آغاز بوتکمپ مدیریت محصول رنسانس
دوره آموزشی مدیریت محصول «رنسانس» با حمایت تجارت الکترونیک پارسیان توسط آکادمی پروداکت رود در استودیو تجربه، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، بوت کمپ سازمانی مدیریت محصول با عنوان «رنسانس» با حمایت تجارت الکترونیک پارسیان و با هدف ارائه محتوای استاندارد و بینالمللی در راستای توسعه فردی و سازمانی، با همکاری آکادمی پروداکت رود به مدت دو ماه در محل استودیو تجربه، آغاز شد.
در این دوره آموزشی که مراسم افتتاحیه آن، جمعه ۲۹ دی ماه در محل استودیو تجربه متعلق به گروه دادهپردازی پارسیان، برگزار شد، افراد مستعد و برگزیده از شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و دیگر شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ دادهپردازی پارسیان در 8 جلسه به صورت هفتگی، تحت نظر منتورهای مجرب ضمن کار بر روی محصولات واقعی، مفاهیم علمی را در جهت خلق محصولات نوآورانه، دنبال خواهند کرد.
تجارت الکترونیک پارسیان با هدف دستیابی به توسعه پایدار و در ادامه مسیر خود در ارائه محصولات و خدمات نوآورانه از فعالیتهای علمی و عملی که منجر به ارتقای کیفیت صنعت پرداخت در کشور شود، حمایت خواهد کرد.
نظر دهید