برگزاری مسابقه امنیت سایبری CASH24 با حمایت تاپ

برای اولین بار شرکت شاپرک با حمایت تاپ، مسابقه امنیت سایبری باعنوان «رقابت فتح پرچم CASH24» را با هدف بالا بردن دانش و مهارت‌های امنیت سایبری به‌ویژه در صنعت پرداخت را برگزار می‌کند.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، مسابقه و رویداد امنیت سایبری در دو بخش CTF و همایش علمی در آخرین هفته تابستان و با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی، گروه ملی انفورماتیک و متخصصین در امنیت سایبری، برگزار می‌شود.

اولین دوره از رقابت تست نفوذ سایبری شاپرک باعنوان «رقابت‌های فتح پرچم Capture the Flag (CTF)» و در راستای شناسایی و مقابله با آسیب‌پذیری محصولات نر‌م‌افزاری و سامانه‌های امنیتی، به‌صورت آنلاین و در دو روز 24 و 25 شهریورماه 1403 برگزار خواهد شد. در این رویداد، شرکت‌کننده‌ها در قالب تیم‌های گوناگون، برای نفوذ یا برقراری امنیت سیستم‌های کامپیوتری تلاش می‌کنند.

رقابت CASH24 (CTF Arena For Security & Hacking) شاپرک، شامل بخش‌های مختلف از جمله، امنیت برنامه‌های وب و برنامک‌های موبایل، رمزنگاری، مهندسی معکوس و تحلیل جرم‌شناسی دیجیتال خواهد بود تا شرکت‌کننده‌ها بتوانند مهارت‌های خود را در جنبه‌های گوناگون امنیت سایبری به‌ چالش بکشند.

در کنار حضور علاقه‌مندان و فعالین عرصه امنیت سایبری، در این مسابقه تیم‌هایی از شرکت‌های فعال در زیست‌بوم پرداخت و بانکی هم حضور خواهند داشت. در نهایت همزمان با رویداد امنیت سایبری شاپرک، به تیم‌های برنده جوایزی اهدا می‌شود.

علاوه‌ بر این مسابقه، در روز 27 شهریور ماه رویداد علمی- تخصصی سایبری شاپرک با همکاری آکادینو (پلتفرم آموزش صنعت فین‌تک کشور) و حمایت چهار شرکت پرداخت تاپ، سپ، شرکت پرداخت الکترونیک امیدپی و به‌پرداخت در قالب سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌ها برگزار خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه CASH24 (CTF Arena For Security & Hacking)، کافی است تیم‌های علاقه‌مند وارد لینک https://cash.ctfd.io شده و ثبت‌نام کنند.

 
کلمات کلیدی