برگزاری دومین کارگاه آموزشی بازرسین نمایندگی‌ها و شعب تاپ

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، دومین کارگاه آموزشی پرسنل نمایندگی‌ها و شعب تاپ در روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه 1402 برگزار شد.

این کارگاه که دومین جلسه از سلسله جلساتی است که به منظور آموزش عملیاتی بازاریابی و نگهداشت مشتریان برگزار می‌گردد، ضمن برگزاری کلاس آموزشی تعامل با مشتری، برخی مدیران شرکت نیز پاسخگو سوال‌های بازرسین و بازاریابان نمایندگی‌ها و شعب بودند.

لازم به ذکر است سلسله کارگاه‌های آموزشی ویژه بازاریابان و بازرسین با رویکردی جدید در تهران آغاز گشته و در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد گشت. 

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *