مناقصه

استعلام قیمت واگذاری ارائه خدمات پاسخگویی بخشی از مرکز تماس

تاریخ : 01/03/02

ایـن شرکت در نظـر دارد نسبـت به واگذاری بخشی از مرکز تماس مطابق با شرایط استعلام قیمت اقدام نماید. لذا مقتضی خلاصه­ای از رزومه کاری و سوابق مرتبط به همراه مدارک لازم منطبق با شاخص های فنی و کیفی و پیشنهادقیمت خود را طی دو پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) سه­ شنبه مورخ 1401/03/16به اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، کوچه گلگونه پلاک 42 طبقه سوم واحد دبیرخانه

  • پاکت ب: شامل خلاصه­ای از رزومه شرکت
  • پاکت جشامل پیشنهاد قیمت

 

لازم به ذکر می­باشد:

  • واگذاری ارائه خدمات پاسخگویی بخشی از مرکز تماس بصورت هفت روز هفته و 24 ساعته با کیفیت تایید شده به میزان حداقل90.000 و حداکثر110.000 تماس موفق در ماه تعیین می شود.
  • قیمت پیشنهادی و پرداخت براساس هر تماس موفق می باشد.
  • نظارت دقيق بر عملكرد تجهيزات مورد استفاده در مرمز کال سنتر  از قبيل كامپيوتر و تجهیزات سخت افزاری، ملزومات اداری و وسایل دیگری که مورد استفاده دراین قرارداد است، و گزارش به موقع و سريع خرابيها به ناظر مربوطه.
  • تنظيف کليه تجهيزات مورد استفاده در مرکز کال سنتر و اتاق سرور طبق دستورالعمل نگهداري و زمانبندي مشخص با هماهنگي طرف اول.
  • تمامی کارکنان پيمانكار قبل از شروع بكار مي بايست توسط دستگاه نظارت به لحاظ برخورد با مشتري، لحن صدا، توانايي در جلب رضايت مشتري، روابط عمومي مناسب و... گزينش شوندو پیمانکار حق ورود هیچ فردی را به مرکز تماس بدون هماهنگی با دستگاه نظارت ندارد.
  • متوسط مدت زمان در نظرگرفته شده  براي پاسخگويي به هر مشترك به ميزان(60-240)ثانيه در نظر گرفته شده است.
  • پیمانکار موظف به نصب حداقل دو خط تلفن جهت انجام امور مورد نیاز در محل کال سنترمی باشد
  • در صورتی که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ)، پیمانکاررا ملزم به نصب دوربین مدار بسته نماید ؛ موظف به همکاری با کارفرما جهت نصب دوربین در محل کال سنتر می باشد .
  • پیمانکارباید پیش بینی لازم در خصوص تامین پرسنل مورد نیاز طرحهای خاص که دفعتا توسط شرکت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ)در مقاطع زمانی مختلف اعلام می گردد را بنماید
  • پیمانکار ملزم به کنترل وضعیت عملکردی پرسنل خود بوده ودر صورت عدم رعایت شاخصها توسط پرسنل و یا عدم توانائی آنها نسبت به جایگزینی پرسنل مزبور اقدام و گزارشات مربوطه را به دستگاه نظارت ارائه نماید.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پیمانکار  
    می باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پیمانکار 67/16% به عنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرين صورت وضعيت يا صورتحساب نزد کارفرما نگهداري مي شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و پرداخت آخرين صورتحساب مذكور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي  توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده استعلام قیمت ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می­باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست  مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می­شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده استعلام قیمت، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می­باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت پیشنهاد شرکت در استعلام قیمت مربوط به واگذاری بخشی از مرکز تماس درج شده باشد، قرار داده شوند.