مناقصه

مناقصه شماره 12-1401 خرید 1500 ماژول ستاپ

تاریخ : 01/10/18

این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری 1500 دستگاه ماژول ستاپ مطابق با مشخصات ذیل اقدام نمایدلذا خواهشمند است نمونه های خود را جهت تست و بررسی فنی بهمراه فرم پیشنهاد قیمت حداکثر تا تاریخ 1401/10/25 به آدرس بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک ،42 طبقه سوم واحد 6 ارسال و رسید آن را دریافت نمایند.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر بانکی و یا واریز به حساب مبلغ 500.000.000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و  یا واریز وجـه به شماره حساب 10.2648385.1  و شماره شبا  IR490700001000222648385001   به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک قرض الحسنه رسالت می‌باشد. شماره ملی شرکت 10101850423 به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد
    * پاکت ب: شامل دو نمونه از دستگاه
    * پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

*همچنین ماژول مذکور می بایستی دارای مشخصات ذیل باشد:

1- ماژول می باستی قابلیت نصب نرم افزارهای موجود در شرکت با فرمت NLD را داشته باشد.

2- ماژول ها می بایستی بر روی دستگاههای بایتل 3300 و 3600  با سوکت خروجی RJ9 و بر روی دستگاههای 5100 بیسیم با سوکت Earphone jack 3.5mm باشد.

3- ماژول ها می بایست دارای حافظه کافی جهت ذخیره نرم افزارهای دستگاه ( حافظه داخلی Internal یا حافظه خارجیExternal )     ( Min16Mb )

4- ماژول ها می بایست جهت اتصال به کامپیوتر و Upload نرم افزار از طریق پورت  USB،  به صورت Plug and Play  باشد .

5- ماژول ها می بایست دارای کابل اتصال به کارتخوان حدود 20 سانتیمتر باشد.

6- ماژول ها می بایست قابلیت نصب به سیستم جهت رایت یا ری رایت برنامه مورد نظر را داشته باشد.

7- ولتاژ مورد نیاز جهت راه اندازی ماژول می بایست  از  سوکت خروجی خود که به دستگاه نصب می شود تامین گردد .

لازم به ذکر است:

* ماژول ها می بایست دارای حداقل یکسال گارانتی باشند.

* زمان شروع گارانتی پس از تحویل به انبار شرکت محاسبه می گردد.

* ماژول ها می بایستی در بسته بندی مناسب باشد و هر 10 عدد در یک کارتن پک شده ارسال گردد.

* حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه 30 روز کاری می‌باشد.
* ارائه نمونه و اخذ تاییدیه کتبی قبل از تولید انبوه محصول توسط برنده مناقصه الزامی می‌باشد.
* محل تحویل موضوع معامله، انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی می‌باشد و هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
* جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با آقای فراهانی از واحد پشتیبانی پذیرندگان خاص با شماره تلفن 22661777 داخلی 3507 تماس حاصل فرمایید.

کلیه تجهیزات باید از مبادی قانونی و گمرکات کشور وارد و ترخیص شده باشند و اسناد مثبته مربوطه از سوی پیمانکار به کارفرما تحویل گردد.

* مدیران نمایندگی و نمایندگی های شرکت حق حضور در مناقصه را نخوهند داشت، بدیهی است هرگاه موضوع مذکور محرز گردد ضمانتنامه شرکت در مناقصه ضبط خواهد شد.

* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
* در صورتی که برنـده مناقصه حاضـر به انعقـاد قـرارداد و انجام معامله نشود، سپـرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می‌شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت « مناقصه شماره 12-1401 خرید ماژول ستاپ» درج شده باشد، قرار داده شوند.