کمپین خانواده پرشور پارسیان برگزار شد

با برگزاری قرعه‌کشی کمپین خانواده پرشور پارسیان، برنده خوش‌شانس جایزه کمپین که معادل ریالی یک دستگاه آیفون 13 بود، معرفی شد.

کمپین درون‌سازمانی خانواده پرشور پارسیان برای اولین‌بار در زمستان 1402 آغاز و تا 10 اردیبهشت 1403 ادامه داشت. در بهار 1403 قرعه‌کشی کمپین برگزار و برنده این کمپین به‌موجب قرعه‌کشی انجام شده، معرفی شد.

 

سوپر اپلیکیشن تاپ چیست؟

از انواع خدمات مالی مانند کارت‌به‌کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنتی گرفته تا خرید بلیط اماکن گردشگری، خدمات نظافتی و پزشکی، سوپر اپلیکشین تاپ همراه شماست. با داشتن تاپ، همواره یک قدم جلوتر و بی‌نیاز از برنامه‌ها و اپ‌های دیگر خواهید بود. نصب تاپ کاملا رایگان است و می‌توانید آن‌را از کافه‌بازار یا مایکت دانلود کنید.

 

کمپین خانواده پرشور پارسیان

یکی از امکانات مهم سوپر اپلیکیشن تاپ، امکان خرید اعتباری از فروشگاه‌های معتبر به‌صورت آنلاین و حضوری است. این امکان برای تمام اعضا و کارکنان هلدینگ پارسیان، فراهم شده است.

باتوجه به این ویژگی، کمپین خانواده پرشور پارسیان طراحی شده و با جایزه‌ای برای کاربرانی که بیشترین استفاده را از کیف پول اعتباری سوپر اپلیکیشن تاپ را دارند، برگزار شد.
برنده، با قرعه‌کشی از بین شرکت‌کنندگان پراستفاده خدمات اعتباری سوپر اپلیکیشن تاپ، یک دستگاه گوشی آیفون 13 (معادل ریالی) را جایزه گرفت.

 

برنده کمپین خانواده پرشور پارسیان

سوپر اپلیکیشن تاپ، برای اعضای هلدینگ پارسیان که از کیف پول اعتباری خود در اپلیکیشن استفاده کرده و خرید‌های خود را به صورت حضوری و آنلاین انجام دادند، یک دستگاه آیفون 13 را به‌عنوان جایزه در نظر گرفته بود. قرعه‌کشی این جشنواره پس از استخراج دیتای همکاران هلدینگ پارسیان، در بهار 1403 برگزار شد و خانم نرگس شاکری مطلق از همکاران محترم بانک پارسیان شعبه امین قم، برنده خوش‌شانس جایزه یک دستگاه آیفون 13 (معادل ریالی) شدند.

 

از کیف پول تا جایزه

در کمپین خانواده پرشور پارسیان، همه اعضای خانواده محترم هلدینگ پارسیان، می‌توانستند از اعتبار خود در قسمت کیف پول سوپر اپلیکیشن تاپ، برای خریدهای آنلاین و حضوری استفاده کنند. این خریدها شامل کالاهای سوپرمارکتی، کالاهای دیجیتال، رستوران‌های سراسر کشور، مد و پوشاک، طلا، لوازم آرایشی بهداشتی، آجیل، خرید عید و … بود. علاوه‌بر خرید اعتباری، اعضای هلدینگ پارسیان می‌توانند با اعتبار خود از سایر امکانات سوپر اپلیکیشن تاپ مانند خدمات گردشگری و خدمات پرداخت نیز استفاده کنند.

امکان بازپرداخت صورت‌حساب اعتبار مصرف‌شده، به سه روش زیر برای پرسنل هلدینگ پارسیان وجود دارد:

پرداخت یک‌جا: کاربران می‌توانند تا قبل از ۵ام هر ماه، کل مبلغ صورت‌حساب را به صورت یک‌جا و بدون کارمزد پرداخت کنند.

پرداخت با مهلت یک‌ماهه: کاربران تنها با پرداخت ۳.۵٪ کارمزد می‌توانند صورت‌حساب خود را برای پرداخت، به ماه بعد منتقل کنند.

پرداخت اقساطی چهارماهه: درصورت انتخاب روش پرداخت اقساطی، کاربران می‌توانند در ۴ قسط و با کارمزد حدود ۲٪ در هر ماه، صورت‌حساب خود را پرداخت کنند.

 

  نکته: صورت‌حساب اعتبار خرید تاپ، در روز اول هر ماه شمسی با توجه به میزان اعتبار مصرف‌شده کاربران در ماه پیش، صادر می‌شود.

 

برندهای همکار با تاپ

اجرای کمپین خانواده پرشور پارسیان سبب آشنایی بیشتر با مزایا و قابلیت‌های اپلیکیشن تاپ شد. ازسوی دیگر این جشنواره به خانواده پرشور پارسیان شور و شوق بسیار بخشید. اگر هنوز از سوپراپلیکیشن تاپ استفاده نکرده‌اید، شاید وقت آن رسیده است که شما هم از ویژگی‌های فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید.

کاربران سوپر اپلیکیشن تاپ و اعضای هلدینگ پارسیان می‌توانند از برندهای طرف‌قرارداد به‌شرح زیر خرید کنند.

فروشگاه‌های آنلاین تاپ: مانند دیجی‌کالا، بانی‌مد، ترندیاب، مای‌آجیل، کلیک‌آیلند، لنا گالری و...

فروشگاه‌های حضوری تاپ: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم خانگی بلانتون و…

رستوران‌های ویژه تاپ: مجموعه رستوران‌های ایران برگر، رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا، شعب جی‌کافه، مجموعه رستوران‌های شاطرعباس، مجموعه رستوران‌های بورسا کباب، رستوران گردون برج میلاد، رستوران کزبار، رستوران لئون و …

 

برنده بعدی شما باشید

با اپ تاپ می‌توانید بسیاری از فرآیندهای مالی، کارهای شخصی و خریدهای ماهانه و روزمره را انجام دهید. علاوه‌بر این‌ها، سوپراپلیکیشن تاپ درنظر دارد باز هم جشنواره‌ها و کمپین‌هایی را برگزار کند. اگر می‌خواهید برنده بعدی شما باشید، هم‌اکنون اپ تاپ را نصب کنید و درکنار مزایای پرشمار آن، از رویدادها و جشنواره‌ها نیز مطلع شوید.

کلمات کلیدی

تصاویر