مناقصه

مناقصه شماره 12-97: خرید، نصب و راه اندازی UPS مرکز داده

تاریخ : 97/03/13

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 12-97

 

ایـن شرکت در نظـر دارد نسبـت به تامین، نصب، راه اندازی یک دستگاه UPS با ظرفیت 200KVA به همراه باتری و سایر متعلقات مطابق با شرایط مناقصه و سند RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است پیشنهاد قیمت به همراه خلاصه‌ای از رزومه کاری و سوابق مرتبط و سایر مدارک لازم منطبق با شاخص های فنی و کیفی خود را طی سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) سه‌شنبه مورخ 1397/03/29 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فلامک شمالی، نبش کوچه درخشان، برج آریو، ورودی A، طبقه چهارم، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان واحد 5 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 180،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه‌ای از رزومه شرکت، مشخصات و بروشور دستگاه همراه با مدارک مورد نیاز طبق RFP و چک لیست ارزیابی پیوست و برنامه زمان بندی انجام پروژه، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در حوزه RFP پیوست و هماهنگی جهت بازدید می توانید با شماره تلفن 22661777 داخلی 3220 آقای جعفری از واحد زیرساخت تماس حاصل فرمایید.
  • دستگاه و کلیه تجهیزات مورد استفاده در پروژه می‌بایست اصل و نو باشد.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از این قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پیمانکار  
    می باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پیمانکار 5% به عنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرين صورت وضعيت يا صورتحساب نزد کارفرما نگهداري مي شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و پرداخت آخرين صورتحساب مذكور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي  توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 12-97 مربوط به خرید، نصب و راه اندازی UPS مرکز داده» درج شده باشد، قرار داده شوند.

 

مناقصه شماره 12-97: خرید، نصب و راه اندازی UPS مرکز داده

تاریخ : 97/03/13

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 12-97

 

ایـن شرکت در نظـر دارد نسبـت به تامین، نصب، راه اندازی یک دستگاه UPS با ظرفیت 200KVA به همراه باتری و سایر متعلقات مطابق با شرایط مناقصه و سند RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است پیشنهاد قیمت به همراه خلاصه‌ای از رزومه کاری و سوابق مرتبط و سایر مدارک لازم منطبق با شاخص های فنی و کیفی خود را طی سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) سه‌شنبه مورخ 1397/03/29 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فلامک شمالی، نبش کوچه درخشان، برج آریو، ورودی A، طبقه چهارم، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان واحد 5 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 180،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه‌ای از رزومه شرکت، مشخصات و بروشور دستگاه همراه با مدارک مورد نیاز طبق RFP و چک لیست ارزیابی پیوست و برنامه زمان بندی انجام پروژه، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در حوزه RFP پیوست و هماهنگی جهت بازدید می توانید با شماره تلفن 22661777 داخلی 3220 آقای جعفری از واحد زیرساخت تماس حاصل فرمایید.
  • دستگاه و کلیه تجهیزات مورد استفاده در پروژه می‌بایست اصل و نو باشد.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از این قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پیمانکار  
    می باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پیمانکار 5% به عنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرين صورت وضعيت يا صورتحساب نزد کارفرما نگهداري مي شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و پرداخت آخرين صورتحساب مذكور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي  توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 12-97 مربوط به خرید، نصب و راه اندازی UPS مرکز داده» درج شده باشد، قرار داده شوند.