مرکز پاسخگویی تجارت الکترونیک پارسیان در ایام نوروز بدون تعطیلی پاسخگوی مشتریان است

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ) در راستای رضایتمندی مشتریان مرکز امداد مشتریان تاپ طبق سنوات گذشته به فعالیت خود در تعطیلات نوروز ادامه می‌دهد.
 
هموطنان و مشتریان گرامی می‌توانند در زمان تحویل سال و ایام تعطیلات نوروز در صورت نیاز به خدمات در حوزه کارت‌خوان، درگاه پرداخت اینترنتی، کدپرداز، و سایر ابزارهای پرداخت الکترونیک با شماره تلفن پشتیبانی 2318-021 تماس حاصل کنند و مشکلات خود را با کارشناسان این شرکت درمیان بگذارند.
 
جهت اطلاعات تماس بیشتر و آگاهی از نشانی و راه‌های تماس با نمایندگی‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به وب‌سایت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به آدرس www.pec.ir  مراجعه نمایید.

 

 

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *