بر اساس آخرین گزارش شاپرک؛

رشد سهم مبلغ و تعدادی تراکنش‌های موبایلی؛ حاصل عملکرد مردادماه تاپ

بر اساس آخرین گزارش اقتصادی منتشرشده شاپرک، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در مردادماه 1403 توانست با رشد عملکرد خود در شاخص‌های مختلف، جایگاه سومین PSP برتر کشور در شاخص تعداد تراکنش‌ها را برای خود تثبیت نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، در گزارش اقتصادی شماره 110 شاپرک، تاپ با 0.16 درصد رشد، توانست سهم تعداد تراکنش‌های موبایلی را‌ نسبت به ماه گذشته ارتقا داده و به سهم بازار 19.86 درصد دست پیدا کند. در مبلغ تراکنش‌های موبایلی نیز با رشد 0.08 درصد، سهم بازار 21.9 درصدی را به خود اختصاص داد. همچنین در شاخص مبلغ تراکنش‌های اینترنتی با رشد 0.03 درصدی، سهم بازار 6.82 درصدی را به‌ دست آورد.

تاپ در عملکرد مردادماه خود توانست میزان مبلغ تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ را رشد داده و 11.53 درصد از سهم صنعت در این شاخص را کسب نماید. این مجموعه توانست در بخش ابزار تراکنش‌دار موبایلی نیز با افزایش 2.66 درصد سهم، بیشترین رشد را در بین شرکت‌های پرداخت از آن خود نماید.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در مرداد ماه 1403 نیز، نظیر ادوار گذشته با کمترین میزان خطای پذیرندگی، پایدارترین بستر پرداخت در بین سه رهبر صنعت پرداخت است.

کلمات کلیدی