مناقصه

مناقصه شماره 01-1402 خرید 10.000 دستگاه کارتخوان سیار

تاریخ : 02/02/05

احتراماً این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری 10.000 دستگاه کارتخوان سیار مطابق با شرایط ذکر شده در ذیل اقدام نماید، لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی به همراه سایر مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه حداکثر تا تاریخ 1402/02/12 به امور تدارکات داخلی و قراردادهای این شرکت به آدرس بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، واحد 4 ارسال نمایند.

لازم به ذکر می باشد:

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر بانکی، واریز به حساب و یا چک صیادی مبلغ 15.000.000.000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد
    پاکت ب: شامل دو نمونه از دستگاه سیار به همراه زمانبندی تحویل
    پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فایل پیوست
  • حداکثر زمان  تحویل دستگاهها 45 روز می باشد و به پیشنهادهای با زمان تحویل بالاتر رسیدگی نخواهد شد(زمان تحویل کمتر از یک ماه امتیاز محسوب می شود)

محل تحویل کالا، انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند می‌باشد، همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
در صورت درخواست فروشنده، 50 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه بانکی معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به پیمانکار مسترد خواهد شد.
پس از ارجاع سفارش و ابلاغ ، فروشنده ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 درصد قیمت پیشنهادی بابت حسن انجام تعهدات می باشد.

در صورتی که برنـده مناقصه حاضـر به انجام معامله نشود، سپـرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می‌شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انجام معامله با نفر سوم می‌باشد.
هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت « مربوط به مناقصه 01-1402 خرید 10.000 دستگاه کارتخوان سیار» درج شده باشد، قرار داده شوند.