مناقصه

مناقصه 37-99 خرید پج کورد فیبر نوری

تاریخ : 99/11/30

            این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری پچ کورد فیبر نوری مطابق با مشخصات و شرایط زیر و همچنین پیش نویس قرارداد پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) چهارشنبه مورخ 1399/12/6 به معاونت مالی و پشتیبانی  این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، جناب آقای فراهانی تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

* پاکت الف: شامل چک صیادی معتبر به مبلغ 250،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
* پاکت ب: شامل خلاصه‌ای از رزومه کاری، روزنامه رسمی به همراه آخرین تغییرات، گواهینامه معتبر ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، مدارک مرتبط با شاخص‌های ارزیابی، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

 ردیف

 شرح

تعداد 

1

 L00871A0006(TELEGARTNER,FO DUPLEX PATCH Cable G50/125 om3 2.0m 

300

 

2

L00871A0003(TELEGARTNER,FO DUPLEX PATCH Cable G50/125 om3 3.0m 

300

* کلیه پچ کورد ها و متعلقات آنها می‌بایست اصلی (Original)، نو، آکبند همراه با کد سازنده (Part Number)، دارای گارانتی معتبر یک ساله مطابق با قوانین معمول گارانتی بوده و در بسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات غیر اصل، دست دوم، مستعمل و بازسازی شده (Refurbished) اکیداً خودداری نماید. در غیر اینصورت مناقصه‌گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده و می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید.
* فروشنده متعهد می‌گردد پچ کوردها  اصل، نو و دارای 1سال گارانتی معتبر بوده و در بسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد. مدت زمان گارانتی این ماژول‌ها 1سال با شرط تعویض قطعه معیوب در مدت زمان گارانتی می‌باشد.

* پرداخت صورتحساب منوط به تایید ناظر قرارداد می‌باشد.
* محل تحویل اقلام، محل این شرکت واقع در تهران می­‌باشد. همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.

* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره شبای IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06) به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* مناقصه‌گر می ‌بایست مدارک درخواستی مرتبط با شاخص های ارزیابی را به ترتیب و دسته بندی شده همراه با پاکت ب ارائه نماید.
* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
در صورتی که فروشنده نتواند تمام و یا قسمتی از تعهدات موضوع قرارداد را در برنامه زمان بندی مشخص شده ارائه نماید به ازای هر روز تاخیر، مبلغی معادل 1 درصد از کالا یا کالاهای تحویل نشده به عنوان خسارت محاسبه می گردد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.

* کلیه پچ کورد ها و متعلقات آنها می‌بایست اصلی (Original)، نو، آکبند همراه با کد سازنده (Part Number)، دارای گارانتی معتبر یک ساله مطابق با قوانین معمول گارانتی بوده و در بسته بندی اصلی شرکت سازنده Cisco باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات غیر اصل، دست دوم، مستعمل و بازسازی شده (Refurbished) اکیداً خودداری نماید. در غیر اینصورت مناقصه‌گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده و می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید.
* فروشنده متعهد می‌گردد پچ کوردها  اصل، نو و دارای 1سال گارانتی معتبر بوده و در بسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد. مدت زمان گارانتی این ماژول‌ها 1سال با شرط تعویض قطعه معیوب در مدت زمان گارانتی می‌باشد.

* پرداخت صورتحساب منوط به تایید ناظر قرارداد می‌باشد.
* محل تحویل اقلام، محل این شرکت واقع در تهران می­‌باشد. همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.

* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره شبای IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06) به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* مناقصه‌گر می ‌بایست مدارک درخواستی مرتبط با شاخص های ارزیابی را به ترتیب و دسته بندی شده همراه با پاکت ب ارائه نماید.
* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
در صورتی که فروشنده نتواند تمام و یا قسمتی از تعهدات موضوع قرارداد را در برنامه زمان بندی مشخص شده ارائه نماید به ازای هر روز تاخیر، مبلغی معادل 1 درصد از کالا یا کالاهای تحویل نشده به عنوان خسارت محاسبه می گردد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.

* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 37-99 مربوط به خرید پچ کورد فیبر نوری» درج شده باشد، قرار داده شوند.