مناقصه

مناقصه شماره 09-1400 ، خرید پایه کارتخوان

تاریخ : 00/03/09

 

 این شرکت در نظر دارد نسبت به تامین تعداد 23،000 پایه کارتخوان (شامل حدود  10،000 پایه کارتخوان پلاستیکی معمولی و 8،000 پایه کارتخوان پلکسی، 5،000 پایه کارتخوان فلزی-احتمال تغییر در ترکیب تعدادی با  توجه به نمونه های ارسالی وجود دارد.) با مشخصات زیر اقدام نماید، لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی به همراه سوابق کاری و نمونه های پیش ساخته خود را در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته تا پایان وقت اداری دوشنبه مورخ 1400/03/17 به دفتر معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42 طبقه دوم واحد 3 جناب آقای پورمحبی ارسال و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل چک شرکت در مناقصه به مبلغ 2،300،000،000 ریال(چک صیاد معتبر بانکی در وجه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)،
  • پاکت ب : سوابق کاری، زمان­بندی تحویل کالا و نمونه های پیش ساخته .
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می­باشد:

*به پیشنهاد هایی که زمانبندی تحویل کالا نداشته باشند ترتیب اثر داده نمی شود.

*جنس پایه های کارتخوان از نوع مواد پلیمری، فلزی و پلکسی باشد.

*محل استقرار کارتخوان با جانمایی شیار مخصوص عبور آسان کابل­های برق و تلفن برای کارتخوان­های Bitel IC 3300 ، Bitel IC 3600، PAX q80، NEWLAND SP50، NEWLAND SP830باشد.

*در طراحی می­بایست لوگوی شرکت بر روی بدنه و در دو طرف در نظر گرفته شود.

*کف پایه می­بایست دارای وزنه تعادلی و قابلیت چسبندگی بر روی سطوح را داشته باشد. (داشتن چسب دو طرفه و یا مواد با اصطکاک زیاد)

*پایه می­بایست دارای قابلیت گردش 300 درجه و قفل شونده باشد.

*ارسال نمونه طرح­های پیش ساخته همراه با پیشنهاد قیمت الزامی می­باشد.

*اخذ تاییدیه نمونه ساخته شده جهت تولید انبوه الزامی می­باشد.

*با توجه به زمانبندی تحویل، طرح و قیمت پیشنهادی احتمال واگذاری تامین  پایه کارتخوان به چندین تامین کننده وجود دارد.

*هزینه حمل و تحویل کالا به انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند، در صورت برنده شدن بر عهده فروشنده می­باشد

* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
*
در صورت درخواست فروشنده، حداکثر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.

*کلیه اسناد به همراه متن استعلام می بایست مهمور به مهر و امضای شرکت پیشنهاد دهنده باشد.
*
شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
*
به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
*
برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
*
در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
*
چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
*
هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 09-1400 ، خرید پایه کارتخوان » درج شده باشد، قرار داده شوند.