عملکرد «تاپ» در گزارش اردیبهشت‌ماه شاپرک:

خطای پذیرندگی پایین و افزایش تراکنش‌های اینترنتی

بر اساس یکصد و نوزدهمین گزارش اقتصادی شاپرک، در اردیبهشت‌ماه 1404، تاپ موفق شده است سهم خود را از مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی با رشد 0.82% بهبود بخشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، بر اساس یکصد و نوزدهمین گزارش اقتصادی شاپرک، در اردیبهشت‌ماه 1404، تاپ موفق شده است سهم خود را از مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی با رشد 0.82% بهبود بخشد و با سهم بازار 48.43 درصد همچنان از بیشترین تعداد ابزار پذیرش اینترنتی فعال پشتیبانی می‌کند. این موضوع نشان‌دهنده موفقیت شرکت در جذب و پردازش حجم بیشتری از تراکنش‌های آنلاین است.

خطای پذیرندگی مطلوب

در گزارش اردیبهشت‌ماه 1404 شاپرک، تجارت الکترونیک پارسیان با نسبت خطای پذیرندگی 0.026%، بهترین عملکرد را در میان بازیگران شاخص صنعت پرداخت داشته است. این آمار حاکی از کارایی بالا و خطای پایین در فرآیندهای پذیرش تراکنش‌های شرکت است.

اثربخشی پایانه‌های فروش

همانند ماه‌های گذشته، گزارش شاپرک نشان می‌دهد که اثربخشی دستگاه‌های کارت‌خوان (پایانه‌های فروش) تاپ در اکثر استان‌های کشور عددی بالای یک را نشان می‌دهد. این به معنای آن است که شرکت توانسته است بیشتر از سهم خود از ابزارهای پرداخت، تراکنش جذب کند که نشان‌دهنده عملکرد قوی در شبکه پایانه‌های فروش است.

ثبات در سایر شاخص‌ها

شایان ذکر است که در سایر شاخص‌های صنعت پرداخت در گزارش اردیبهشت‌ماه 1404 شاپرک، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان عملکردی نزدیک به فروردین‌ماه سال جاری از خود ثبت کرده است.

کلمات کلیدی