مناقصه

مناقصه 38-99 خرید 5000 دستگاه ماژول GPRS

تاریخ : 99/11/30

   این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری تعداد5،000 دستگاه ماژول GPRS مطابق با شرایط زیر ، پیش نویس قرارداد و مشخصات مندرج دراسناد و مدارک پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) چهارشنبه مورخ 1399/12/06 به معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، جناب اقای فراهانی تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

* پاکت الف: شامل چک صیادی معتبر به مبلغ 2،000،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه

* پاکت ب: شامل مشخصات کامل ماژول پیشنهادی، مستندات و مجوزهای تولید و واردات مربوطه، تعداد سه نمونه ماژول و همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد
*
پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

* کلیه مستندات ارائه شده می بایست ممهور به مهر شرکت پیشنهاد دهنده باشد.
*
کلیه اقلام می بایست نو، آکبند بوده و دارای حداقل 18 ماه گارانتی تعویض و سه سال خدمات پس از فروش باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات دست دوم (Refurbished) اکیداً خودداری نماید در غیر اینصورت مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات خودداری نموده و می تواند نسبت به فسخ قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه اقدام نماید.
*
شکل ظاهری و قاب ماژول می بایست متناسب و دارای هماهنگی با دستگاه کارتخوان باشد. همچنین درج لوگوی تاپ بر روی ماژول الزامی است. طرح نهایی ماژول می بایست مورد تایید شرکت تاپ باشد.
*
بر روی بدنه ماژول می بایست برچسب شماره سریال به همراه بارکد قابل اسکن الصاق گردد. شماره سریال ماژول ها بر روی هر بسته و کارتن بسته بندی نیز می بایست درج گردد.
*
ماژول می بایست به همراه کابل اتصال به دستگاه کارتخوان ارائه گردد.
ارائه سه نمونه از ماژول ساخته شده جهت تست الزامی می‌باشد.
*
حداکثر زمان تحویل ماژول ها پس از ارجاع سفارش 120 روز تقویمی می باشد.

* در صورت اجرای طرح رجیستری، فروشنده می‌بایست نسبت به انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز مشکل و قطع سرویس دهی ماژول ها اقدام نماید.
 محل تحویل کالا، انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند می‌باشد، همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.

* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره شبای IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
*
مناقصه‌گر می ‌بایست مدارک درخواستی مرتبط با شاخص های ارزیابی را به ترتیب و دسته بندی شده همراه با پاکت ب ارائه نماید.

* پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده فروشنده می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.

* مناقصه‌گر می ‌بایست مدارک درخواستی مرتبط با شاخص های ارزیابی را به ترتیب و دسته بندی شده همراه با پاکت ب ارائه نماید.
*
پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.

 به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.

 برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.

* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.

 چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
*
جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص موارد فنی استعلام می‌توانید با آقای یوسفی از واحد پشتیبانی پذیرندگان خاص با شماره تلفن 22661777 داخلی 3549 تماس حاصل فرمایید.
*
شرکت در رد و پذیرش پیشنهاد ارائه شده مختار می‌باشد.
 محل تحویل کالا، انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند می‌باشد، همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
 تمامی  پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد مربوط به مناقصه   

99-38 خرید 5،000 دستگاه ماژولGPRS» درج شده باشد، قرار داده شوند.