مناقصه

مناقصه شماره 25-97: سرویس، پشتیبانی و نگهداری سیستم اعلام و اطفاء حریق

تاریخ : 97/05/24

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 25-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به واگذاری عملیات سرویس، پشتیبانی و نگهداری سیستم اعلام و اطفاء حریق مرکز داده خود واقع در تهران برای مدت 24 ماه مطابق با مشخصات و شرایط مناقصه و سند پیوست اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همـراه خلاصه ای از رزومه کاری و مدارک منطبق با شاخص های و فرم ارزیابی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/06/10 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 25،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای‌ از رزومه کاری، گواهینامه های اخذ شده، همراه با مدارک مورد نیاز طبق مدرک پیوست و فرم ارزیابی، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی استعلام و هماهنگی جهت بازدید می‌توانید با آقای مظفری با شماره تلفن 22661777 داخلی 3518 تماس حاصل فرمایید.
  • شرکت برنده می بایست در طول مدت قرارداد نگهداری و پشتیبانی نسبت به تامین قطعات مورد نیاز سیستم اعلام و اطفاء حریق اقدام نماید. لازم به ذکر است هزینه مربوط به تامین قطعات با ارائه صورتحساب رسمی و معتبر پس از تایید پرداخت می گردد.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار می‌باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پيمانكار میزان 5% بعنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرين صورت وضعيت يا صورتحساب نزد كارفرما نگهداري مي شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و آخرين صورتحساب مذكور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قرارداد سالیانه بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 25-97 مربوط به سرویس، پشتیبانی و نگهداری سیستم اعلام و اطفاء حریق» درج شده باشد، قرار داده شوند.

 

مناقصه شماره 25-97: سرویس، پشتیبانی و نگهداری سیستم اعلام و اطفاء حریق

تاریخ : 97/05/24

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 25-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به واگذاری عملیات سرویس، پشتیبانی و نگهداری سیستم اعلام و اطفاء حریق مرکز داده خود واقع در تهران برای مدت 24 ماه مطابق با مشخصات و شرایط مناقصه و سند پیوست اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همـراه خلاصه ای از رزومه کاری و مدارک منطبق با شاخص های و فرم ارزیابی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/06/10 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 25،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای‌ از رزومه کاری، گواهینامه های اخذ شده، همراه با مدارک مورد نیاز طبق مدرک پیوست و فرم ارزیابی، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی استعلام و هماهنگی جهت بازدید می‌توانید با آقای مظفری با شماره تلفن 22661777 داخلی 3518 تماس حاصل فرمایید.
  • شرکت برنده می بایست در طول مدت قرارداد نگهداری و پشتیبانی نسبت به تامین قطعات مورد نیاز سیستم اعلام و اطفاء حریق اقدام نماید. لازم به ذکر است هزینه مربوط به تامین قطعات با ارائه صورتحساب رسمی و معتبر پس از تایید پرداخت می گردد.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار می‌باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پيمانكار میزان 5% بعنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرين صورت وضعيت يا صورتحساب نزد كارفرما نگهداري مي شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و آخرين صورتحساب مذكور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قرارداد سالیانه بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 25-97 مربوط به سرویس، پشتیبانی و نگهداری سیستم اعلام و اطفاء حریق» درج شده باشد، قرار داده شوند.