مناقصه
مناقصه 02-1402 خرید 50.000 عدد آداپتور دستگاه کارتخوان
تاریخ : 02/02/24احتراماً این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری 50.000 آداپتور دستگاه کارتخوان براساس مستندات پیوست و شرایط ذکر شده در ذیل اقدام نماید، لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی به همراه سایر مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه حداکثر تا تاریخ 1402/03/03 به دبیرخانه این شرکت به آدرس بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، واحد 6 ارسال نمایند.
لازم به ذکر می باشد:
پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر بانکی، چک صیادی ثبت شده و یا واریز به حساب مبلغ 2.500.000.000 ریال بابت شرکت در مناقصه
- ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت، چک صیادی ثبت شده و یا واریزوجـه به شماره حساب 0200069609006 شماره شباIR340540100181020069609006 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان میباشد. شماره ملی شرکت 10101850423 به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپردههای مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد
* پاکت ب: شامل 3 نمونه از هر مدل آداپتور دستگاه به همراه زمانبندی تحویل
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فایل پیوست - حداکثر زمان تحویل 60 روز می باشد (زمان تحویل کمتر از یک ماه امتیاز محسوب می شود) شرکت کنندگانی که زمان تحویل بالاتری دارند می توانند اعلان کنند تا در صورت نیاز بررسی شود.
* محل تحویل کالا، انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند میباشد، همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
* در صورت درخواست فروشنده، 50 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه بانکی معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت میگردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به پیمانکار مسترد خواهد شد
کلیه اقلام ارائه شده می بایست دارای چاپ لیزری سریال و لوگوی مورد تائید شرکت تاپ باشد.
فیش خروجی آداپتور می بایست متناسب با دستگاه های کارتخوان جدول پیوست باشد و همچنین کابل برق نیز همراه آداپتور ها ارائه گردد.
فروشنده متعهد گردید کلیه تجهیزات موضوع قرارداد نو آکبند و در بسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد
فروشنده موظف است از هر یک از اقلام جدول پیوست 3 نمونه جهت تست تحویل خریدار نماید و نمونه ها و کالای نهایی تحویل شده می بایست با نمونه شاهد مطابقت داشته باشد.
فروشنده متعهد می گردد کلیه اقلام موضوع قرارداد را به مدت یک سال گارانتی نماید و در مدت زمان گارانتی فروشنده موظف است در صورت خرابی اقلام موضوع قرارداد نسبت به تعویض آن اقدام نماید.
براساس نیاز و زمان تحویل امکان خرید یک یا چند ردیف از هر پیمانکار می باشد.
امکان افزایش یا کاهش 25% حجم قرارداد وجود دارد
شرکت در رد و پذیرش هریک یا تمام پیشنهاد ها مختار است.
فروشنده موظف است برگ سبز تمامی کالا ها را در احتیار شرکت قرار دهد در صورتی که کالا تولید داخل باشدمستندات مربوط به پروانه تولید و برگه استاندارد را ارسال نماید.
در صورت نیاز شرکت آداپتورها را جهت آزمایش برای آزمایشگاه استاندارد ارسال خواهد نمود و هزینه آن با برنده مناقصه خواهد بود.
* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ ، فروشنده ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 درصد قیمت پیشنهادی بابت حسن انجام تعهدات می باشد.
* در صورتی که برنـده مناقصه حاضـر به انجام معامله نشود، سپـرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام میشود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انجام معامله با نفر سوم میباشد.
* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت « مربوط به مناقصه02-1402 خرید 50.000 آداپتور دستگاه کارتخوان » درج شده باشد، قرار داده شوند.