مناقصه

مناقصه شماره 29-99 ، خرید تجهیزات HPE

تاریخ : 99/10/18

احتراماً این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری تجهیزات HPE مطابق با فایل پیوست و شرایط زیر اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا ساعت 12:00 روز پنجشنبه مورخ 25/10/99  به واحد مالی و پشتیبانی این شرکت  به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، واحد 3  جناب آقای فراهانی تحویل و رسید آن دریافت نمایید.

  • پاکت  الف : شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 6,000,000,000  ریال بابت شرکت در مناقصه.
  • پاکت ب: شامل کلیه مدارک مورد نیاز طبق شاخص های ارزیابی و سایر مدارک مورد نیاز طبق RFP ، خلاصه‌ای از رزومه کاری، مشخصات کامل پیشنهاد دهنده (نشانی شرکت، اسامی مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت و اسامی صاحبان امضاء، ذکر حوزه فعالیت شرکت) ، تصویر اساسنامه شرکت ، تصویر آگهی تأسیس شرکت ، تصویر آخرین تغییرات روزنامه رسمی ، تصویر گواهی کد اقتصادی ، تصویر گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک ، زمان قطعی تحویل، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه ، تصویر مدارک و سوابق کاری مرتبط با موضوع مناقصه و ارائه رضایت‌نامه از مشتریان قبلی   ( صرفا بانکها، موسسات مالی و اعتباری، شرکتهای پرداخت الکترونیک، بورس، اپراتورها و بیمه) ، ارائه تصویر شناسنامه، تصویرپشت و روی کارت ملی مربوط به اعضای هیئت‌مدیره وصاحبان امضاء ی شرکت.

تذکر: کلیه صفحات مدارک فوق به همراه اسناد مناقصه بایستی با مهر و امضاهای مجاز و تعهدآور شرکت‌کننده که در اساسنامه و روزنامه رسمی قید گردیده است، تأیید گردد در غیر این صورت ناقص تلقی شده و به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مهم: کلیه مدارک پاکت (ب) ‌بایستی به‌ صورت مستند ارائه گردد در غیر این صورت به پیشنهادات رسیده ترتیب اثر داده نخواهد شد.  

  •  پاکت ج   اعلام مبلغ تجهیزات و خدمات پیشنهادی (به ریال) بر اساس جدول پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست ، اعلام بهای واحد تجهیزات پیشنهادی (به ریال) ، فرم تکمیل‌شده پیشنهاد قیمت و زمان تحویل و تعهدنامه شرکت در مناقصه،   (ریز قیمت کلیه تجهیزات بایستی توسط شرکت کنندگان تهیه و به همراه پیوست  ارائه گردد)
  •  در صورت عدم تحقق هر یک از بندهای فوق الذکر، کارفرما مختار خواهد بود بصورت یک طرفه قرارداد را فسخ نموده و پیمانکار متعهد به پرداخت ضرر و زیان های ناشی از آن می‌باشد.
  • پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده پیمانکار می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره شبای IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06) به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پیمانکار حق واگذای بخشی و یا کل موضوع معامله را به دیگری ندارد .
  • هزینه آگهی برعهده برنده مناقصه خواهد بود.
  • پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
  • در صورت درخواست پیمانکار ، حداکثر مبلغ 25 درصد از مبلغ کل قرار داد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه بانکی معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می گردد . ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل قرار داد و تایید ناظر قرار به فروشنده مستردد خواهد شد .
  • شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • شرایط مناقصه علاوه بر شرایط ذکر شده می بایست مطابق با RFP   و LOMپیوست باشد .
  •  برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
  • در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت  «پیشنهاد شرکت در  مناقصه   شماره  29-99، خرید تجهیزات  HPE  » درج شده باشد، قرار داده شوند.