مرکز پاسخگویی تجارت الکترونیک پارسیان در ایام نوروز بدون تعطیلی پاسخگوی مشتریان است
![](/uploads/1/2022/Mar/19/2318 خبر.jpg)
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ) در راستای رضایتمندی مشتریان مرکز امداد مشتریان تاپ طبق سنوات گذشته به فعالیت خود در تعطیلات نوروز ادامه میدهد.
هموطنان و مشتریان گرامی میتوانند در زمان تحویل سال و ایام تعطیلات نوروز در صورت نیاز به خدمات در حوزه کارتخوان، درگاه پرداخت اینترنتی، کدپرداز، و سایر ابزارهای پرداخت الکترونیک با شماره تلفن پشتیبانی 2318-021 تماس حاصل کنند و مشکلات خود را با کارشناسان این شرکت درمیان بگذارند.
جهت اطلاعات تماس بیشتر و آگاهی از نشانی و راههای تماس با نمایندگیهای شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به وبسایت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به آدرس www.pec.ir مراجعه نمایید.
![مدیر سیستم](/uploads/sys/profiles/64/3e79978e-f6f4-4b6d-a321-885025d4a390.jpg)
تهیه کننده:
نظر دهید