مناقصه
مناقصه شماره 6-1400 تامین سرویس اینترنت ADSL
تاریخ : 00/03/02موضوع : مناقصه 6-1400 تامین سرویس اینترنت ADSL
احتراما این شرکت در نظر داد نسبت به تامین سرویس اینترنتADSL برای 12.000 نقطه در کل کشور بدون ارائه مودم با حجم 2 گیگ با سرعت دریافت 512مگابایت مطابق با شرایط RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری دوشنبه مورخ 1400/03/10( ساعت 14:00 ) به آدرس : بلوار نلسون ماندلا , کوچه گلگونه، پلاک 42 ،شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، طبقه دوم واحد 3 دفترمعاونت مالی و پشتیبانی آقای محبی ارسال نمایید.
*پاکت الف: شامل چک صیادی معتبر به مبلغ 1.000.000.000ریال بابت شرکت در مناقصه
*پاکت ب: شامل خلاصهای از رزومه کاری، روزنامه رسمی به همراه آخرین تغییرات، گواهینامه معتبر ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده،برنامه زمان بندی راه اندازی سرویس درخواستی ، مدارک مرتبط به شاخص های ارزیابی و همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
*پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست
لازم به ذکر می باشد :
* اسناد بر اساس معیارهای تعیین شده و به ترتیب و بر اساس فهرست ارسال شود و از ارائه موارد غیرضروری اجتناب شود.
*کلیه مستندات ارائه شده می بایست ممهور به مهر شرکت پیشنهاد دهنده باشد.
*پیمانکار برنده مناقصه متعهد می باشد نسبت به ارائه سرویس بر اساس SLA پیوست اقدام نماید.
*پرداخت کلیه مالیات های ناشی از قرارداد ( به استثناء مالیات بر ارزش افزوده ) به عهده پیمانکار می باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص هر پرداختی به پیمانکار 7.8% به عنوان سپرده بیمه کسر و به علاوه آخرین صورت وضعیت یا صورتحساب نزد کارفرما نگهداری میشود. بدیهی است آزاد سازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود.
* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب (6-69609-2 (شماره شبای IR340540100181020069609006) به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپردههای مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
.
*پیش از انعقاد قرارداد،شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ% 10 مبلغ کل قرارداد، بابت حسن و انجام تعهدات می باشد. عودت ضمانت نامه مذکور منوط به اتمام قرارداد و تایید ناظر قرارداد می باشد.
* برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع معامله را بدون موافقت کتبی شرکت به دیگری ندارد.
*شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
*به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
* در صورتی که برنـده منـاقصه حاضـر به انعقـاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضـبط و با نفر دوم برنـده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضـبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسـلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
* براساس قیمت و شرایط اعلام شده توسط شرکت کنندگان در مناقصه احتمال واگذاری موضوع قرارداد به برنده اول و دوم وجود دارد.
*هر سه پاکت توأمًا در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 6-1400 ، تامین سرویس اینترنت ADSL» درج شده باشد، قرار داده شوند.