تجارت الکترونیک پارسیان حامی همایش ملی روز فناوری اطلاعات

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به مناسبت ۲۲ تیرماه یعنی روز ملی فناوری اطلاعات، «همایش ملی روز فناوری اطلاعات» را برگزار می‌کند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، این رویداد با همراهی بانک مرکزی، وزارت ارتباطات، سازمان بورس، پلیس فتا و حمایت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، با حضور بیش از ۵۰۰ چهره مطرح حوزه کسب‌وکار، اصحاب رسانه و پیشکسوتان صنوف مختلف فاوا برگزار خواهد شد
 
ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، سخنرانی‌ چهره‌های صنفی، پنل انتقال تجربه صنفی و بررسی جامعه‌شناسانه نقش IT و مظاهر آن در زندگی مردم، همچنین اهدای مدال روز فناوری اطلاعات از بخش‌های این همایش هستند.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که بیش از 22سال است به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیگران حوزه پرداخت کشور، خود به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان خدمات و نوآوری‌های گوناگونی در این زمینه داشته و به موفقیت‌های گوناگونی در این عرصه دست پیدا کرده است که حاصل آن امروزه در اختیار کاربران قرار دارد. این مجموعه از سال 1399 با راه‌اندازی مرکز تحقیقات نوآوری تاپ پلاس ورود ویژه‌ای به اقتصاد دانش‌بنیان داشته و در این زمینه طرح‌های مختلفی را آغاز و درحال اجرا دارد.
 
۲۲ تیرماه در تقویم به‌عنوان روز ملی فناوری اطلاعات نام‌گذاری شده است. انتخاب این روز به‌دلیل هم‌زمانی آن با زادروز محمدبن‌موسی خوارزمی؛ دانشمند شهیر ایرانی و مبدع الگوریتم است؛ الگوریتمی که نقش بسزایی در توسعه علوم رایانه داشته و این یعنی شاید قرن‌ها پیش، گام اول زندگی هوشمند را خوارزمی، احتمالاً بدون آنکه بداند در آینده چه تأثیری خواهد گذاشت، برداشته باشد. 

 

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *