مناقصه
مناقصه شماره 14-97: نصب، پیادهسازی و نگهداری دکل
تاریخ : 97/04/07بسمه تعالی
آگهی مناقصه شماره 14-97
ایـن شرکت در نظـر دارد نسبت به نصب دکل مهاری چهار وجهی (G-45) به ارتفاع 48 متر مطابق با مشخصات زیر به همراه تامین کلیه لوازم، حفر چاه ارت، راه اندازی و پشتیبانی آن مطابق با RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی به همراه مدارک درخواستی را در دو پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/04/16 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان شهید سلطانی (سایه)، پلاک 8 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.
- پاکت ب: شامل اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی بهمراه آخرین تغییرات، گواهینامه ثبتنام مودیان مالیاتی، گواهینامه معتبر ثبتنام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و رزومه کاری و برنامه زمانبندی اجرا، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
- پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست
لازم به ذکر می باشد:
- شرکت سازنده میبایست دارای پروانه ساخت و نصب باشد.
- اخذ تاییدیه سازه ساختمان از شرکت مهندس مشاور بر عهده برنده مناقصه است.
- برنده مناقصه میبایست در ارائه و تکمیل مستندات و مدارک لازم جهت دفاع از پروژه در شرکت ارتباط مشترک شهر و سازمان تنظیمات مقررات رادیویی بمنظور اخذ مجوز دائمی بهرهبرداری از دکل جدید همکاری کامل بعمل آورد. بدیهی است عودت ضمانتنامه حسن انجام تعهدات منوط به اخذ مجوز دائمی بهرهبرداری میباشد.
- جهت کسب اطلاعات تکمیلی و هماهنگی جهت بازدید با شماره تلفن 22661777 داخلی 3376 آقای افشار از واحد زیرساخت تماس حاصل فرمایید.
- جانمایی قواعد و زوایا طبق نظر کارفرما انجام گیرد.
- پس از تایید، برنده میبایست اجرای تمام موارد درخواستی حداکثر ظرف مدت هشت روز تقویمی به اتمام برساند. در صورت تاخیر، به ازای هر روز مبلغ 5 میلیون ریال از مطالبات و ضمانت نامه های پیمانکار کسر خواهد شد.
- کلیه پرسنل شرکت برنده در مناقصه میبایست دارای بیمه مسئولیت بوده و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان هیچگونه مسئولیتی در قبال حوادث احتمالی نخواهد داشت.
- ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 میباشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپردههای مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- پرداخت کلیه مالیاتهای ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار میباشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص پرداختي به پيمانكار 7/8 % به عنوان سپرده بيمه كسر ميشود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
- پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
- شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
- برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
- در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
- چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
- هر دو پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 14-97 مربوط به نصب، پیادهسازی و نگهداری دکل» درج شده باشد، قرار داده شوند.
مناقصه شماره 14-97: نصب، پیادهسازی و نگهداری دکل
تاریخ : 97/04/07بسمه تعالی
آگهی مناقصه شماره 14-97
ایـن شرکت در نظـر دارد نسبت به نصب دکل مهاری چهار وجهی (G-45) به ارتفاع 48 متر مطابق با مشخصات زیر به همراه تامین کلیه لوازم، حفر چاه ارت، راه اندازی و پشتیبانی آن مطابق با RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی به همراه مدارک درخواستی را در دو پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/04/16 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان شهید سلطانی (سایه)، پلاک 8 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.
- پاکت ب: شامل اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی بهمراه آخرین تغییرات، گواهینامه ثبتنام مودیان مالیاتی، گواهینامه معتبر ثبتنام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و رزومه کاری و برنامه زمانبندی اجرا، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
- پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست
لازم به ذکر می باشد:
- شرکت سازنده میبایست دارای پروانه ساخت و نصب باشد.
- اخذ تاییدیه سازه ساختمان از شرکت مهندس مشاور بر عهده برنده مناقصه است.
- برنده مناقصه میبایست در ارائه و تکمیل مستندات و مدارک لازم جهت دفاع از پروژه در شرکت ارتباط مشترک شهر و سازمان تنظیمات مقررات رادیویی بمنظور اخذ مجوز دائمی بهرهبرداری از دکل جدید همکاری کامل بعمل آورد. بدیهی است عودت ضمانتنامه حسن انجام تعهدات منوط به اخذ مجوز دائمی بهرهبرداری میباشد.
- جهت کسب اطلاعات تکمیلی و هماهنگی جهت بازدید با شماره تلفن 22661777 داخلی 3376 آقای افشار از واحد زیرساخت تماس حاصل فرمایید.
- جانمایی قواعد و زوایا طبق نظر کارفرما انجام گیرد.
- پس از تایید، برنده میبایست اجرای تمام موارد درخواستی حداکثر ظرف مدت هشت روز تقویمی به اتمام برساند. در صورت تاخیر، به ازای هر روز مبلغ 5 میلیون ریال از مطالبات و ضمانت نامه های پیمانکار کسر خواهد شد.
- کلیه پرسنل شرکت برنده در مناقصه میبایست دارای بیمه مسئولیت بوده و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان هیچگونه مسئولیتی در قبال حوادث احتمالی نخواهد داشت.
- ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 میباشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپردههای مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- پرداخت کلیه مالیاتهای ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار میباشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص پرداختي به پيمانكار 7/8 % به عنوان سپرده بيمه كسر ميشود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
- پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
- شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
- برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
- در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
- چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
- هر دو پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 14-97 مربوط به نصب، پیادهسازی و نگهداری دکل» درج شده باشد، قرار داده شوند.