می توانند تا تاریخ مذکور پیشـنهادات خود را به آدرس : بلوار نلسون مانـدلا، خیابـان گلگونه، پلاک 42، واحد6 دبیرخانه شـرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تحویل و رسید آن را دریافت نمایند .

لازم به ذکر می باشد :

*سایر اطلاعات و جزئیات اسناد استعلام به قوت خود باقی است .

* بدیهی است شـرکتهایی که قبلاً پاکت قیمت ارائه نموده اند مجاز به تغییر در پیشـنهاد و ارائه پیشـنهاد جدید می باشند.

مناقصه عمومی 28-1404 انتخاب تامین کننده 1،100 عدد کوله پشتی بهمراه لوگوی شرکت

تاریخ : 04/08/07

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در نظر دارد نسبت به تامین 1،100  عدد کوله پشتی برزنتی ضد آب بهمراه لوگوی شرکت مطابق با شرایط و مشخصات مورد نظر از طریق مناقصه عمومی اقدام نماید.

تضامین لازم بمنظور شرکت در مناقصه :

جهت شرکت در مناقصه داشتن ضمانت نامه( چک صیادی) بدون قید و شرط و یا واریز مبلغ شرکت در مناقصه به حساب شرکت

آدرس دریافت مدارک :

تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، طبقه 2 واحد 4 واحد تدارکات داخلی

آدرس تحویل مدارک :

تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه پلاک 42، طبقه 3 واحد 6 دبیرخانه

نام مسئول مناقصه گذار:

آقای  پارسا  72085000 داخلی 2102

دریافت مدارک از تاریخ :

1404/08/08

مهلت ارسال مدارک مناقصه تا تاریخ :

1404/08/18(شنبه تا چهارشنبه در ساعات 8 الی 16)

نام واحد مناقصه گذار :

اداره تدارکات داخلی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مناقصه

واریز مبلغ 3.000.000 ریال به شماره حساب پارسیان 00200069609006 و شماره شبای پارسیان IR 340540100181020069609006 بابت دریافت اسناد مناقصه + ارائه معرفی نامه به همراه کارت ملی و شماره تماس