مناقصه

تمدید مناقصه شماره 13-97: سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS

تاریخ : 97/03/27

بسمه تعالی

 

آگهی تمدید مناقصه شماره 13-97

 

بدینوسیله مهلت ارائه پیشنهاد برای شرکت در مناقصه شماره 13-97 این شرکت در خصوص عملیات سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) شنبه 1397/04/09 تمدید می‌گردد. لذا متقاضیان می‌توانند تا تاریخ مذکور پیشنهادات خود را به دبیرخانه اين شركت به آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فلامک شمالی، نبش کوچه درخشان، برج آریو، ورودی A، طبقه چهارم، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان واحد 5 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

لازم به ذکر می‌باشد:

  • مهلت ارائه شده شامل تمدید زمان تهیه ضمانت شرکت در مناقصه نبوده، لذا متقاضیان شرکت در مناقصه می بایست ضمانت شرکت در مناقصه را حداکثر تا تاریخ 1397/04/02 تهیه نمایند و همراه با سایر مدارک مناقصه تحویل نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات اسناد مناقصه به قوت خود باقی است.
  • بدیهی است شرکت‌هایی که قبلا پاکت قیمت ارائه نموده‌اند مجاز به تغییر در پیشنهاد و ارائه پیشنهاد جدید می‌باشند.

مناقصه شماره 13-97: سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS

تاریخ : 97/03/21

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 13-97

 

ایـن شرکت در نظر دارد نسبت به واگذاری عملیات سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS برای مدت 24 ماه مطابق با مشخصات و شرایط مناقصه و سند RFP پیوست اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همـراه خلاصه ای از رزومه کاری و مدارک منطبق با شاخص های فرم ارزیابی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/04/02 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فلامک شمالی، نبش کوچه درخشان، برج آریو، ورودی A، طبقه چهارم، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان واحد 5 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 20،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای‌ از رزومه کاری، گواهینامه های اخذ شده، همراه با مدارک مورد نیاز طبق RFP پیوست و فرم ارزیابی، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • دستگاه های UPS مشتمل بر 3 دستگاه UPS ساخت MGE مدل Galaxy PW به ظرفیت هر یک 40 kVA و 3 دستگاه UPS ساخت MGE مدل Galaxy 3000 به ظرفیت هر یک 20 kVA می باشد. دستگاه های مذکور در ساختمان مرکزی این شرکت به آدرس بلوار نلسون ماندلا، خیابان سلطانی، پلاک 8 در حال بهره برداری می باشند.
  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی استعلام و هماهنگی جهت بازدید می‌توانید با آقای مظفری با شماره تلفن 22661777 داخلی 3518 تماس حاصل فرمایید.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از این قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پیمانکار می باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پیمانکار 5% به عنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرين صورت وضعيت يا صورتحساب نزد کارفرما نگهداري مي شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و پرداخت آخرين صورتحساب مذكور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي  توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 13-97 مربوط به سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS» درج شده باشد، قرار داده شوند.

 

تمدید مناقصه شماره 13-97: سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS

تاریخ : 97/03/27

بسمه تعالی

 

آگهی تمدید مناقصه شماره 13-97

 

بدینوسیله مهلت ارائه پیشنهاد برای شرکت در مناقصه شماره 13-97 این شرکت در خصوص عملیات سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) شنبه 1397/04/09 تمدید می‌گردد. لذا متقاضیان می‌توانند تا تاریخ مذکور پیشنهادات خود را به دبیرخانه اين شركت به آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فلامک شمالی، نبش کوچه درخشان، برج آریو، ورودی A، طبقه چهارم، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان واحد 5 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

لازم به ذکر می‌باشد:

  • مهلت ارائه شده شامل تمدید زمان تهیه ضمانت شرکت در مناقصه نبوده، لذا متقاضیان شرکت در مناقصه می بایست ضمانت شرکت در مناقصه را حداکثر تا تاریخ 1397/04/02 تهیه نمایند و همراه با سایر مدارک مناقصه تحویل نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات اسناد مناقصه به قوت خود باقی است.
  • بدیهی است شرکت‌هایی که قبلا پاکت قیمت ارائه نموده‌اند مجاز به تغییر در پیشنهاد و ارائه پیشنهاد جدید می‌باشند.

مناقصه شماره 13-97: سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS

تاریخ : 97/03/21

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 13-97

 

ایـن شرکت در نظر دارد نسبت به واگذاری عملیات سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS برای مدت 24 ماه مطابق با مشخصات و شرایط مناقصه و سند RFP پیوست اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همـراه خلاصه ای از رزومه کاری و مدارک منطبق با شاخص های فرم ارزیابی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/04/02 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فلامک شمالی، نبش کوچه درخشان، برج آریو، ورودی A، طبقه چهارم، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان واحد 5 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 20،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای‌ از رزومه کاری، گواهینامه های اخذ شده، همراه با مدارک مورد نیاز طبق RFP پیوست و فرم ارزیابی، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • دستگاه های UPS مشتمل بر 3 دستگاه UPS ساخت MGE مدل Galaxy PW به ظرفیت هر یک 40 kVA و 3 دستگاه UPS ساخت MGE مدل Galaxy 3000 به ظرفیت هر یک 20 kVA می باشد. دستگاه های مذکور در ساختمان مرکزی این شرکت به آدرس بلوار نلسون ماندلا، خیابان سلطانی، پلاک 8 در حال بهره برداری می باشند.
  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی استعلام و هماهنگی جهت بازدید می‌توانید با آقای مظفری با شماره تلفن 22661777 داخلی 3518 تماس حاصل فرمایید.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از این قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پیمانکار می باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پیمانکار 5% به عنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرين صورت وضعيت يا صورتحساب نزد کارفرما نگهداري مي شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و پرداخت آخرين صورتحساب مذكور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي  توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 13-97 مربوط به سرویس، پشتیبانی و نگهداری شش دستگاه UPS» درج شده باشد، قرار داده شوند.