مناقصه

تمدید مناقصه شماره 27-1400 طراحی نرم افزار چرخه زیست

تاریخ : 01/01/14

بدینوسیله به اطلاع می رساند مهلت ارائه پیشنهاد برای شرکت در مناقصه شماره 27-1400  این شرکت در خصوص طراحی نرم افزار چرخه زیست کارتخوان تا ساعت 15:15 روزدوشنبه مورخ 1401/01/22 تمدید می گردد . لذا متقاضیان می توانند تا تاریخ مذکور پیشنهادات خود را  به آدرس : بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه ، پلاک 42 ،  واحد 6 ، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، واحد دبیرخانه تحویل  و رسید آن را دریافت نمایند . لازم به ذکر می باشد : 

*سایر اطلاعات و جزئیات اسناد مناقصه به قوت خود باقی است .

* بدیهی است شرکتهایی که قبلاً پاکت قیمت ارائه نموده اند مجاز به تغییر در پیشنهاد و ارائه پیشنهاد جدید میباشند.

تمدید مناقصه شماره 27-1400 طراحی نرم افزار چرخه زیست

تاریخ : 00/12/12

بدینوسیله به اطلاع می رساند مهلت ارائه پیشنهاد برای شرکت در مناقصه شماره 27-1400  این شرکت در خصوص طراحی نرم افزار چرخه زیست کارتخوان تا ساعت 15:15 روزدوشنبه مورخ 1400/12/16 تمدید می گردد . لذا متقاضیان می توانند تا تاریخ مذکور پیشنهادات خود را  به آدرس : بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه ، پلاک 42 ،  واحد 6 ، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، واحد دبیرخانه تحویل  و رسید آن را دریافت نمایند . لازم به ذکر می باشد : 

*سایر اطلاعات و جزئیات اسناد مناقصه به قوت خود باقی است .

* بدیهی است شرکتهایی که قبلاً پاکت قیمت ارائه نموده اند مجاز به تغییر در پیشنهاد و ارائه پیشنهاد جدید میباشند.

مناقصه شماره 27-1400 طراحی نرم افزار چرخه زیست

تاریخ : 00/11/30

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به طراحی طراحی نرم افزار چرخه زیست کارتخوان با مشخصات و شرایط زیر و موارد مندرج در اسناد اقدام نماید.

لذا شرکت هایی که درخواست شرکت در مناقصه را دارند  جهت دریافت اسناد به پیام نگار  h.gholami@pec.ir درخواست خود را ارسال و اسناد را دریافت نمایند

همچنین قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 15:15) دوشنبه مورخ1400/12/09 به واحد دبیرخانه این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42 واحد 6، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

 

پاکت الف: شامل ضمانت نامه بانکی معتبر به مبلغ  800،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه

پاکت ب: شامل مشخصات کامل محصول پیشنهادی ، مستندات مربوطه ، برنامه زمان بندی تحویل ، مدارک مرتبط با شاخص های ارزیابی و همچنین تصویر مهر و امضاء کلیه اسناد مناقصه.

پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

.

پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت ضمانت حسن انجام کارمی باشد..

ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانت نامه بانکی ، به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده فروشنده می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.

 

در صورت درخواست فروشنده، حداکثر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه  بانکی معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.

 

کلیه مستندات ارائه شده می بایست ممهور به مهر شرکت پیشنهاد دهنده باشد.

نمایندگی های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان  حق حضور در مناقصه را ندارند و اگر در هر مرحله  از مناقصه مشخص گردد قرارداد  باطل  و ضمانت نامه حضور در مناقصه  ضبط خواهد شد.

شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.

 

به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.

 

برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.

 

در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.

 

چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.

 

هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 27-1400 ، طراحی نرم افزار چرخه زیست» درج شده باشد، قرار داده شوند