مناقصه

مناقصه شماره 23-97: خرید کابل PC to POS USB

تاریخ : 97/05/17

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 23-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری 2،000 عدد کابل ارتباطی کامپیوتر و دستگاه کارتخوان مطابق با مشخصات زیر اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/06/03 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 40،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل رزومه کاری، تعداد 5 عدد از نمونه تولیدی و تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

 

مشخصات فنی کابل PC to POS (USB)

 

  1. کابل ارتباطی مورد نظر جهت ارتباط دستگاه‌های کارتخوان ساخت Bitel با کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. مبدل مورد نظر می بایست دارای کابل تخت تلفنی (از جنس مس 100 درصد) به طول 5/2 متر و سوکت RJ9 از یک سو جهت اتصال به دستگاه کارتخوان و از طرف دیگر پورت USB جهت اتصال به کامپیوتر باشد.
  3. مبدل می بایست بصورت یکپارچه بوده بطوریکه USB و کابل از یکدیگر جدا نباشد.
  4. درایور چیپ بکار رفته در مبدل می بایست مطابق با درایور Omega و از نوع PL2302 باشد.
  5. نمونه تولیدی می بایست قابلیت درج لوگوی این شرکت را داشته باشد.
  6. انتقال داده از/ به دستگاه کارتخوان از نوع ارتباط سریال (TX/RX Pins) می‌باشد.
  7. ابعاد مبدل USB حداکثر 15×25×95 میلی‌متر باشد. همچنین طرح آن باید به شکلی باشد که به راحتی به پورت USB کامپیوتر وصل گردد.
  8. مبدل می‌بایست قابلیت سازگاری سرعت انتقال داده را داشته باشد (تنظیم Baud Rate)
  9. هرگونه منبع تغذیه جداگانه از نظر فنی مورد تایید نمی باشد.
  10. مبدل می‌بایست بر روی سیستم عامل ویندوز بصورت اتوماتیک شناسایی و درایور آن نصب گردد.

 

لازم به ذکر می باشد:

  • مبدل ها می بایست دارای گارانتی یک ساله باشد.
  • اقلام می‌بایست بصورت جداگانه و در بسته بندی مناسب تحویل گردد.
  • حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از اعلام به برنده مناقصه 60 روز کاری می‌باشد.
  • ارائه نمونه و اخذ تاییدیه کتبی قبل از تولید انبوه محصول توسط برنده مناقصه الزامی می باشد.
  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 22661777 داخلی 3532 آقای دانش از واحد عملیات و پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار می‌باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص پرداختي به پيمانكار 7/8 % به عنوان سپرده بيمه كسر مي‌شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • محل تحویل کالای درخواستی، انبار این شرکت واقع در تهران می‌باشد. همچنین هزینه حمل بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 23-97 مربوط به خرید کابل PC to POS USB» درج شده باشد، قرار داده شوند.

مناقصه شماره 23-97: خرید کابل PC to POS USB

تاریخ : 97/05/17

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 23-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری 2،000 عدد کابل ارتباطی کامپیوتر و دستگاه کارتخوان مطابق با مشخصات زیر اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/06/03 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 40،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل رزومه کاری، تعداد 5 عدد از نمونه تولیدی و تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

 

مشخصات فنی کابل PC to POS (USB)

 

  1. کابل ارتباطی مورد نظر جهت ارتباط دستگاه‌های کارتخوان ساخت Bitel با کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. مبدل مورد نظر می بایست دارای کابل تخت تلفنی (از جنس مس 100 درصد) به طول 5/2 متر و سوکت RJ9 از یک سو جهت اتصال به دستگاه کارتخوان و از طرف دیگر پورت USB جهت اتصال به کامپیوتر باشد.
  3. مبدل می بایست بصورت یکپارچه بوده بطوریکه USB و کابل از یکدیگر جدا نباشد.
  4. درایور چیپ بکار رفته در مبدل می بایست مطابق با درایور Omega و از نوع PL2302 باشد.
  5. نمونه تولیدی می بایست قابلیت درج لوگوی این شرکت را داشته باشد.
  6. انتقال داده از/ به دستگاه کارتخوان از نوع ارتباط سریال (TX/RX Pins) می‌باشد.
  7. ابعاد مبدل USB حداکثر 15×25×95 میلی‌متر باشد. همچنین طرح آن باید به شکلی باشد که به راحتی به پورت USB کامپیوتر وصل گردد.
  8. مبدل می‌بایست قابلیت سازگاری سرعت انتقال داده را داشته باشد (تنظیم Baud Rate)
  9. هرگونه منبع تغذیه جداگانه از نظر فنی مورد تایید نمی باشد.
  10. مبدل می‌بایست بر روی سیستم عامل ویندوز بصورت اتوماتیک شناسایی و درایور آن نصب گردد.

 

لازم به ذکر می باشد:

  • مبدل ها می بایست دارای گارانتی یک ساله باشد.
  • اقلام می‌بایست بصورت جداگانه و در بسته بندی مناسب تحویل گردد.
  • حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از اعلام به برنده مناقصه 60 روز کاری می‌باشد.
  • ارائه نمونه و اخذ تاییدیه کتبی قبل از تولید انبوه محصول توسط برنده مناقصه الزامی می باشد.
  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 22661777 داخلی 3532 آقای دانش از واحد عملیات و پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار می‌باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص پرداختي به پيمانكار 7/8 % به عنوان سپرده بيمه كسر مي‌شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • محل تحویل کالای درخواستی، انبار این شرکت واقع در تهران می‌باشد. همچنین هزینه حمل بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 23-97 مربوط به خرید کابل PC to POS USB» درج شده باشد، قرار داده شوند.